دنیای وب

بررسی AshMax – آیا AshMax یک کسب و کار MLM Legit است؟

AshMax اخیراً مورد علاقه اینترنت قرار گرفته است و بسیاری از خود می پرسند که آیا این شرکت MLM یک شرکت آنلاین قانونی است؟ مفهوم AshMax یافتن 5 فرد با اعتماد به نفس است که تحت رهبری شما به آنها بپیوندند و برای رسیدن به درآمد مادام العمر 22000 دلار در ماه علاوه بر کار شما در این برنامه ، باید این کار را انجام دهند. در این بررسی ، ما کارآموزی AshMax را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد تا ببینیم آیا واقعا برنده است یا خیر.

سیستم AshMax توسط متخصص بازاریابی اش مفاره ایجاد شده است. هدف از طراحی آن کمک به یک فرد عادی است که می تواند با استفاده از اینترنت از درآمد تمام وقت برخوردار شود. مدل تجاری وی شامل دو شرکت MLM است که وی به آنها تعلق دارد و این شرکتها Global Domains International و آزادراه موفقیت هستند. استفاده از این دو شرکت خط اصلی درآمد شما هنگام استفاده از سیستم AshMax است.

این برنامه های وابسته ، Global Domains International (GDI) و آزادراه برای موفقیت (FTS) دارای ماتریس های 5 mandatory 5 هستند. بدین ترتیب درآمد خود را بدست می آورید وقتی انتظار می رود هر شخصی که ثبت نام می کنید 5 نفر را در سیستم AshMax جذب کند. هر فرد در ماتریس قرار می گیرد و سیستم قرار است با تکرار خود با تلاش هر فرد روی خلبان اتوماتیک کار کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده است که خطوط کمتری را برای شما ایجاد می کند و جایگزین هرگونه ناپیوستگی در طی مراحل می شود.

این سیستم برای همه مناسب نیست و من این را می گویم زیرا یک چالش 20 روزه وجود دارد که باید اجرا شود در غیر این صورت دائماً از سیستم اخراج خواهید شد. پس از ثبت نام در سیستم ، باید 25 دلار هزینه ثبت نام را پرداخت کنید و پس از آن هزینه ماهیانه 15 دلار را پرداخت کنید. سپس همانطور که قبلاً گفتم ، شما باید 5 نفر را وادار کنید تا در مدت 20 روز برای شما ثبت نام کنند و آنها باید روند کار را مانند من تکرار کنند.

AshMax درسهای ویدیویی را در مورد چگونگی تنظیم سیستم واقعی ارائه می دهد تا در تمام مراحل گمشده احساس نشوید. مراحل را مرحله به مرحله دنبال کنید و خوب پیش بروید. آموزش بازاریابی کم است اما می تواند برای افرادی که در صنعت مشاغل خانگی تازه وارد هستند بسیار مفید باشد. به یاد داشته باشید ، رم در یک روز ساخته نشده است ، بنابراین درک کنید که این یک روند است و توسعه آن برای رسیدن به هدف 20،000 دلار در هر ماه زمان می برد.

من فکر می کنم AshMax بسیار قانونی است و اگر به روزرسانی صحیح انجام شود اما AshMax نتواند روند تکثیر را آموزش دهد ، کار خواهد کرد. آنها مهارتهای مناسب بازاریابی را که برای روانتر شدن روند کار لازم است ، فراهم نمی کنند. آموزش آنها بسیار مبهم است و از نظر من هیچ ساختاری برای ادامه کار شما در AshMax ندارد. همه ما می دانیم که بدون ایجاد سرنخ ، تجارت شما در روشنایی روز دوام نخواهد آورد. من فکر می کنم AshMax یک شرکت و مفهوم عالی است اما برای موفقیت در صنعت آنلاین فقط به راهنمایی بازاریابی بهتری نیاز دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا