دنیای وب

بررسی MLM Global Takeover – حقیقت را در مورد دیوید وود و MLM Global Takeover دریافت کنید

MLM Global Takeover سازمانی است که توسط دیوید وود تاسیس و اداره می شود. این یک شرکت آموزشی است و محصولی را برای کمک به افراد در صنعت MLM در ایجاد مشاغل خود ارائه می دهد. در حالی که ممکن است محصولات خوبی داشته باشند ، آیا واقعاً کارایی دارند؟ آیا آنها واقعاً می توانند کمک کنند؟ بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

حق امتیاز جهانی اکتساب – مقالات و فیلم ها

این نظریه این است که با بازاریابی وب 2.0 (رسانه های اجتماعی ، مانند مقالات ، فیلم ها ، بوک مارک های اجتماعی و غیره) می توان به بالای موتورهای جستجو دست یافت و بر بازار آنها تسلط یافت. می توانم این واقعیت را به شما بگویم که این نوع فن آوری ها به خوبی کار می کنند ، زیرا موتورهای جستجو سایت های رسانه های اجتماعی را ترجیح می دهند. این واقعاً همان چیزی است که تاکتیک های آنها در مورد آن هستند – تولید رسانه و انتشار آن در موتورهای جستجو.

آنها همچنین یک سیستم پیشنهاد بودجه را نیز ارائه می دهند. در همان راستا با سایر مربیان صنعت (جاناتان بود ، مایک دیلارد و غیره) وود به مشتریان خود این فرصت را می دهد تا از طریق ارتقا stuff امور خود ، “خود برندسازی” به عنوان مربی و متخصص ، کسب درآمد با وی کنند ، خود را به عنوان دستیار در موقعیت خود قرار دهید … سپس به آنها مواد بفروشید آموزش خرید حق رای دادن جهانی.

محصولات اضافی برای افزایش بازدیدکننده پرداختی شما و سایر جنبه های رشد تجارت نیز وجود دارد.

حکم نهایی

ما توصیه می کنیم مطالب ارائه شده توسط حق رای دادن Takover Global را بررسی کنید. سرمایه گذاری در یادگیری چگونگی بازاریابی خوب چیزی است که رهبران را از پیروان صنعت مشاغل خانگی جدا می کند و درآمد معمولاً متناسب با کاربرد مجموعه مهارت های خاص رشد می کند. در عرصه ای که مهارت های بازاریابی تنها چیزی است که افراد موفق را از “wannabe” جدا می کند ، یادگیری و استفاده مداوم از این دانش به طور منظم از اهمیت برخوردار است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا