دنیای وب

بررسی GetResponse – جوانب مثبت و منفی

به عنوان یک بازاریاب اینترنتی هنگامی که تجارت آنلاین خود را شروع کردم ، می دانستم که به ابزاری احتیاج دارم تا بتوانم از طریق خلبان خودکار برای مشترکان ایمیل پیام ارسال کنم. بنابراین برای GetResponse ثبت نام کردم. چندین سرویس تلفن گویا وجود دارد و هر کدام جنبه های مثبت و منفی خاص خود را دارند. در اینجا مروری بر آنچه GetResponse ارائه می دهد و مزایا و معایب آن است.

سپس می توانید خودتان تصمیم بگیرید که آیا این بهترین گزینه برای شما است.

طراحی ایمیل پاسخگو

این به این معنی است که ایمیل ارسال شده به لیست شما خواندنی و جذاب به نظر می رسد کدام یک دستگاه نکته کلی که بیشتر بازاریاب های اینترنتی در نظر دارند این است که افراد ایمیل های خود را در رایانه خود می خوانند. اگر اینگونه فکر می کنید ، با کمال تاسف به شما می گویم که احتمالاً پول زیادی را روی میز می گذارید. شما ممکن است تا 42٪ از افرادی که در لیست شما مشترک هستند را از دست دهید. و به طرز شگفت انگیزی ، تنها 25٪ از بازاریاب های اینترنتی ایمیل های خود را برای دستگاه های تلفن همراه بهینه می کنند.

با GetResponse ، مشترکان ایمیل می توانند ایمیل شما را نه تنها در رایانه بلکه در تلفن و رایانه لوحی خود بخوانند.

نسخه آزمایشی کاملا رایگان

شما به مدت 30 روز رایگان می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. هنگام ثبت نام ، نیازی نیست مشخصات کارت اعتباری خود را وارد کنید. و اینجاست که GetResponse برجسته می شود.

منظور من این است که اگر اطلاعات کارت اعتباری شما جمع آوری نشود ، در صورت عدم رضایت از خدمات آنها و حتی فراموش کردن اشتراک ، راهی برای پرداخت هزینه حتی پس از گذشت 30 روز وجود نخواهد داشت (تنها نکته این است که حساب شما غیرفعال خواهد شد).

آزمایش رخ

این گزینه به شما این امکان را می دهد تا هر یک از مبارزات خود را آزمایش کرده و میزان موفقیت آنها را ببینید هر یک او انجام داد. شما می توانید از نظر تعداد افرادی که ایمیل های شما را باز می کنند ، تعداد کلیک روی پیوند موجود در آن و تعداد افرادی که محصولات یا خدمات شما را خریداری می کنند ، ارزیابی کنید که مشترکان لیست شما به ایمیل های شما پاسخ می دهند.

می توانید جزئیاتی مانند موضوعاتی را که بهترین پاسخ را دریافت می کنند ، محتوا ، زمانی از روز را که بهترین پاسخ را دریافت می کنید ، روز هفته و ایمیل را از فیلدی که بهترین پاسخ را از طرف مشترکین دریافت می کند ، تست کنید.

همچنین می توانید پارامترهایی را که برای پیام های شما مهم هستند پیکربندی کنید – چه نرخ باز باشد و چه کلیک. شما می توانید انتخاب کنید که آیا دستگاه پاسخگو باید به طور خودکار پیام را با بهترین پاسخ ارسال کند یا اینکه می خواهید دستی انتخاب کنید.

و سپس خلاصه ای از نتایج خود را در یک صفحه فوری دریافت می کنید

مشخصات تماس با واردات را لیست کنید

با استفاده از این ، می توانید لیست مخاطبین خود را از رایانه خود به حساب GetResponse خود وارد کرده و سپس پیام های پاسخگوی خودکار را برای برقراری ارتباط با آنها تنظیم کنید.

این امر به ویژه درصورتی مفید است که لیستی از مشترکین خود را ایجاد کنید (احتمالاً از سرویس پیام رسان دیگری است) و سپس از تلاش های قبلی بازاریابی خود از داده های خود در هارد دیسک پشتیبان تهیه کنید. و سپس می خواهید به هر دلیلی لیست ایمیل موجود خود را به حساب GetResponse خود منتقل کنید.

علاوه بر این ، می توانید لیست خود را از سرویس گیرنده های ایمیل مانند Microsoft Outlook ، Gmail و غیره با یک کلیک به حساب GetResponse خود وارد کنید.

و در مورد افرادی که تماس زیادی با LinkedIn دارند ، آسان است که لیست خود را به یک حساب GetResponse منتقل کنید یا اطلاعات تماس آنها را در سرویس های دیگر مانند Google Docs یا SalesForce ذخیره کنید.

پیش نمایش ایمیل

این به شما امکان می دهد فقط با یک کلیک ببینید پیام شما در هر سرویس گیرنده اصلی ایمیل مانند Gmail ، Hotmail ، Yahoomail و … چگونه خواهد بود.

این بدان معناست که شما قادر خواهید بود هر خطایی را که باعث می شود پیام شما غیرحرفه ای یا غیرجذاب به نظر برسد قبل از ارسال اصلاح کنید.

و نیازی به صرف هزینه برای تست ایمیل های خود با نرم افزار آنلاین نیست که هزینه زیادی دارد. همچنین نیازی به ارسال ایمیل به آدرس های آزمایشی نخواهید بود تا ببینید پیام های شما چگونه است.

برای پیش نمایش ، همچنین گزینه بررسی وجود دارد تا ببینید در دستگاه های تلفن همراه مانند iPad ، Android ، iPhone و غیره چگونه به نظر می رسد.

سرویس پاسخ خودکار

این همان ویژگی است که ارسال ایمیل های شما را به صورت خودکار انجام می دهد. معنی این امر این است که تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که پیام های خود را بنویسید و سپس آنها را تنظیم کرده و فراموش کنید. این برنامه پیام های زنجیره ای برنامه ریزی شده را یکی یکی به لیست شما می فرستد و آنها را به پیشنهادات شما ، دروس مربیگری یا هر آنچه که شما برای آنها ارسال می کنید ارسال می کند.

پیام های خودکار دو نوع دارد:

1) پیام های مبتنی بر اقدام-

اینها پیامهایی هستند که براساس هر اقدامی که انجام می دهند به لیست شما ارسال می شوند ، به عنوان مثال ، اگر کسی ایمیلی را باز کند و روی پیوند موجود در آن کلیک کند یا وقتی شخصی محصولی را از شما خریداری می کند ، پاسخگوی خودکار به طور خودکار یک لینک بارگیری (یک محصول قابل بارگیری) برای آنها می فرستد یا آنها را به دستورالعمل در مورد چگونگی و از کجا می توان درخواست های خود را بدون نیاز به انجام دوباره کاری دریافت کنید.

2) پیام رسانی مبتنی بر زمان

اینها پیام هایی است که مشترکان لیست شما در ساعت خاصی از روز یا یک روز خاص از هفته دریافت می کنند. همه اینها به زمانی بستگی دارد که می خواهید پیام به آنها برسد. و می تواند پیام های نامحدود روزانه باشد. شما انتخاب می کنید که پیام را دوشنبه ، چهارشنبه یا غیره ارسال کنید و در چه زمان مشخصی انتخاب کنید.

فرم های وب

اینها خدمات انتخابی هستند که فرد به عنوان بازاریاب آنلاین برای جمع آوری ایمیل های افراد به آنها نیاز دارد. جمع آوری نامه های الکترونیکی افراد یکی از مهمترین کارهایی است که هرکسی دارای تجارت آنلاین باشد می تواند انجام دهد. دلیل این امر این است که هرکسی که به صفحه فروش متصل می شود اولین بار محصول شما را خریداری نمی کند.

بسیاری از پیام های پیگیری شما راضی خواهند بود به همین دلیل شما باید یک الگوی در کارزار خود تنظیم کنید.

منفی

پشتیبانی از ایمیل GetResponse کند است. مواردی وجود دارد که ممکن است یک بازاریاب اینترنتی با سرویس تحویل ایمیل خود روبرو شود. در این صورت ، برای مرتب سازی مسائل باید با ارائه دهنده خدمات پاسخگوی خودکار خود تماس بگیرید. و این همان جایی است که GetResponse باید بهبود یابد. ممکن است حداکثر 2-3 روز کاری طول بکشد تا از طریق ایمیل به شما پاسخ دهم و شخصاً برای من ناامید کننده باشد.

امیدوارم با این بررسی GetReponse از این ارائه دهنده خدمات پاسخگویی خودکار آگاهی کافی داشته باشید. در صورت پاسخگویی به نیازهای ایمیل و تجارت بازاریابی اینترنتی ، به شما اطلاع می دهد و به شما در تصمیم گیری صحیح کمک می کند.

برای شما در تلاشهای بازاریابی اینترنتی بهترین آرزوها را دارم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا