دنیای وب

بررسی ProsperQuest – فرصتی مشروع یا صریح؟

ProsperQuest یک فرصت تجاری در چند سطح بازاریابی است ، و بیانیه ماموریت این است که “با فراهم آوردن منابع لازم برای بهبود سلامت ، ثروت و دانش خود ، اعضای ما را قادر می سازد تا زندگی را از همه جهات به طور کامل انجام دهند.” آیا این یک فرصت تجاری مشروع است؟ در اینجا یک بررسی ساده از این فرصت وجود دارد.

ProsperQuest یک شبکه بازاریابی چند سطح یا فرصت شغلی با محصولی متشکل از کارت نقدی و گواهی نامه برای محصولات و خدمات است که بسیاری از افراد هر روز از آن استفاده می کنند. کارتها و گواهینامه ها موجب صرفه جویی در مواد غذایی ، بنزین ، رستوران ها و خرید کالاهای ضروری با بسیاری از فروشگاه های معروف در سراسر کشور می شود. این فرصت همچنین با ابزارهای مختلفی همراه است که شامل یک سرویس فکس رایگان ، پست صوتی ، یک وب سایت کپی شده و کارت های بازرگانی می باشد. هزینه شروع PQ 175 دلار است و شامل این ابزارهای رایگان و موارد دیگر می شود.

با این حال ، ساختار جبران خسارت معمولاً در صنعت بازاریابی چند سطحی وجود ندارد ، مگر اینکه این درآمد به تعداد افراد استخدام شده در خط پایین شما بستگی دارد. ساختار جبران خسارت با PQ یک ساختار “جلو انداختن” است که در آن شما به دیگران کمک می کنیم تا به تعهدی که به نوبه خود برای اعضای جدید خود می پذیرند بپیوندند. ساختار کمیسیون مبتنی بر اشتغال است و نیاز به مهارت بازاریابی اینترنتی برای کسانی که بازارهای کوچک گرم دارند ، شروع می شود تا واقعاً این فرصت شغلی را ایجاد کنند.

ProsperQuest یک فرصت مشاغل مشروع است که با توجه به درصد کم کارمزد در هر فروش ، به تلاش و فداکاری زیادی احتیاج دارد. صنعت بازاریابی چند سطحه نرخ فرسایش بالایی در حدود 97٪ دارد. قبل از عضویت در هر فرصت آنلاین یا آفلاین ، فرد می تواند با تکمیل دقت کافی از این شماره جلوگیری کند. PQ برخی از محصولات ارزشمند را ارائه می دهد که افراد می توانند از آنها استفاده کنند اما واقعیت این است که ساخت این تجارت به زمان و تلاش نیاز دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا