دنیای وب

بررسی و آزمایش ترافیک Geyser

در اینجا دلایلی وجود دارد که فکر می کنم Traffic Geyser یکی از قدرتمندترین سیستم های بازاریابی موجود است. من این بررسی از Traffic Geyser را انجام دادم تا به برخی از سؤالاتی كه مشتریان من در صورت سرمایه گذاری در این سیستم می خواهند یا نه ، پاسخ دهم.

ما در حال حاضر می توانیم بازاریابی ویدیویی را به عنوان روند مشاهده کنیم. بازاریابان اینترنتی مانند Frank Kern و Mike Filsaime از ویدئو برای ایجاد میل به محصولات خود استفاده می کنند.

من تمام راه اندازی های بازاریابی آنلاین را دنبال می کنم و فکر نمی کنم امسال هیچ سریالی را ببینم که بدون سری فیلم ها برای فروش راه اندازی شود. آنها از نزدیک با ویدئویی که مایک کوهنیگز در صفحه اصلی خود دارد ، ارتباط دارند و انواع فیلم هایی وجود دارد که به فرد فروش این دوره اجازه می دهد واقع بینانه تر و مرتبط تر به نظر برسد.

ابزاری مانند Traffic Geyser باعث می شود تا کمپانی ها فیلم های خود را به صورت آنلاین ارسال کنند.

Google محتوای ویدیو را دوست دارد. از آنجا که او جستجوی جامع را منتشر کرد ، خواهید دید که لیست های ویدیویی در صفحه اول بسیاری از جستجوها ظاهر می شوند ، و دلیل این امر این است که گوگل می خواهد انواع مختلفی از رسانه ها را در نتایج جستجو ادغام کند. افراد می توانند شانس بسیار بالایی برای به دست آوردن محتوای ویدیویی داشته باشند ، و شما فرصت بسیار خوبی دارید که آن را در صفحه اول نتایج جستجو برای هر جستجو با کمتر از 300000 نتیجه وارد کنید. البته ذکر نشدن در نتایج جستجو تنها دلیل نیست!

TrafficGeyser ایجاد ویدیو را بسیار آسان می کند ، حتی اگر تجربه ای با یک فیلم وب ندارید. بیشتر ، این یک سیستم فشار دکمه بازاریابی ساده است. من از چند ماه پیش خودم از Traffic Geyser استفاده کرده ام و در اینجا سعی خواهم کرد که به برخی از نگرانی های شما پاسخ دهم.

آیا این می تواند به من کمک کند که بک لینک های سایت خود را دریافت کنم؟

بله – می توانید URL خود را در توضیحی که هنگام ارسال فیلم هایتان وارد می شود ، گنجانید. از آنجا که وب سایت های مختلف فیلم های شما را نمایش می دهند ، آنها دوباره به وب سایت شما پیوند خواهند یافت.

به من بگویید Traffic Geyser چیست ، آیا این یک ابزار توزیع ویدیو است یا یک ابزار ساخت فیلم؟ در واقع ، می توان برای هر دو کاربرد استفاده کرد. با این حال ، ابزار تولید ویدیو واقعاً راهی برای تبدیل رسانه هایی مانند اسلایدهای پاورپوینت یا تصاویر به فیلم با یک آهنگ صوتی است. این کار بسیار مفید است اگر شما در حال انجام یک نسخه ی نمایشی محصول هستید و یا املاک می فروشید. شما می توانید به سادگی عکس های خود را بارگذاری کرده و از ابزار تولید ویدیو آنلاین برای ایجاد یک کلیپ ویدئویی کوتاه استفاده کنید ، سپس با شماره تلفن خود که به حساب کاربری خود اختصاص داده شده تماس بگیرید و یک توضیح صوتی در مورد محصول یا کلیپ ویدیویی خود تهیه کنید. از آنجا که می توانید ویدیوی خود را در همه جا در وب تنظیم کنید ، فقط با چند کلیک ، اینجاست که عملکرد بسیار مفید است.

آیا کیفیت فیلم مهم است؟ این بستگی به این دارد که آیا شما در حال تلاش برای ساختن یک مستند هستید یا به تجارت خود می پردازید! از خود بپرسید که چه چیزی توجه شما را به خود جلب می کند. یک شخص نسخه ی نمایشی کالا ، یک یا چند توصیف جالب ، یا یک ویدیو حرفه ای به دنبال حرفه ای ارائه می دهد.

کاری که من انجام می دهم این است که من از استودیوی Camtasia برای انجام ضبط صفحه استفاده می کنم و از یک وب کم برای قرار دادن عکس من در گوشه ای استفاده می کنم ، سپس آن را بارگذاری می کنم و از Traffic Geyser برای گرفتن آن استفاده می کنم. با این حال ، اگر زمان بیشتری دارید می توانید دوربین فیلمبرداری Flip را خریداری و تولید کنید

برخی از فیلم های ساده درباره محصول یا خدمات شما توضیح می دهند – سپس آن را در رایانه خود ذخیره کنید و آن را در Traffic Geyser بارگذاری کنید.

آیا منطقی برای توزیع در بسیاری از رسانه های اجتماعی وجود دارد؟ با این وجود ، دانستن این که هرچه افراد بیشتری فیلم شما را اسکن کنند ، بیشتر در مورد موضوع خود می شنوید و با این کار می توانید به افراد زیادی برسید. به همین ترتیب ، هرچه وب سایت های بیشتری برای قرار دادن محتوای ویدیوی خود استفاده کنید ، رتبه بندی جستجوی شما بالاتر می رود.

بچه ها در IM Cash Saver موفق شدند فقط بخاطر یک دلار بخاری ترافیکی اعضای خود را دریافت کنند تا آن را امتحان کنند. دلار یک چیز نیست ، بنابراین قادر به آزمایش بخاری ترافیکی برای آن بسیار عالی است

تلاش بخاری ترافیکی امروز

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا