دنیای وب

بررسی AWeber – پاسخگوی خودکار

بررسی AWeber برای بسیاری از افرادی که ممکن است از این ابزار پاسخگوی خودکار استفاده کنند.

همانطور که می دانید، صاحبان مشاغل خانگی در اشکال و اندازه های مختلف هستند.

فروشندگان می توانند یکی از موارد زیر باشند: بازاریابان وابسته، بازاریابان شبکه ای، MLM’s، کاربران رسانه های اجتماعی و صاحبان کسب و کار/کارآفرینان، بازاریابان خصوصی مانند بازاریابان ایمیل، وبلاگ نویسان، بازاریاب های ویدئویی و غیره.

سه چیز وجود دارد که هر خرده فروش نیاز دارد؟

ابزار شماره 1 (تکنیک ها و استراتژی هایی که می تواند به شما کمک کند از کسب و کار خود برای بهینه شدن استفاده کنید)

آموزش شماره 2 (چگونه به آینده متصل شویم و رهبر باشیم)

شماره 3 سرنخ (انتظارات هدفمند)

مطمئن شوید که اعداد #2 و #3 را دارید. AWeber می تواند ابزارهایی را برای اتصال موثر به شماره 2 با پیش بینی های شماره 3 شما فراهم کند

ممکن است بگویید، “من می دانم که دارم یک لیست می سازم، اما در طول مسیر به آنها چه بگویم، نمی توانم آنها را بفروشم؟”

یک سوال بسیار خوب، پاسخ این است: شما همیشه اطلاعات ارزشمندی را به آنها می دهید و بله، اگر اطلاعات شما مفید و ارزشمند بود می توانید آنها را بفروشید و قبل از اینکه بخواهید چیزی ارائه دهید به خریدار درک کنید.

این تکنیکی است که اکثر فروشندگان از طریق AWeber از آن استفاده می کنند: خبرنامه رایگان برای مشتریان شرکت کننده شما (به هر حال AWeber به راحتی می تواند یک فرم انتخاب را ایجاد کند که در وبلاگ و صفحه کلیک می کنید). مجلات باید مختص بازار شما باشند، یعنی تکنیک های بازاریابی جذاب، ابزارهای بازاریابی شبکه ای. ایده‌هایی درباره کتاب‌های رهبری، نرم‌افزار، کتاب‌های الکترونیکی، تکنیک‌های بازاریابی ویدیویی و غیره، بسیاری از آنها می‌توانند محصولات وابسته یا محصولات خودتان باشند.

“محتوا پادشاه است!” اگر مجله شما مرتبط نیست و آینده شما را هدف قرار نمی دهد، اگر قصد شما این باشد، نمی توانید از آنها بخواهید چیزی برای شما بخرند. “پول در لیست است” و این درست است. کاری را که می خواهید مشتریانتان انجام دهند انجام دهید.

AWeber می تواند نرخ پیام رسانی 99.34٪ را ادعا کند زیرا AWeber روابط قوی با AOL، HOTMAIL و YAHOO و غیره برقرار کرده است. این همان چیزی است که آنها را از سایر خدمات پاسخگوی خودکار متمایز می کند.

فواید:

-من شخصاً از آموزش های ویدیویی AWeber (من عاشق این آموزش ها هستم)، چت زنده و پشتیبانی تلفنی لذت می برم و استفاده می کنم.

-بدون نیاز به نرم افزار، اما مبتنی بر وب.

-ارسال پیام با گزینه برنامه از پیش تعیین شده.

-ایمیل ها با نام مشتری سفارشی می شوند (رزرو شده).

– ارائه 30 روز ضمانت بازگشت وجه

-AWeber همچنین فیدهای RSS را برای ایمیل‌ها برای مدیران وب‌سایت‌ها با فیدهای RSS (مانند وبلاگ‌ها) فراهم می‌کند، بنابراین شما می‌توانید با ارسال ایمیل‌ها در وبلاگ خود برای همه مشتریان خود ایمیل ارسال کنید!

– همچنین می توانید بسیاری از اطلاعات را ردیابی کنید، مانند چه کسی رای داده، کجا و چه زمانی رای داده یا رای داده است، چه کسی پیامی را که ارسال کرده اید باز کرده است، چه کسی پیوندی را در پیامی که ارسال کرده اید باز کرده است، و بسیاری موارد دیگر.

و موارد زیر تنها بخشی از لیست ارائه شده در وب سایت AWeber است: AWeber 10 سال است که وجود دارد. پاسخگوی خودکار نامحدود پیام های کنترل شخصی نامحدود طول پیام نامحدود، ویرایش نامحدود، و ایجاد کننده کامل HTML و/یا متن ساده و ده ها مزیت دیگر فهرست شده در سایت ….

هر کسی که در این کسب و کار است برای خود اهمیت بهینه سازی کامل را درک می کند، پاسخگویان خودکار به شما اجازه می دهند زمانی که مشتری بالقوه برای اولین بار وارد راهروی فروش شما می شود غیبت کنید، و این نکته کلیدی است، زیرا می توانید یک پیام خودکار برای اطلاع دادن به آنها ارسال کنید. می دانید چقدر مهم است و وجودش.

آیا تا به حال چیزی را در فروشگاهی خریداری کرده اید که در آن هیچکس به شما کمک نکرده باشد … واقعا غیر ممکن است؟

این ابزار کاربردی است، استفاده از آن آسان است و می تواند کسب و کار POINT BLANK شما را بهبود بخشد (همچنین کم هزینه، بدون هیچ زحمتی در اینجا).

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا