دنیای وب

بررسی Buzzirk – آیا فرصت تجاری جهانی Buzzirk G5 کلاهبرداری است؟

این مقاله Global Verge Buzzirk Review خواهد بود و اطلاعات مهمی را که غالباً از ارائه Global Verge Buzzirk فرصت خارج می شود و همچنین بصیرت من را از بیش از 3 سال که یکی از بهترین درآمد زایان در مشاغل خانگی است ، در مورد زنده ماندن ، شامل خواهد شد. و موفقیت بالقوه Buzzirk می تواند به ارمغان بیاورد.

ابتدا اجازه دهید به سوالی پاسخ دهیم که در ذهن اکثر مردم برجسته است: آیا Global Verge Buzzirk کلاهبرداری است؟

پاسخ آن منفی است. Global Verge Buzzirk کلاهبرداری نیست. برعکس ، توسط شرکت معروف جهانی United Technologies پشتیبانی می شود و جدیدترین فناوری موبایل را در خط تولید خود دارد. شرکتی که در پشت Global Verge Buzzirk فعالیت می کند مدت طولانی است که فعالیت می کند و به سادگی در حال راه اندازی خط تولید جدیدی به نام Buzzirk G5 است که فناوری تلفن همراه آنها است. از آنچه می توانم مشاهده کنم ، محصول Global Verge Buzzirk قانونی و شاید انقلابی است.

در واقع ، وقتی من معمولاً درباره شرکت ها نظر می نویسم ، به دنبال چند معیار مختلف برای تعیین ماندگاری طولانی مدت آنها می گردم.

1. یک محصول منحصر به فرد

2. رهبری منحصر به فرد

3. پیشنهاد فروش منحصر به فرد ، یعنی: داستان بازاریابی آنها در بازار چقدر قوی است.

از نظر من ، این سه عامل هستند که از نظر اینکه آیا Global Verge Bizzerk قادر به بلند شدن و دویدن است ، تفاوت زیادی ایجاد خواهد کرد. تاکنون ، در همه این مناطق ، آنها به نقاط قوت بسیار خوبی رسیده اند. در حال حاضر اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد که در مورد Buzzirk G5 شروع به هم زدن می کند و در مورد سرعت بارگیری ، اتصال به اینترنت و موارد دیگر ، به عنوان یک فناوری انقلابی واقعاً تحسین شده است. احتمالات مهیج است.

با این حال ، حتی اگر Global Verge Buzzirk قوی به نظر می رسد و دارای یک خط تولید منحصر به فرد است … اغلب عوامل موفقیت در این شرکت وجود دارد که از اکثر پیشنهادات فرصت حذف می شوند. واقعیت امر این است که … اینکه محصول چه اهمیتی دارد ، شرکت چه کسی است و چه کسی پشت آن است اهمیت کمتری دارد … و سپس “چگونه به بازار می روید؟”

همانطور که مشاهده می کنید ، بازاریابی مکان مناسبی است که به هر توزیع کننده اجازه می دهد در واقع یک شرکت تجاری ، بدون توجه به شرکت ، ایجاد کند. بازاریابی همان چیزی است که به شما امکان می دهد اصول اصلی کسب و کار را ایجاد کنید که منجر به ایجاد هدایت های جدید ، گردش پول و توزیع کنندگان بصورت روزانه می شود.

این “اسرار بازاریابی” بود که من آموختم به من اجازه می داد 6 شماره درآمد باقیمانده بسازم ، نه شرکتهای خاص یا فرصتهایی که درگیر آنها بودم. من به شدت پیشنهاد می کنم اگر Global Verge و Buzzirk Business Business را در نظر دارید بدانید که چگونه ابتدا خود را بازاریابی کنید ، بسیار راحت تر می توانید به موفقیت در این شرکت برسید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا