دنیای وب

بررسی Assassin Body – برنامه ریز برای پایان دادن به شغل روزانه شما!

این نظر صادقانه من درباره Authority Job Killer است – محصول جدیدی از آلوین هوانگ و جوئل چو.

قاتل شغلی قدرت چیست؟

این دوره شامل یک طرح جامع ، یک نقشه عملی و یک سری فیلم است. هدف این دوره کمک به افرادی است که در حال حاضر 9 تا 5 شغل دارند اما می خواهند یاد بگیرند که چگونه می توانند مقداری پول اضافی را بصورت آنلاین و به صورت پاره وقت کسب کنند.

همه ما می دانیم که اینترنت فرصت درآمد بسیار خوبی را برای همه فراهم می کند ، اما متأسفانه سرشار از SCAM و HYPE است. بسیاری از افرادی که به امید کسب درآمد اضافی به اینترنت روی می آورند ، در عوض فریب خورده اند. بسیاری از صدها یا حتی هزاران دلار برای محصولاتی که وعده ثروت فوری می دهند اما ناامید می شوند خرج می کنند!

بگذارید با شما در میان بگذارم که هیچ چیزی به نام “ثروت فوری” وجود ندارد! ما این روزها محصولات بسیاری را دیدیم که نوید می دهند تا مردم را تبدیل به میلیونرهای فوری در وب کنند ، لطفاً وعده های خالی را انجام ندهید.

با این حال ، آنچه ما داریم یک فرمول ، طرح یا مسیر موفقیت است. مثل بازدید از یک شهر خارجی است ، اگر نقشه شهر دارید ، خیلی کمک می کند. این همان چیزی است که سازمان شغل کشنده ارائه می دهد – یک مرحله به مرحله از موفقیت آنلاین را به شما می دهد.

اگر این محصول را خریداری کردید ، ابتدا نقشه فرآیند را چاپ کنید (فقط یک صفحه) و آن را روی دیوار در مقابل میز کار خود قرار دهید. نقشه فرایند هنگام خواندن طرح جامع به عنوان یک مرجع خوب عمل می کند. شما همچنین می توانید نمودار را چاپ کنید اما من ترجیح می دهم آن را بر روی کامپیوتر خود بخوانم زیرا در داخل نمودار پیوندهایی به آموزش های ویدیویی وجود دارد که می توانم آنها را بصورت آنلاین تماشا کنم. فیلم ها برای درک سخت ترین مفاهیم نشان داده شده در نمودار بسیار مفید هستند.

به طور کلی ، Job Job Killer Planner به 3 بخش اصلی تقسیم می شود:

بخش اول: ایجاد یک بنیاد قوی برای تجارت طولانی مدت در اینترنت

همانطور که اشاره کردیم ، این دوره در مورد آموزش یا قول ثروت فوری شما نیست. این اصول را به شما آموزش می دهد و مراحلی را که برای موفقیت آنلاین باید انجام دهید به شما نشان می دهد. در این بخش 3 اصل اساسی را کشف خواهید کرد که برای سودآوری طولانی مدت باید در کار خود بگنجانید. اگر از ابتدا کار خود را بصورت آنلاین و بر اساس این سه اصل بنا کرده باشید ، به یک تجارت دست می یابید که برای بقا طراحی شده است.

بخش دوم: روش عمل قاتل که 4 عدد در ماه تولید می کند

این بخش با هدف کمک به شما در رسیدن به هدف درآمد 4 رقمی (مانند 1000 دلار در هر ماه) با استفاده از سه اصل سود مورد بحث در بخش 1 ، انجام می شود. من در اینجا سعی نمی کنم یک قول خالی به شما بدهم ، اما می خواهم شما را متقاعد کنم که اگر اصول مندرج در این دوره را به کار ببرید ، درآمد ماهانه بسیار آسان است. البته کمی تلاش می کند ، اما تلاشی که می کنید ارزش آن را دارید – به من در این باره اعتماد کنید.

بخش سوم: چگونه می توان شغل خود را به 5 یا بیشتر شماره داد

هدف از این بخش کمک به شما در کسب درآمد تمام وقت با کار پاره وقت است ، بنابراین می توانید کارهای روزانه خود را کنار بگذارید. نیازی به گفتن نیست ، شما باید دو بخش قبلی را ابتدا قبل از پرش به این قسمت ، تکمیل کنید. همه چیز درباره گسترش تجارت آنلاین خود به صورت گام به گام از 4 عدد به 5 شماره یا حتی 6 عدد.

افکار نهایی:

Authority Job Killer یک راهنمای گام به گام عالی برای پول درآوردن برای کسانی است که در حال حاضر مشغول به کار تمام وقت هستند. این وعده نمی دهد که شما را یک شبه ثروتمند کنید ، فقط استراتژی ها و مراحلی را برای رسیدن به اهداف به شما ارائه می دهد. البته ، مانند هر کاری که ارزش انجام آن را داشته باشید ، تلاش برای دستیابی به اهداف خود وجود دارد. این دوره نقشه راه دقیق را دنبال می کند.

امیدواریم که از این بررسی لذت ببرید ، برای اطلاعات بیشتر ، می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا