دنیای وب

بررسی کتاب گزینه ها را شروع کنید

سهام مدتی است که معامله می شود و به تدریج دریافتم که فقط در بازارهای نوظهور می توانم سود کسب کنم. بنابراین ، من به تحقیق مراجعه کردم اگر یک ابزار سرمایه گذاری دیگری وجود داشته باشد که می تواند به من کمک کند بیش از یک راه برنده یا از موقعیت سهام خود محافظت کنم. افراد زیادی سعی کرده اند بدون هیچ دلیل مشخص مرا با تجارت فارکس معرفی کنند. با این حال ، من آن را فقط یکی دیگر از ابزارهای اساسی دیگر مانند سهام یافتم. آنها بسیاری از دعوت ها به سمینارها را رد کرده اند زیرا برای یک دوره غیر ضروری ثبت نام می کنند. یک روز با تجارت گزینه ها روبرو شدم و متحیر شدم. می خواستم درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنم و به طور جدی به Amazon.com رفتم به این کتاب با نام “شروع کار” مایکل سی. بسیاری از سنگهای پنهان در این کتاب نهفته اند. در این کتاب می توانید اطلاعاتی در مورد:

  • تحمل ریسک خود را ارزیابی کنید و بهترین روش برای گنجاندن گزینه ها در نمونه کارها
  • اصطلاحات گزینه ، مفاهیم اساسی و پیشرفته ، مفاهیم و استراتژی ها
  • از استراتژی های بیمه در گزینه ها استفاده کنید تا ضررها را در سبد سهام خود محافظت کنید
  • برای کاهش ضررهای آینده ، تجارت با “معاملات کاغذی” یا پول مجازی را تمرین کنید
  • دریابید که کجا منابع آنلاین پیدا کنید و از آنها به نفع خود استفاده کنید
  • خواص گزینه ها مانند قیمت اعتصاب ، انقضا ، مقادیر ذاتی و خارجی را برای به حداکثر رساندن سود درک کنید
  • گزینه های خرید و فروش و انتخاب سهام مناسب برای سرمایه گذاری
  • بازده خود را محاسبه کنید

بعد از خواندن این کتاب ، گزینه هایی را یافتم که به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری مدتی است که به دنبال آن بودم. من این کتاب را توصیه می کنم زیرا باید برای مبتدیانی که می خواهند گزینه های معاملاتی را شروع کنند ، خوانده شود اما نمی دانند از کجا شروع کنند و واقعاً نمی دانند که چگونه گزینه ها کار می کنند. نویسنده از یک ابزار پیچیده استفاده می کند و آن را به روشی روشن و با درک آسان توضیح می دهد. این کتاب مبنای خوبی را برای گزینه های معاملاتی در مدت زمان کوتاه فراهم می کند. نمونه های بی شماری برای نشان دادن مفهوم به روشی عملی طراحی شده است.

دو مورد که من بیشتر آنها را دوست دارم نوک سرمایه گذار هوشمند است که نکات مهم برای برنده شدن در هنگام تجارت را به شما می دهد و تعاریف در متن ارائه شده در یک کادر سایه دار در هر صفحه برای توضیح اصطلاحات خاص استفاده شده در متن ظاهر می شود. بهترین کار این است که من حتی به عنوان یک مبتدی با استفاده از استراتژیها ، سودهایی کسب کردم ، اما ابتدا به من توصیه شد که از معاملات مجازی استفاده کنم. اگر از ابتدا این کتاب را نداشتم ، پول زیادی را از دست می دادم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا