دنیای وب

بررسی Herbife: 4 جوانب مثبت و 4 منفی که باید بدانید

اگر به دنبال شروع مشاغل خانگی خود هستید ، به بازاریابی چند سطحی نگاه کنید و هم اکنون در حال تحقیق درباره Herbalife International هستید ، من اطلاعاتی دارم که به شما کمک می کند. من برخی از تحقیقات را انجام داده ام و چهار مثبت و چهار منفی را پیدا کرده ام که به شما کمک می کند قبل از سرمایه گذاری وقت ، پول و انرژی خود را برای کار تصمیم گیری صحیح بگیرید. من در چهار تصمیم گرفتم تا از طبیعت کار تصویر کافی را برای شما ارائه دهم. مثبت شدن مشاغل: سیستم راه اندازی آسان ، محصولات با کیفیت بالا ، پتانسیل درآمدی بالا از برنامه جبران خسارت و آموزش تعاملی. منفی تجارت: هزینه های موجودی بالا ، برنامه بازاریابی ، سایت حق رای دادن و آموزش مستقیم.

اولین حرفه ای کسب و کار ، Herbalife دارای یک سیستم شروع آسان است. به عنوان یک سیستم گام به گام طراحی شده است. شما به معنای واقعی کلمه دستورالعمل های آنها را دنبال می کنید ، برخی از فرم ها را کلیک کرده و پر می کنید و در عرض چند دقیقه کار و وب سایت خود را در اختیار دارید. در مرحله بعد ، Herbife خطوط تولید با کیفیت زیادی برای تغذیه داخلی و خارجی دارد. این محصولات توسط گروهی از دانشمندان و متخصصان تغذیه و همچنین چندین شرکت مستقل شخص ثالث تهیه و آزمایش شده اند که تنها وظیفه آنها انجام آزمایشات بالینی و تأیید آزمایشات محصول برای دستگاههای مختلف نظارتی است. همچنین Herbalife جبران خسارت هایی دارد که از درآمد بالایی برخوردار است. با طراحی یک ساختار بازاریابی چند سطحی ، می توانید با آموزش سایر صاحبان مشاغل در خط مقدم خود ، تجارت خود را توسعه دهید تا یک تجارت موفق را انجام دهید. با استفاده از یک اصل شناخته شده تکرار ، درصدی از توان آن را دریافت می کنید. این تا 6 سطح یا دسته توزیع کنندگان ادامه می یابد ، این سری عمودی از خط نزولی شماست و خطوط افقی توزیع کنندگان در هر سطح نامحدود هستند. حرفه ای نهایی آموزش تعاملی است. هنگامی که با Herbife شروع می کنید ، از توانایی مربی خود برای بستن فروش با تماس های فروش و توزیع کنندگان مشتری بهره می گیرید. هنگامی که از روند کار راحت تر هستید و به توانایی خود اعتماد دارید ، می توانید تماس خود را با راهنمای آنلاین خود برای ارتقاء گوش دادن و ارائه نظرات برای ارتقاء مهارت و درک خود با هر تماس ، ارتقا دهید ، و گاهی اوقات می توانید با خطوط مختلف با دعوت از رهبران تماس بگیرید و بشنوید که چگونه این کار انجام شده است.

منفی برای تجارت ، Herbife به دلیل موجودی موجود ، هزینه های راه اندازی بالایی دارد. برای شروع کار با Herbalife باید با خرید موجودی کالا در این شرکت خریداری کنید. میزان سهام خریداری شده نشانگر سطح شما با شرکت است. سطح شرکت درصد فروش کمیسیون شما را با هر فروش کنترل می کند و مسئولیت فروش مقدار موجودی مربوط را بر عهده شما می گذارد. شروع موجودی کالا می تواند هزاران دلار هزینه داشته باشد ، و بسیاری از آنها هنگام ارسال ده ها جعبه به خانه شما مشکل دارند. پس از آن ، ساختار بازاریابی که به دلایل مختلف به عنوان کلاهبرداری در آن قرار داده اید. طرح بازاریابی به شدت به بازار محلی شما متکی است و مشکل اینجاست که هیچ کس در بازار محلی یکسان نیست. ممکن است شما تأثیر لازم را برای فروش چیزهایی مانند فرصت شغلی یا محصولات غذایی به بازار خود نداشته باشید. علاوه بر این ، بازار گرم شما ممکن است یک بازار واجد شرایط نباشد ، این بدان معناست که شما اهمیتی نمی دهید یا پولی برای هزینه کردن محصول یا فرصت ندارید. این دو عامل بسیار متغیر و فوق العاده مهم هستند زیرا شروع کار در خانه یک نبرد صعودی است بدون اضافه کردن این درگیری ها به صفحه شما. مزیت دیگر یک برنامه بازاریابی این است که شما برای درآمد خود به دیگران وابسته هستید. بسیاری از آن به عنوان مشکل استخدام مداوم هر ماه یاد می کنند. من قصد دارم از یک بازاریابی چند سطحی دوم استفاده کنم که از قانونی ساده اما دشوار برای بلعیدن استفاده می کند ، قانون تعداد زیادی. شما باید افراد زیادی را ببینید ، به 100 نفر بگویید تا یکی از آنها علاقه مند باشد و قبل از پیدا کردن مشتری قدرتمند ، باید 50 نفر را ببینید. رهبری قوی شخصی است که علاقه مند است اما اخلاق کار و شخصیت لازم را برای موفقیت یک تجارت دارد. آنها به جای یک سرگرمی پاره وقت با او مانند شغل تمام وقت رفتار می کردند. وقتی به پایان رسیدید که تعداد زیادی از کارگران نیمه وقت را استخدام می کنید ، باید هر ماه به طور مداوم استخدام کنید تا درآمد مورد نظر خود را بدست آورید و استخدام شدن به زمان ، پول و انرژی نیاز دارد.

بعد ، در طراحی سایت نهفته است. وب سایت ها به صورت وب سایت های franchise تنظیم شده اند و سایتهای حق رای دادن وب سایت بسیار شبیه به حق رای دادن با آجر و ملات می باشند که همه شبیه به هم هستند و به همان روش کار می کنند. عالی برای آجر و ملات مانند مترو اما برای اینترنت خراب است. وقتی همه چیز یکسان به نظر می رسد ، هیچ ارزش مصرفی منحصر به فردی وجود ندارد که شما را از رقابت جدا کند و اگر در گوگل و همچنین رقبای خود تبلیغ می کنید ، بیایید بگوییم که آنها هزینه بیشتری برای این تبلیغ پرداخت می کنند. آنها مشتری را بدست می آورند ، زیرا تا زمانی که از اولین سایتی که می بینند ، خرید نمی کنند و آنها مشتری خود را از دست می دهند زیرا شما جنگ قیمت گذاری را از دست داده اید ، مشتری را خریداری نمی کنند. سایت های فرانشیز ثبت پول نقد آنلاین است ، آنها هنگامی که شما به مردم راهنمایی می کنید کار می کنند و تمام کار را برای بدست آوردن پول انجام می دهند اما شما باید در کنترل هر جنبه فروش باشید. پایین آمدن آخرین تمرینات زنده ، مانند بسیاری از کارهای منزل ، آموزش و پشتیبانی گسترده یک تمرین ضروری و عالی است و درک ، اطمینان و رضایت عمومی بیشتری از موفقیت خود کسب می کنید. دلیل این امر این است که برای درک آنها ، درک اطلاعات و درک تمرینات باید بارها و بارها چیزهایی را ببینید. بیایید از این مثال مثال بزنیم ، شما کار روزانه و جمعیت خود را با استفاده از لپ تاپ خود در کافه اینترنت محلی به پایان می رسانید ، و از آنجایی که شما صاحب مشاغل خانگی هستید اکنون 15 کار دارید. استانداردها را بیاموزید ، فرایندها را یاد بگیرید ، فروش را بهبود ببخشید و افراد کافی را ملاقات کنید تا آنها را به سمت کار بکشند و در یک فراخوان آموزشی قرار بگیرند. مشکل در اینجاست ، پس شما نیاز به اطلاعات دارید تا در این زمینه سریعتر و بهتر شوید. بنابراین می توانید فعالیت های درآمدزایی را انجام دهید ، درآمد خود را برای پرداخت قبض و کسب غذا روی میز بگذارید. این جلسه برگزار می شود و اطلاعات خوبی دارد اما شما تمام اطلاعات را از یادداشت برداری دریافت نمی کنید ، سپس به 30 دقیقه تبلیغات و تبلیغات برای شغل خود می روید. شما 10 دقیقه ارزش تجارت خود را دارید و می فهمید که می توانستید به جای مراجعه به جلسه ، کاری را برای تولید فروش انجام دهید. نکته من در اینجا تمرینهای مستقیمی است که باعث می شود شما به جلسه هجوم بیاورید و منتظر اطلاعاتی باشید که امیدوارید خوب باشد ، و پس از پایان جلسه ، اطلاعات از بین می روند.

وقتی به فرصتی که گذشتم نگاه کردم ، دلیل این است. من به دنبال راه اندازی بالای موجودی و هزینه های مدیریت موجودی نبودم ، به این معنی که من هر روز وظیفه اداری زیادی خواهم داشت و زمانی که شما یک کارآفرین در خانه هستید ضروری است. من سایت فرنچایز را دوست ندارم ، یک سایت خدمتکار متعلق به من ندارم و نمی توانم طراحی و بروزرسانی آن را کنترل کنم و در یک صندوق پول دیجیتال گیر بیفتم. سرانجام ، من دوست نداشتم كه محدود به بازار محلی خود باشم ، در یك شهر كوچك زندگی می كنم و نمی خواهم به عنوان شخصی كه در ارائه یك پروژه یا محصول سرگردان است توصیف شود و مردم دوست ندارند كه نشان داده شوند یا نگرانی آنها فروخته شود.

من به دنبال یک سرویس بودم ، بدون آنکه مقدار زیادی از سهام در گاراژ یا زیرزمین موجود نباشد ، می خواستم فرصتی برای ارتقاء برند و برند خود داشته باشم و از همه مهمتر بتوانم از طریق بازاریابی اینترنتی از زمان خود استفاده کنم. اینترنت ابزاری باورنکردنی است و من می خواستم در مکانهای مختلف به انبوهی از مردم که به دنبال آنچه من برای ارائه ارائه می دادم ، بازاریابی کنم.

برای دیدن شرکتی که مناسب ترین معیارهای من باشد ، به وبلاگ من و برای تحقیقات خودتان بروید ، تا دانش و آسایش را گسترش دهید ، گزارشی را که برای تحقیقات من در Herbife استفاده کرده اید برای شما تهیه کرده ام.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا