دنیای وب

بررسی “PHP On Crack” توسط رابرت بلان – در بازاریابی به شما کمک کند

آیا به دنبال ایده های کوچک یا متونی هستید که می تواند درآمد شما را هنگام انجام بازاریابی آنلاین افزایش دهد؟ شاید شما هم مثل من باشید – دوست دارم کارها را به طور خودکار انجام دهیم. مثل تغییر لینک در لیست در سایتی که شامل 100 صفحه باشد؟ من فقط می خواهم آن را در یک پرونده تغییر دهم ، سپس تمام پیوندهای دیگر نیز باید تغییر کنند ، دقیقاً مثل همین. برای انجام این کار ، شما به PHP احتیاج دارید و برای بیان عبارات ساده و ساده در مورد PHP ، رابرت بلان پسر است!

“PHP on Crack” که توسط رابرت بلان نوشته شده است شامل چندین اسکریپت کوچک است که می توانید از آنها برای افزایش درآمد خود استفاده کنید ، یا فقط برای راحت تر کردن زندگی در اینترنت برای شما.

اینها تاکتیک های صفحه فروش است. شما در مورد پیوندهای ارجاع SmartBookBank هوشمند ، بروشورهای فروش تعاملی و همچنین ایمیل خود را تنظیم می کنید تا از ربات ها دوری نکنید. این چقدر هوشمند است؟ اجتناب از رباتها به معنای دوری از اسپم و اتلاف وقت نیست.

شما همچنین می توانید ترفندهای ساده و مؤثر مانند ایجاد تغییر مسیرهای نامرئی را بدون جاوا اسکریپت یاد بگیرید. یا در مورد Tell-A-Friend چطور؟ توضیحات خوب و آسان. همچنین می توانید از صفحه 404 خود چگونه می توانید درآمد کسب کنید ، و متن ساده PayPal Dimesale را دریافت خواهید کرد.

اگرچه هر نمادی به وضوح در کتاب الکترونیکی نوشته شده است ، متن ها را نیز دریافت می کنید ، بنابراین نیازی به کپی و چسباندن نیست ، بلکه می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید. بنابراین حتی اگر نمی خواهید با PHP آشنا شوید ، می توانید از متون موجود در این کتاب استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا