دنیای وب

بررسی Nvaleo برای بازاریابی چند سطحی

تحقیقات Whois نشان داد كه Nvaleo در ابتدا نام دامنه شركت را در ژوئن 2009 ثبت كرده بود ، از این نوشتار این شركت MLM جدید جدید بود. کلمه Nvaleo از کلمه En Valeo گرفته شده است که مشتق لاتین است ، به معنی ، افعال یا شخص با قدرت بزرگ درست در مقابل شما است که قدرت ، قدرت و تأثیر بسیار زیادی دارد. این پویایی در نهایت منجر به کیفیت بالاتر زندگی و موفقیت می شود.

قلب سیستم آنها En Valeo HD Box است. این دستگاه بسیار جمع و جور برای ارائه محتوا است. کاملاً در کف دست شما جای می گیرد. فرض بر این است که هیچ نوع محدودیتی برای نوع محتوا که می توان در این دستگاه ارسال و به صورت زنده انجام داد ، نیست. یک مثال پخش مستقیم رویدادها از هر نقطه جهان است. می توانید به فیلم ها و فیلم ها با هر پرداخت ، دسترسی به وب سایت ها و استفاده از کانال های تلویزیون اینترنتی دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید به رسانه شخصی خود مانند عکس ، فیلم و موسیقی دسترسی پیدا کنید.

این شرکت می گوید En Valeo HD Box برای ارائه برنامه های زنده Nvaleo طراحی شده است. همچنین این برنامه آموزش انحصاری تقاضا را از برخی از بزرگترین ذهن بازاریابی در جهان ارائه می دهد. این متخصصان بسیار ماهر شامل مشاوران ، مربیان ، مجریان و مربیان متخصص در شخصیت و توسعه کسب و کار ، ایجاد ثروت و سرگرمی هستند. این شرکت فیلمهای باکیفیتی را در اختیار شما قرار می دهد که از طریق یک کتابخانه بی پایان به راحتی قابل دسترسی است.

آنچه که این جعبه واقعاً می تواند انجام دهد ارائه این رسانه به HDTV استاندارد شما از طریق اینترنت است ، این همان چیزی است که این محصول را منحصر به فرد می کند. بنابراین اگر تلویزیون HD ، اتصال به اینترنت پر سرعت و En Valeo HD Box دارید ، می توانید با این شرکت همکاری کنید و همیشه از تمام اطلاعاتی که برای به اشتراک گذاشتن دارند آگاه باشید. این نوعی از آموزش خودسازی است که به روشی جدید ارائه می شود. این شرکت این را “یادگیری نرم” می نامد.

سیستم غنی سازی Nvaleo همچنین در سیستم تجارت آنلاین و سیستم مدیریت شخصی خود ابزارهای سازمانی متنوعی را ارائه می دهد. این دسکتاپ اختصاصی مبتنی بر وب شامل یک برنامه ریز روزانه ، مدیر تماس ، برنامه ریز مالی و حتی یک سیستم مدیریت املاک است که شما می توانید برای ردیابی کلیه معاملات املاک و مستغلات خود از ابتدا تا انتها استفاده کنید.

از نظر شغل ، این امکان را به شما می دهد که با تبدیل شدن به یک توزیع کننده مانند همه شرکت هایی که ما بررسی می کنیم ، درآمد دیگری کسب کنید. هزینه ثبت نام اولیه 98.00 دلار شما را به شرکتی می پردازد که بتوانید تیم فروش خود را شروع کنید. فروش One Pro Pack برای شما بیش از دو برابر هزینه ثبت نام اصلی درآمد کسب می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا