دنیای وب

بررسی AffiliateDotCom – نظرسنجی برای دوره مربیگری جدید مایک Filsaime و کریس فارل

در این مقاله ، من می خواهم یک بررسی صادقانه AffiliateDotCom را به شما ارائه دهم – یک دوره جدید آموزش کمیسیون و بازاریابی کمیسیون جدید که توسط مایک Filsaime ساخته شده است. اگر مدتی درگیر بازاریابی اینترنتی بوده اید ، احتمالاً درباره آن شنیده اید. او فردی بود که دوره های بازاریابی کد 7 شکل و پروانه را ایجاد کرد که به بسیاری از افراد کمک کرد تا 6 شماره درآمد آنلاین کسب کنند.

این بار مایک با کریس فارل ، جهان پیام رسان فوری کمتر شناخته شده همکاری می کند. کریس همچنین یک بازاریاب اینترنتی بسیار موفق به حساب می آید ، اما به تازگی دو سال در بازاریابی آنلاین شرکت کرده است. به همین دلیل هنوز نام وی مشخص نیست.

اما ممکن است بپرسید …

چرا بازاریابی وابسته؟ چرا در انواع دیگر تجارت الکترونیکی سرمایه گذاری نمی شود؟

خوب ، در اینجا برخی از دلایل اصلی یا مزایای بازاریابی سهامداران ذکر شده است. و چرا آنقدر جذاب است …

** برای شروع نیازی نیست کار روزانه خود را ترک کنید.

** می توانید نسبتاً سریع درآمد کسب کنید.

** هزینه راه اندازی بسیار کمی طول می کشد.

** نیازی به داشتن یک محصول ندارید.

** نیازی به نوشتن نسخه فروش نیست.

** نیازی به تهیه سبد خرید ندارید.

** شما به تیم پشتیبانی احتیاج ندارید.

با این حال ، این بدان معنا نیست که این کار آسان خواهد بود و شما را خیلی سریع ثروتمند می کند. هر روز ، صدها نفر به بازاریابی کمیسیون می روند و متأسفانه بیش از 95٪ بدبختانه ناکام می شوند. من این را می گویم نه برای ترساندن شما بلکه فقط بیان حقیقت!

چرا بسیاری از افراد در این تجارت شکست می خورند؟

دلایل زیادی برای عدم موفقیت مردم وجود دارد ، اما یکی از مهمترین دلایل یادگیری از افراد اشتباه است.

همانطور که می بینید ، وقتی صحبت از بازاریابی وابسته است ، دانستن اینکه از چه کسی یاد بگیرید ، برای موفقیت شما بسیار مهم است. در این صنعت ، هر روز ما با تعداد زیادی HYPE و چیز بزرگ بعدی بمباران می شویم! بسیاری از معلمان اینترنتی می خواهند بسیاری از وعده های “سریع ثروتمند” را هنگام تبلیغ یا فروش محصولات خود بسازند. من مطمئن هستم که برخی از این پیامها را در صندوق ورودی خود مشاهده کرده اید.

با تمام این وعده های “سریع ثروتمند شدن” ، کارشناسان اینترنت انتظارات نادرستی را به مردم می دهند. باور کنید یا نه … این معلمان هستند که به میزان بالای عدم موفقیت در بازاریابی کمک می کنند. بنابراین ، مراقب باشید که از چه کسی یاد می گیرید!

چه چیزی AffiliateDotCom را متفاوت می کند؟

خوب ، به عنوان شروع ، این دوره توسط دو نفر از افراد مشهور (مایک فلسیم و کریس فارل) در جامعه بازاریابی آنلاین ایجاد شده است. می توانید نام آنها را google کنید و اعتبار آنها را بررسی کنید. این بچه ها معامله واقعی هستند و همیشه صحبت می کنند. به همین دلیل است که مورد توجه هزاران نفر قرار دارد.

AffiliateDotCom چیزی بیش از یک کتاب الکترونیکی یا آموزش ویدئویی بی اهمیت است. این یک آموزش 10 هفته ای با کیفیت بالا + آموزش مفصل است که شما را به صورت دستی و گام به گام به شما در موفقیت در تجارت کمک می کند. آنچه آنها در اینجا آموزش می دهند ، گرفتن یک سیستم سریع ثروتمند بلکه برنامه های اثبات شده برای ایجاد یک تجارت واقعی و سودآور آنلاین است.

برخلاف بسیاری از دوره های وب دیگر که استراتژی های بازاریابی مدرسه قدیمی و فناوری هایی را ارائه می دهند که دیگر کار نمی کنند ، AffiliateDotCom جدیدترین و پیشرفته ترین استراتژی ها و تاکتیک های بازاریابی را که قبلاً مورد آزمایش و آزمایش قرار گرفته است به شما می دهد.

بار دیگر ، یادگیری از معلمان غلط ، شما را در حلقه شکست قرار خواهد داد! هنگامی که نوبت به یادگیری مهارت های بازاریابی آنلاین می رسد ، اطمینان حاصل کنید که از کسی با شهرت خوبی یاد می گیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا