دنیای وب

بررسی Doterra: این شرکت چگونه کوثر می کند؟

بیایید با یک تاریخچه ساده شرکت شروع کنیم. نام شرکت “doterra” یک کلمه لاتین به معنای “هدیه زمین” است. در آوریل 2008 توسط گروهی از شش مدیر اجرایی تأسیس شد. مدیران DoTERRA نه او یک استراتژی خروج دارد. این شرکت از ژوئیه 2008 در جریان نقدینگی مثبت بوده است.

Doterra ادعا می کند تنها شرکتی در جهان است که روغن های اساسی CPTG (کلاس معتبر خالص درمانی) تولید کرده است. برخلاف سایر رقبا که روغنهای اساسی به فروش می رسانند ، doterra روغنهای آنها را تضمین می کند خالص، بی خطر، قویو تست شده.

روغنهای اساسی CPTG دقیقاً چیست؟

در اصل ، این بالاترین روغن اساسی ممکن امروز موجود در بازار است. اولا خالص است ، به این معنی که 100٪ طبیعی است ، بدون مواد مصنوعی ، عطرها یا پرکننده ها. ثانیاً ، ایمنی است ، به این معنی که این مجوز از داشتن سموم دفع آفات و سایر مواد زاید شیمیایی تأیید شده است. سوم ، POTENT ، به این معنی که با ترکیبات فعال استاندارد تولید شده است. چهارم و نهایتا ، این آزمایشگاه توسط آزمایشگاههای مستقل انجام می شود ، نه توسط کارمندان یا فروشندگان داخلی.

چه چیزی این شرکت بازاریابی شبکه ای را خصوصی می کند؟

من طی هفت سال گذشته شخصاً درگیر در بازاریابی شبکه ای بوده ام و شرکتی با میزان بالا نگه داشتن مانند doterra ندیده ام. تقریبا 65-70٪ از کل شرکت های IPC جدید (مشاوران مستقل محصول) ماندن با یک شرکت این آمار سه برابر میانگین ملی برای شرکتهای بازاریابی شبکه ای است.

حال دلیل اینکه می گویم این میزان بالا نگه داشتن 3 برابر به شرح زیر است:

  • هزینه عضویت بسیار کم است و هیچ هزینه ای مداوم وجود ندارد.
  • این شرکت دارای برنامه پاداش وفاداری است که بدست آوردن مقدار مشخصی از خرید در هر ماه ، باعث افزایش بازپرداخت با گذشت زمان می شود. به عبارت دیگر ، اگر IPC جدید حدود 30٪ از قیمت خرده فروشی را از قبل دریافت کند ، چند ماه بعد ، آنها 30٪ از خریدهای خود را دریافت می کنند. این 60٪ از قیمت های خرده فروشی را فقط برای ماندن در شرکت و خرید محصولات استفاده شده نشان می دهد.
  • DoTERRA تقریباً هر ماه یک پیشنهاد تبلیغاتی را اجرا می کند. در واقع ، آنها به تازگی یک کالای ویژه محصول را معرفی کرده اند که در آن مشتریان وفادار علاوه بر سفارش ماهانه خود ، “محصول ماه” را نیز دریافت می کنند.

آیا شرکت دوتررا کوشر است؟

هنگام شناسایی فرصت قانونی برای یک فرصت غیرقانونی ، باید سه چیز را جستجو کنید. اول از همه ، doTERRA به عنوان یک شرکت بازاریابی شبکه ای قانونی فعالیت می کند. در اینجا بحثی وجود ندارد زیرا بازاریابی شبکه ای خود یک صنعت قانونی است که در سال 1979 توسط دولت فدرال ایالات متحده نصب شده است. دو بند بعدی اخلاق موجود در مورد doterra را تعریف می کند.

دلیل دوم اینکه تجارت DOTERRA در کوشر است به این دلیل است که پول اولیه برای تبدیل شدن به IPC هزینه شده است نه برو به صعود فوری. به این شرکت به عنوان یک نوع هزینه مدیریتی پرداخت می شود که به شما امکان دسترسی به وب سایت مکرر خود را می دهد که افراد از طریق آن می توانند خریداری کنند. این نکته مهمی است زیرا بسیاری از شرکتهای بازاریابی شبکه ای در خارج از کشور وجود دارند که تمرکز زیادی روی ثبت توزیع کنندگان جدید برای منافع مستقیم دارند. این به طور کلی یک عمل غیر اخلاقی است که باعث می شود شهرت شرکت را خراب کند. با این حال ، doTERRA یک شرکت با پایه و محکم است. روزانه با صداقت و صداقت ساخته و به بهره برداری رسید.

سوم از همه ، ما می دانیم که doTERRA دارای یک برنامه جبران خسارت مدرن است. هیچ تأییدی در مورد IPC های جدید “استخدام ، استخدام ، استخدام” وجود ندارد. در واقع ، من هنوز بازاریابی شبکه اخلاقی مانند این تجارت را پیدا نکرده ام. دلیل این امر این است که محصولات در حال حاضر کار می کنند و سریع کار می کنند! سمینارهای آموزشی منظم بصورت آنلاین وجود دارد. هیچ کس برای بیرون آمدن و یافتن توزیع کنندگان جدید ، جیغ و فریاد نمی زند.

حرف آخر

DoTERRA یکی از بهترین برنامه های جبران خسارت در صنعت است که به طور دقیق بازده شما را پاداش می دهد. بنابراین اگر هیچ کاری نکنید ، چیزی به دست نخواهید رسید. اگر کمی کار کنید ، کمی دریافت می کنید. اگر کارهای زیادی انجام دهید ، چیزهای زیادی کسب می کنید و غیره.

مشکلی که در مورد doterra و 97٪ شرکتهای بازاریابی شبکه kosher وجود دارد ، محصولات آنها نیست بلکه شما چگونه می آموزید که چگونه توزیع کننده های جدیدی را برای ایجاد مشاغل خود پیدا کنید. آنها به طور کلی الگوی “مدرسه قدیمی” آزار و اذیت دوستان و خانواده را عمدتا از “یک لیست گرم” می شناسند.

سؤال این است که چرا شما در وهله اول افرادی را هدف قرار می دهید که به آنها اهمیتی نمی دهند. چرا وقت خود را تلف می کنید؟ باید راه بهتری وجود داشته باشد و خوشحالم که از شما خواسته اید چون وجود دارد. نامیده می شود جذابیت بازاریابی این بدان معنی است که ما می خواهیم به پیشروهای مقدماتی برسیم در کلاس اول به جای بیرون رفتن مانند مرغ بدون سر مورد نظر.

بنابراین ، هنگامی که شما آمادگی یادگیری روشهای “مدرسه جدید” را دارید ، به یک رهبر با تجربه مانند من نیاز دارید تا در طی فرایند از ویترین خود را نشان دهد. فقط هنگامی که مشتریان بالقوه شروع به نزد شما می کنند ، doTERRA واقعاً شروع می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا