دنیای وب

بررسی MLM An-Najah – آیا پیشرفت شخصی می تواند باعث رشد شما و درآمد شما شود؟ کاوش کردن

دانشگاه آن ناجا چه؟

دانشگاه موفقیت یک شرکت آموزش توسعه شخصی است که توسط مت موریس (داستان بسیار جالب در پس این مرد) راه اندازی شده است و با استفاده از یک مدل تجاری بازاریابی شبکه ای فعالیت می کند. شما می توانید به عنوان یک توزیع کننده عضو شوید و کمیسیون بدست آورید یا می توانید به سادگی به عنوان مشتری عضو شوید و از آموزش بهره مند شوید. مزایای نظامی مشابهی که ممکن است با آن آشنا باشید شامل Life Path Unlimted و همچنین iLearningGlobal است. بنگاه های فروش چنین محصولاتی عملکرد خوبی دارند زیرا هزینه تحویل پایین است و شرکت می تواند غرامت بیشتری به توزیع کنندگان خود پرداخت کند.

چه چیزی می فروشند؟

An-Najah محصولات توسعه شخصی را به فروش می رساند. برخی از زمینه ها بر کسب و کار ، رشد خود ، کاریزما ، آگاهی از پیشرفت ، مهارت های ارتباطی و مدیریتی و موارد دیگر تمرکز دارند. موضوعات از طریق رسانه هایی مانند پادکست ها ، فیلم ها ، سمینارها و محصولات فیزیکی ارائه می شوند. این نوع محصولات تقریباً به همه و تقریباً به هر کس که می خواهد به عنوان یک شخص یا صاحب مشاغل رشد کند قابل فروش است. از جمله سخنرانان و مربیان برجسته کتابخانه دانشگاه SU می توان به تونی الساندرا ، جفری کومبس ، لس براون ، جی آبراهام ، لیزا خیمنز ، رابرت آلن و سینتیا کرسی اشاره کرد.

چه چیزی SU را از سایر امتیازات متفاوت می کند؟

محصولات توسعه شخصی به تنهایی SU را از بیشتر MLM جدا می کنند. این شرکت همچنین برجسته است زیرا در سال اول بیش از 1 میلیون فروش داشته است. این برای هر شرکت جدید MLM رقم خوبی است. توزیع کنندگان در مقایسه با آب میوه ها و غلات گران تر ، کار ساده تری در فروش محصولات خود دارند. محصولات توسعه شخصی به معنای واقعی کلمه می توانند زندگی و به مرور زمان حساب بانکی شما را تغییر دهند.

آنچه من بیشتر دوست دارم این است که حتی اگر فروشنده جدید نتواند یک روح پرورش دهد ، می تواند از یک کتابخانه آموزشی بهره مند شود و از اطلاعات قدرتمندی بهره مند شود. به عنوان مایه کیک ، بخشی از آن خیلی راحت است. 10 دلار برای شروع و سپس هر ماه فقط 50 دلار. برخی از وامها و رهن ها با دریافت این پول ، افراد را از دست می دهند زیرا پول زیادی را در خودرو می گیرند.

رشد شخصی به طور کلی

توسعه شخصی 64 میلیارد صنعت در سراسر جهان و فقط در آمریکا حدود 8 میلیارد صنعت است. بنابراین این برای کسی که دانشگاه An Najah یا MLM مشابه است ، چه معنایی دارد؟ این به این معنی است که شما می توانید از این بازار عظیم سرمایه استفاده کنید و از طریق فرآیند درآمد سودآور کسب کنید. اگر هنوز متوجه آن نشده اید ، بازاریابی اطلاعاتی روز به روز بزرگتر می شود و عاقلانه است که نگاهی دقیق به آن بیندازید. علاوه بر این ، هنگامی که به یک SU یا یک شرکت مشابه می پیوندید ، این فرصت را خواهید داشت که زندگی مردم را بهبود ببخشید و همچنین زندگی بهتری برای خود ایجاد کنید. این یک برد / برد واقعی است.

موفقیت در این شرکت با توانایی شما نه تنها در گرفتن مشتری های جدید ، بلکه در آوردن برخی از سازندگان کسب و کار به تیم شما اندازه گیری خواهد شد. این امر می تواند با پیگیری مداوم در تلاش های بازاریابی و معرفی تجارت حداقل به 3 نفر در روز محقق شود. نام بازی در MLM سازگاری است.

برخی ملاحظات نهایی

An-Najah نه تنها محصولات مفیدی را به فروش می رساند ، بلکه توجه برخی از کلاه گیس های بزرگ در بازاریابی اینترنتی از جمله Mike Filsaime و The Rich Jerk را به خود جلب کرده است. اما اگر تعداد زیادی مثل این افراد را وارد نکردید نگران نباشید. این نوع تجارت یک تعهد طولانی مدت است و اگر به آن پایبند باشید می توانید درآمد زیادی کسب کنید. ناامیدکننده است که ببینیم بسیاری از افراد خوب درگیر حق وثیقه می شوند و هرگز این کار را نمی کنند زیرا آنها خیلی زود ترک می کنند. همین اشتباه رو نکن آیا می خواهید زندگی بهتری برای خانواده و به خصوص خود داشته باشید؟ سپس به آنجا بروید و آن را محقق کنید. به طور کلی ، من احساس می کنم دانشگاه An-Najah راهی عالی برای دستیابی به این هدف و همچنین آموزش و آموزش لازم برای تبدیل شدن به یک کارآفرین و یک فرد بزرگ است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا