دنیای وب

بررسی کتاب بازاریابی اینترنتی – چنین اقتصادی


ارسال شده توسط برایان کارترشبانک 978-0-7897-4906-2 قیمت: 25.99 دلار برایان کارتر ، کارشناس بازاریابی اینترنتی ، توسط وال استریت ژورنال ، نیوزویک ، اخبار ایالات متحده و گزارش جهانی و کارآفرینان نامزد شد. او آموزش های تخصصی را در زمینه های مختلف در شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. فیس بوک در اینترنت
البته تعداد کارآموزان از 5500 نفر فراتر می رود. او به عنوان یکی از مشهورترین متخصصان بازاریابی اینترنتی در جهان شناخته می شود. یادگیری فروش از طریق فیس بوک برایان کارتر دارای پانزده فصل آموزشی است که در مورد اصول زیر بحث می کند: قدرت فروش خوب (فصل 1). نحوه ادغام فیس بوک در برنامه بازاریابی خود (فصل 3) ؛ طرفداران خود را از آنچه می دهید هیجان زده کنید (فصل 7). تجزیه و تحلیل نتایج (فصل 13) ؛ بازاریابی و استراتژی های موثر (فصل 14) و موارد دیگر! نکات اساسی برای تبلیغ کارفرمای شخصی شما راهی خلاقانه ، آموزنده و قانع کننده برای انتقال پیام شما ارائه می دهد. به عنوان یک مدیر ، شما شنیده اید که آنها چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند ، و به بازار بینایی پیدا می کنید. این یک روش منحصر به فرد و مقرون به صرفه برای “ارائه دیدگاه جدید به مشتری” است. آقای کارتر دانش سختی در این زمینه دارد. این امر از طریق خدمات معتبر و دانش فنی قابل اعتماد مشهود است. او می گوید: “اگر برای مشتریان خود در گروه خود گروهی ایجاد می کنید ، از آنها قدردانی می کنید ، به مکالمات آنها گوش می دهید و هر زمان که بخواهید می توانید پیام خود را درج کنید.” تاثير گذار. وی گفت: “بهترین چیز این است که محصولی با کیفیت داشته باشید که مشتریان را خوشحال کند ؛ سپس رسانه های اجتماعی می توانند آن را به فروش بیشتری تبدیل کنند.” آخرین خبرها! برایان از دادن راهنمایی های اساسی برای موفقیت خوانندگان خود دریغ نکرد. او گفت: “ما عاشق افرادی هستیم که به ما اهمیت می دهند. اگر به مشتری نیاز دارید ، با سخاوت شروع کنید.” این می تواند به معنی هدیه ای برای دریافت باشد! آقای کارتر نشانه های کاربردی بسیاری را به اشتراک می گذارد ، همانطور که در نشریه رایج است ، می گوید: “اگر مطمئن نیستید ، با شروع یک مقاله در روز ، اکثر مردم روی پیوند خود تمرکز می کنند و یک یا دو پست در هفته انجام می دهند.” بی ارزش است. افزایش سود در تجارت برایان کارتر نکات خاصی در مورد همکاری با فیس بوک برای افزایش سود برای شرکت شما ارائه می دهد! موفقیت: از صفحه فیس بوک شرکتی مانند Nestle Drumstick دیدن کنید تا ببینید چه چیزی برای این شرکت منتشر کرده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا