دنیای وب

بررسی Crazyfox – آیا Crazy Fox کلاهبرداری است؟

آیا اطلاعات Crazyfox را مشاهده کرده اید؟ آیا به این فکر کرده اید که تلفن خود را بردارید و کیت استارتر 10 دلاری آنها را سفارش دهید؟ آیا سعی کرده اید بررسی دیوانه فاکس را پیدا کنید اما هیچ موردی پیدا نکردید؟

خوشحالم که بلافاصله به این فکر افتادید. بسیاری کلاهبرداری روباه دیوانه را در نظر می گیرند ، اما آیا واقعا دیوانه فاکس می تواند شما را ثروتمند کند؟ پاسخ کاملاً ساده است – نه.

بنابراین دیوانه فاکس چیست؟

وب سایت Crazyfox و تبلیغات تلویزیونی هیچ اطلاعاتی در مورد کل برنامه در مورد … پس از هفته ها تحقیق سرانجام حقیقت آشکار شد و این دلیل نوشتن یک بررسی دیوانه فاکس بود.

Crazy Fox با Herbalife در ارتباط است (سالهاست که وجود دارد و اخیراً توسط مقامات کانادایی به دلیل طرح غیرقانونی هرم مانند 150،000 دلار جریمه شد).

هنگامی که هزینه 9.99 دلار را به Crazyfox پرداخت کردید – آنها بسته شروع کننده را برای شما ارسال می کنند ، که در واقع بسته ای از هر نوع نیست. این یک کتابچه به شما می گوید که آزاد شدن از نظر مالی ، هیچ وقت دیگر رئیس نداشتن و غیره چقدر عالی خواهد بود …

سپس لذت واقعی آغاز می شود. شما از نمایندگان Herbalife که سعی دارند این معاملات شگفت انگیز را با قیمت 200 ، 500 ، 1000 دلار و بیشتر به فروش برسانند ، تماس می گیرید. آنها به شما می گویند که شما انتخاب شگفت انگیزی انجام داده اید و در راه رسیدن به ثروت هستید …

از آنجا که crazyfox اطلاعات شخصی شما را به اشخاص ثالث می فروشد ، از این طریق می توانید از طریق كارگزاران بیمه ، شركت های ارائه دهنده كارت های اعتباری ، شركت های تلفن و بسیاری دیگر تماس بگیرید. همه آنها به شما خواهند گفت: “به ما اطلاع داده شده است که شما در حال راه اندازی مشاغل خانگی هستید ، ممکن است به خط تلفن جدید کسب و کار ما ، کارت اعتباری کسب و کار … و غیره علاقه مند باشید – و هرگز به پایان نمی رسد ، نیازی به گفتن نیست که با این بچه ها تک سکه بسازید

سایت های Crazyfox Review اکنون و بیشتر ظاهر می شوند ، اما تیم کلاهبرداری روباه دیوانه سعی می کند آنها را تعطیل یا حداقل “جعلی” جلوه دهد. با این حال ، آنها هرگز در مورد چاپ خوب در پایین صفحه که برای چند ثانیه در هنگام ورود اطلاعات ظاهر می شود ، به شما می گویند:

“هیچ تضمینی برای درآمد خاص وجود ندارد و هیچ نمایشی از درآمد واقعی وجود ندارد. مبالغ اعلام شده فقط برای مصور است و معمولی نیست. افرادی که به تصویر کشیده می شوند بازیگران پولی هستند.”

متأسفانه بسیاری از مردم حروف کوچک روی صفحه تلویزیون را نمی خوانند و به دنبال یک بازیگر خوش تیپ تبلیغاتی تلویزیونی می روند که ادعا می کند بدون تلاش هر روز 5000 دلار درآمد دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا