دنیای وب

بررسی کتاب – هدف از کاسه ای از طلا

به عنوان نویسندگان ، ما چه چیزی بیشتر از انتشار کتابهای خود با شناخت عمومی ، فروش گسترده و یا به سادگی انتشار پیام خود می خواهیم؟

ممکن است ما دوست داشته باشیم که هر سه نفر باشند و بررسی کنند که ممکن است به آن طلا برسد. بررسی در یک مجله معتبر چاپ می تواند واقعاً نام نویسنده را رقم زده و فروش را دو برابر کند. یک بررسی حتی می تواند در یک مجله آنلاین بایگانی شود و سالها به صورت آنلاین در دسترس قرار گیرد. اما چگونگی دستیابی به این هدف در یک بازار رقابتی دشوار است.

تجارت این است که ناشران امیدوارند نسخه ای از کتاب را به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی خود بفرستند و امیدوارند آن را مرور کنند و بازخورد مثبتی را از طرف مخاطبان / خوانندگان داور ارائه دهند. کلیه کتابهایی که برای مراجع به منابع ارجاع شده اند ، خواه لازم باشد یا لازم نیست ، همانطور که بنظر می رسد ، تبدیل به دارایی نظر کننده می شود.

قبل از شروع ارسال کتاب به همه مجلات ممکن ، تحقیقات خود را انجام دهید. با وجود محبوبیت اپرا ، O Magazine برای همه نویسندگان مناسب نیست. شاید کتاب شما با مجله پیشگیری یا مکانیک محبوب روبرو باشد؟ یا شاید بهترین شرط بندی شما باشد. چه کتابهایی را در مجلاتی که انتخاب می کنید بررسی کنید. سپس بهترین فردی را که می توانید با او تماس بگیرید جستجو کنید. آیا ویرایشگر ویژگی است یا ویرایشگر بررسی کتاب؟ به خاطر داشته باشید که برای کاهش تعداد انتشارات در بررسی کتاب ها ، با هزاران نویسنده دیگر رقابت می کنید.

اما ابتدا باید 3 لیست از سایتهای نقد و بررسی مجلات ، مجلات و روزنامه ها ایجاد کنید. این لیست با هدف ارائه نمونه ای از گزینه های بررسی کتاب ، و بسیاری از مجلات و روزنامه های دیگر در اینجا ذکر نشده اند.

1. لیست “گلدان گلد” – ما این مجلات را به عنوان طلا علامت گذاری می کنیم زیرا هرگونه نقد و ذکر کتاب شما در انتشارات چاپی آن منجر به فروش بیشتر ، شناخت بیشتر و پیامی خواهد شد که توسط تعداد زیادی از افراد دریافت شده است. همه مجلات و روزنامه ها در این گروه به نسخه های پیشرفته خواننده نیاز دارند که حداقل 4 ماه قبل از راه اندازی کتاب ها ارسال می شوند. مجلات پیش از انتشار شامل ناشران هفتگی ، کتابخوان کتابخوان و مجله کتابخانه است. مجلات پس از انتشار در این گروه شامل People ، The New Yorker ، Reader’s Digest یا Slate می شوند. برای ارائه کمی طلای خود برای انتخاب کتاب های خود به ناشر هفتگی PW را انتخاب کنید. با کمترین هزینه 149 دلاری ، شانس بهتری برای دستیابی به این طلای خواهید داشت.

2. لیست “روکش نقره ای” – ما این مجلات یا روزنامه ها را به عنوان نقره متمایز می کنیم زیرا بسیار منتشر شده و شاید کمتر معتبر باشند. از لس آنجلس تایمز ، گرفته تا بوستون گلوب ، تا دلال كلیولند دشت ، از كریستین ساینس مانیتور ، همه آنها برای راه اندازی كتاب قدرت زیادی دارند. بیشتر مجلات و روزنامه ها در این گروه دارای نسخه چاپی و همچنین نسخه آنلاین هستند و کتاب هایی که قبلاً راه اندازی شده اند پذیرفته شده اند. ارسال نظر در اقیانوس اطلس برای هر نویسنده ای بسیار خوب خواهد بود. بررسی Bloomsbury Review ، سلیقه های انتخابی دارد ، دهه هاست که وجود دارد و اغلب نویسندگان چاپ شده در غرب را چاپ می کنند. مجلات منطقه ای در منطقه شما مانند بررسی فصلنامه ویرجینیا تمایل به نویسندگان محلی دارند. مجلات آنلاین در این گروه به دلیل وسعت گسترده آنها عبارتند از Shelf Awareness و Huffington Post. بسته به نوع کتاب شما ، سایر کتب بررسی مجلات عبارتند از Crosscurrents ، Tricycle ، Insight Retailers ، Psychology Today و Utne Reader.

3. لیست همیشه سبز – به این مجلات آنلاین و سایت های نقد و بررسی ، همیشه سبز گفته می شود زیرا آرشیو نظرات خود را بایگانی می کند. هر کس می تواند بعد از ماهها یک بررسی را پیدا کند ، و انجام یک بررسی آنلاین به ایجاد رتبه بندی کلی سئو کمک خواهد کرد. بررسی در آمازون یا بارنز و Noble.com باعث ایجاد شناخت و همچنین فروش می شود. بسیاری از نویسندگان ما در Amazon.com پرفروش شده اند. Goodreads یک شبکه رسانه ای اجتماعی برای نویسندگان برای ایجاد یک پایه فن است. مجله مورد علاقه آنلاین بررسی شخصی البته بررسی کتاب سان فرانسیسکو است. سایر موارد برگزیده عبارتند از Midwest Book ، Bellaonline یا نقد کتاب زنان. با پرداخت مبلغ کمی 59 دلار ، می توانید یک بررسی صریح از نظرات خوانندگان مورد علاقه خود دریافت کنید – https://readersfavorite.com/book-reviews.htm

البته بررسی تضمین نمی کند که شما یک بررسی خوب داشته باشید. حتی یک بررسی که با “این یک کتاب حیرت انگیز است” آغاز می شود و با نقد نثر نگارنده به پایان می رسد می تواند مفید باشد.

شما می توانید به تنهایی به بررسی بروید یا می توانید برای آسان تر کردن این شغل تبلیغاتی را استخدام کنید. تبلیغات دارای مخاطبین و مهارتهایی است که می توانید کتاب شما را در مقابل ویرایشگرهای علاقمند نمایش دهید. کارهای زیادی برای انجام بررسی وجود دارد ، از تحقیق گرفته تا پرس و جو تا پیگیری. اما هر نقد و بررسی می تواند برای تبلیغ کتاب شما و بهبود فروش شما استفاده شود ، که ارزش این تلاش را دارد. و احتمالاً همیشه به اندازه کافی خوش شانس خواهید بود تا گلدان طلای خود را بیابید!

© ژانویه 2017

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا