دنیای وب

بررسی Ceres Living MLM – اخبار تحقیقات سلول های بنیادی Neostem در مورد Aell Premium Cellular Health

برای تنظیم مستقیم رکورد ، Ceres Living کلاهبرداری نیست. در واقع ، این یک شرکت جدید در مراحل قبل از راه اندازی است. شاید از خود بپرسید که چه چیزی باعث می شود Ceres Living شرکتی فوق العاده MLM باشد که باعث شد من در مورد مکمل AIO Premium Health توسط دوست خوبم و مربی MLM مایک بوگس احساس سلامتی و علاقه داشته باشم؟ من نه تنها در 15 دقیقه اول خوردن تفاوت را به صورت احساس سوزن سوزن شدن صورت احساس کردم ، بلکه همچنین فهمیدم که این محصول در جدیدترین اخبار NeoStem با موضوع سلامتی و سلامتی فوق العاده و با پشتیبانی آماری تحقیقات سلول های بنیادی ارائه شده است.

سرس چه تجربه ای دارد و ارتباط آن با NeoStem چگونه است؟

سرس لیوینگ یک همکاری طولانی مدت با NeoStem ، نهاد پیشرو در تحقیقات سلول های بنیادی ایجاد کرده است که منجر به ایجاد شبکه ای از مراکز جمع آوری سلول های بنیادی بزرگسالان می شود تا افرادی مانند من و شما بتوانند سلول های بنیادی را در سنین پایین اهدا کنند که برای موارد اضطراری پزشکی در آینده ذخیره می شوند. این اطلاعات به تنهایی باعث ایستادن موهای پشت گردن من می شود. من از این فرصت چقدر هیجان زده ام.

واقعیت: یک سرمایه گذاری مشترک سودآور قبلاً بین NeoStem و دکتر Vincent C. Giambaba ایجاد شده است

من همچنین برخی اخبار تکان دهنده در رابطه با تزریق بوتاکس و اینکه NeoStem با تزریق سلول های بنیادی به سلول های بافت پوست ، جایگزین ایمن و بدون درد برای از بین بردن چین و چروک پوست را فراهم می کند ، برای شما فاش می کنم. وقتی می گویم آمپول ، من در مورد سوزن های ترسناک ترسناک صحبت نمی کنم.

علی رغم همه بحث ها و جنجال ها در مورد تحقیقات سلول های بنیادی پیرامون شبیه سازی ، جنین و تحقیقات سلول های بنیادی جنینی که در اخبار می شنوید ، شما در شرف کشف حقیقت در مورد علم شگفت انگیز توسعه یافته توسط جراح پلاستیک دارای مجوز هیئت مدیره ، دکتر وینسنت سی. جیامبابا ، صاحب فناوری اختصاصی سلول های بنیادی که NeoStem قبلاً برای آن درخواست ثبت اختراع کرده است. ماده اصلی در این حق اختراع عناصر ترمیم کننده DNA AC-11 در AIO Premium Cellular Health است.

به طور خلاصه ، AC-11 از نظر علمی عصاره محلول در آب یک گیاه علفی است که در جنگل های آمازون رشد کرده است: همان جنگل هایی که توت های Acai در آنها بیشتر رشد می کنند. آنچه به طور خاص انجام می شود این است که ساختار DNA را در سطح سلولی ترمیم می کند تا عملکرد سیستم ایمنی بدن را تقویت کند تا ظاهر سالم و تقویت شده پوست را تقویت کند.

این یکی از پردرآمدترین معاملات سرمایه گذاری مشترک است که NeoStem و MLM Ceres Living برای بهره مندی از بازار شماره 1 فناوری سلول های بنیادی منعقد کرده اند. من هرگز یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد مانند این را ندیده ام که توسط رقبای بالقوه به خصوص در این صنعت رقابتی و بهداشتی قابل تکرار نباشد.

سرس لیوینگ صاحب این حقوق است که این نوشیدنی سلولهای بنیادی سالم و خوشمزه را به بازار عرضه کند

این فقط یک مسئله زمان است تا Ceres Living به طور رسمی راه اندازی شود. واقعاً تعجب آور است که در مورد مزایای سلامتی AIO Premium Cellular Health برای موتورهای جستجو نتیجه ای حاصل نمی شود. این ممکن است بهترین راز نگهداری شده در تاریخ قبل از MLM باشد. معمولاً اکثر مردم زودتر از انتظار در مورد پیش فروش می شنوند و تبلیغ شرکت را شروع می کنند. اما بر اساس نتایج تحقیقات فعلی ام ، ارتقا strong قدرتمندی انجام نداده ام. من واقعاً فکر می کنم بهتر است که به این روش ادامه داده شود زیرا تحقیقات در مورد سلول های بنیادی موضوعی بسیار بحث برانگیز است و برای توزیع کنندگان نوشیدنی مانند من برای ایجاد سلامت و سلامتی نوشیدنی های Ceres Living بدون اینکه با قوانین FTC مشکلی داشته باشید ، نیاز به رعایت دستورالعمل های دقیق دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا