دنیای وب

بررسی Herbalife – حقایق کثیف درباره تجارت Herlbalife

مارک هیوز Herbalife را در سال 1980 تأسیس کرد و در لس آنجلس ، کالیفرنیا مستقر است. علاوه بر این ، این شرکت فرصت های شغلی برای کار در خانه را با توزیع و بازاریابی عناصر خود از طریق بازاریابی چند سطحی (MLM) فراهم می کند.

Herbalife ، یک شرکت MLM ، از زمان تأسیس تاکنون عملکرد پایداری را نشان داده است. این شرکت انواع محصولات بهداشتی و کنترل وزن ، اقلام مراقبت شخصی ، گیاهان و مکمل های غذایی را تولید می کند. تولیدکنندگان این شرکت MLM محصولی را فرموله می کنند که به افراد کمک می کند تا به روشی سریع و موثر لاغر شوند.

Thie ثابت کرده است که در تأمین نیازهای مردم در فرمولاسیون مکمل های طبیعی موفق است. مصرف محصولات Herbalife قابل اطمینان و بی خطر است. این یکی از بزرگترین شرکتهای تغذیه و مدیریت وزن است که محصولات بهداشتی با کیفیت بالا را تولید و عرضه می کند.

در واقع ، Herbalife اصلی ترین شرکت تولیدی واقع در چین است و بسیاری از گیاهان مورد استفاده در فرمولاسیون محصولات آنها از چین است. امروزه ، این شرکت یک شرکت چند میلیارد دلاری است که دارای شرکا و مصرف کنندگان زیادی در حق رای دادن است. تعداد توزیع کنندگان به 2 میلیون سوسک در سراسر جهان رسیده است.

برخی از محصولات قابل توجه Herbalife نوشیدنی های پروتئینی ، قرص های ویتامین و مواد معدنی و قرص های کنترل وزن طبیعی و گیاهی هستند.

اخیراً ، سازمان غذا و دارو (FDA) اطلاعیه ای علیه محصولات این شرکت صادر کرد. از طرف دیگر ، FDA همچنین ادعا کرد که بسیاری از این محصولات MLM در درمان بیماری ها ، هوشیاری ذهنی ، تومورها و بی نظمی های گردش خون موثر هستند ، اما برای کاهش وزن م effectiveثر نیستند. .

نکات منفی این است که بسیاری از افرادی که محصولات MLM را امتحان کرده اند حالت تهوع ، یبوست ، تپش قلب ، سرگیجه ، سردرد و اسهال دارند. FDA میزان بالای کافئین و ملین های قدرتمند را از عوامل ایجاد این مشکلات دانست. با این حال ، در حال حاضر ، اکثر محصولات کاملاً فاقد این مواد هستند.

محصولات این شرکت بدون توجه به تنوع در مذهب ، هویت های اجتماعی ، موقعیت های جغرافیایی و فرهنگ ، تأییدیه دریافت کرده اند. در واقع ، زنان باردار نیز ممکن است از محصولات Herbalife استفاده کنند. افراد چاق ممکن است بعد از استفاده از محصولات Herbalife ذهن ، جسم و روحیه سالمی داشته باشند. این محصولات زندگی سالم را ارتقا می دهند.

جالب اینجاست که این شرکت فقط به تبلیغ محصولات بهداشتی درمانی می پردازد ، زیرا این شرکت فعالیت های ورزشی بسیاری را تأمین می کند ، از برنامه های خیریه و بسیاری از موسسات پشتیبانی می کند. از این رو ، شما می توانید یک بازاریاب محصول Herbalife شوید تا به یک دلیل خوب در این فعالیت های جمع آوری کمک مالی شرکت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا