دنیای وب

بررسی LawnChairMillionaire – استفاده از بازاریابی وابسته برای تبلیغ MLM

مردم همیشه به روش های جدیدی برای کسب درآمد می آیند. برای مشاغل اینترنتی ، معروف ترین تکنیک ها شامل بازاریابی وابسته و بازاریابی چند سطحی است. در مورد LawnChairMillionaire.com ، این سایت بر ایجاد یک نیروی فروش قوی برای فروش بیشتر و بیشتر محصولات خود متمرکز شده است. با بررسی این شرکت سعی می شود ببیند آیا سیستمی دارد که افراد مایل به سرمایه گذاری در آن هستند.

بازاریابی وابسته شامل تبلیغات و تبلیغ محصولات یا خدمات سایر شرکتها در وب سایت شماست. در ازای بازدیدکنندگانی که می توانید به وب سایت شرکت وابسته ارسال کنید ، مبلغی پرداخت می شوید. پیوستن به Lawn Chair Millionaire شامل تبلیغ محصولاتشان است و بعید است کلاهبرداری باشد.

این شرکت اظهار داشت که از بازاریابی چند سطحی استفاده می کند. برای اینکه بتوانید کارمزد بیشتری بدست آورید ، باید در اسرع وقت وارد بازی شوید و خط اصلی خود را بسازید. خود سایت به شما در ارتقا the سیستم کمک خواهد کرد ، بنابراین برای موفقیت در این فرصت تجاری نیازی نیست که یک فروشنده فصلی باشید. در واقع ، LawnChairMillionaire.com خود از تبلیغات مراقبت می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به سیستم بپیوندید.

این سیستم ممکن است کسانی را که ترجیح می دهند بنشینند و منتظر فرا رسیدن کمیسیون خود بمانند ، مورد توجه قرار گیرد. کسانی که مایل به فروش فعال نیستند ممکن است این سایت را جذاب بدانند. با این حال ، افرادی که کار گرا هستند و ترجیح می دهند امور را به دست خود بگیرند ، احساس بی فایده یا حتی ناامید شدن می کنند. اگر تجربه فروش دارید ، ممکن است این سیستم را برای شما چالش برانگیز نبیند. اما افرادی هستند که این فرصت شغلی را متناسب با سبک زندگی خود می یابند.

در نهایت ، تصمیم شما برای ثبت نام در Lawn Chair Millionaire به انتخاب شخصی بستگی دارد. تا زمانی که شما به محصولات اعتقاد دارید و معتقد هستید که مردم می خواهند کالاهایی را که تبلیغ می شوند خریداری کنند ، هیچ دلیلی وجود ندارد که شما به صورت آنلاین در این فرصت سرمایه گذاری نکنید. با این حال ، مانند همه فرصت های شغلی ، تحقیق خود را به خوبی انجام دهید و مطمئن شوید که کاملاً در مورد آنچه سرمایه گذاری می کنید درک کرده اید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا