دنیای وب

بررسی Bureau One – آیا با ارسال دو نامه می توانید ماهیانه 15000 دلار درآمد کسب کنید؟

Bureau One یک شرکت در لاس وگاس ، نوادا است که بسیاری ادعا می کنند کلاهبرداری می کنند در صورت دریافت نامه ای یک صفحه ای ، دو طرفه در توصیف فرصت با عنوان زیر ، ماهیانه 15000 دلار !! … فقط دو حرف ما را بنویسید ، نام شما !!! شما می دانید که این ممکن است کلاهبرداری باشد یا نباشد. در اینجا سه ​​نکته عینی وجود دارد که باید در مورد این فرصت مشاغل خانگی در نظر بگیرید.

نکته شماره 1: دفتر اول تصمیم گرفت تا این فرصت را از طریق بازاریابی مستقیم به بازار عرضه کند. آنها نامه فروش یک صفحه ای و دو طرفه را با آنچه یک الگوی ساده به نظر می رسد در برنامه ای مانند Microsoft Word ایجاد می شود ، ایجاد می کنند. Burea One احتمالاً سپس راهنمای مشاغل خانگی را از کارگزاران لیست خریداری می کند ، آنها فقط اطلاعات مربوط به متقاضیان کار در خانه (نام ، آدرس و آدرس ایمیل) را جمع آوری می کنند و این پایگاه های اطلاعاتی نام و اطلاعات را به شرکت هایی مانند Burea می فروشند. یکی این تکنیک ها تکنیک های قدرتمند بازاریابی هستند اما لیست ها می توانند گران قیمت باشند و نتایج را تضمین نمی کنند.

نکته شماره 2: نامه فروش Bureau One از کلمات تجاری بسیاری استفاده می کند. کلمات و عباراتی مانند “تصمیم بگیرید” ، “اکنون اقدام کنید” ، در جای خود قرار گرفته اند و نامه فروش حکایت از این دارد که اگر به گفته های شما اعتقاد داشته باشید ، امکان پذیر است. اینها تکنیک های بازاریابی کاملاً فکری هستند که در متن / کپی نامه گنجانده شده اند.

نکته شماره 3: Bureau One نامه فروش را با آدرس دهی مخاطب با نام از طریق متن شخصی می کند. باز هم ، این یک تاکتیک بازاریابی خوب است ، زیرا همه ما دوست داریم که با نام خود تماس بگیریم ، این زمینه فروش را شخصی می کند ، Bureau One به طور موثر از نرم افزار پردازش کلمات و پایگاه داده برای این کار استفاده کرده است.

سه نکته بالا استفاده موثر از برخی استراتژیهای بازاریابی ساده را توضیح می دهد. آیا Bureau One ، لاس وگاس ، نوادا کلاهبرداری است؟ خوب ، من بسیاری از افراد موفق را شنیده ام که از آنها به عنوان هنرمندان کلاهبرداری یاد می شود. کلاهبرداری کلاهبرداری از منظر یک طرفه است. من تأیید یا ادعا نمی کنم Bureau One کلاهبرداری است. هر مشاغل در صورت بازاریابی صحیح و بله ، متأسفانه کلاهبرداری های غیرقانونی و غیرقانونی می توانند موفق باشند.

مورد بعدی که باید انجام دهید ادامه دقت در Bureau One است ، اما باید توجه داشته باشید که هر فرصت شغلی دنبال می کنید باید قانونی و اخلاقی باشد و باید بدانید که چگونه آن را به خوبی بازاریابی کنید و حتی ممکن است برخی از تکنیک های شرح داده شده در نکات بالا را که Bureau One استفاده کرده است ، در آن بگنجانید.

همچنین وقتی به بازاریابی فکر می کنید به مک دونالد فکر کنید. آنها مقدار زیادی همبرگر ، سیب زمینی سرخ کرده ، نوشابه و بستنی می فروشند. آنها “بهترین محصول در شهر” را ندارند اما مطمئناً در بیشتر مناطقی که زندگی می کنند فروش بیشتری دارند. همه به خاطر بازاریابی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا