دنیای وب

بررسی QuestNet – آیا Quest International Ltd قانونی است؟

در این بررسی QuestNet ، پاسخ س theالاتی را خواهید گرفت که اکثر مردم در مورد Quest International Ltd.

سالاتی مانند:

1. آیا QuestNet کلاهبرداری است؟

2. آیا محصولات QuestNet مانند بیو دیسک واقعی هستند؟

3. آیا QuestNet سریع ثروتمند می شود؟

4- یک طرح جبران خسارت دوگانه متعادل چگونه کار می کند؟

اگر تا به حال این س questionsالات را از خود پرسیده اید ، این بررسی QuestNet حقایق مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

Quest International Ltd یک شرکت مشارکت بازاریابی شبکه ای فروش مستقیم چند ملیتی است که مقر آن در هنگ کنگ است. این شرکت از سال 1998 وجود داشته است. آنها شرکت های تابعه در بیش از 22 کشور در سراسر جهان با QuestNet به عنوان بازوی مدیریتی خود دارند. آنها برای توزیع محصولات خود از بازاریابی تعاملی که به آن تجارت دهان و تجارت الکترونیکی نیز می گویند ، استفاده می کنند.

محصولات QuestNet از اقلام لوکس و کلکسیونی مانند سکه های کمیاب ، جواهرات و ساعت ها شامل می شوند. بسته های تعطیلات و تعطیلات محصولات سلامتی و سلامتی مانند دیسک بیو ، گردنبند ، محصولات مراقبت شخصی بسته های ارتباطی و موارد دیگر.

برای شروع کار با QuestNet ، شخص باید با 10 دلار ثبت نام کند یا کالای مورد علاقه خود را خریداری کند. پس از اتمام این مراحل ، توزیع کننده واجد شرایط نماینده مستقل (IR) می شود. به آنها یک دفتر کار مجازی داده می شود و اکنون در تبلیغات تجاری آزاد هستند.

QuestNet از برنامه جبران خسارت دو عاملی استفاده می کند. این بدان معناست که توزیع کننده موظف است حداقل دو نفر را به شرکتی که محصولات مورد نظر خود را خریداری می کند ارجاع دهد. سپس IR می تواند درآمد کمیسیون را شروع کند. نکته شگفت انگیز در مورد برنامه آنها این است که آنها هیچ گونه هزینه ماهیانه ای ندارند و فرد فقط یک بار کالایی را خریداری می کند. اگر آنلاین هستید ، مطمئنم که بررسی QuestNet را یکی یکی خوانده اید. ایده های متناقض و احساسات مختلفی از افراد مختلف در مورد این شرکت وجود دارد. این امر در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیار رایج است.

حقیقت صادقانه این است ، QuestNet یک شرکت بازاریابی شبکه ای مشروع با محصولات عالی و یک مدل تجاری سودآور است. کلاهبرداری نیست من از محصولات آنها استفاده می کنم و آنها را دوست دارم. اگر قصد راه اندازی مشاغل دارید ، باید بدانید که موفقیت به افراد بستگی دارد. این یک طرح سریع ثروتمند شدن نیست. شما باید سخت کار کنید و صبور باشید. به همین دلیل بسیاری آنقدر ناامید شده اند که فکر می کنند روشی سریع و سریع برای ثروتمند شدن است.

تجارت بازاریابی شبکه ای QuestNet مانند Life کاری است که ایجاد می کند. همانطور که شکسپیر می گوید: “این دنیا یک صحنه است و همه ما در صحنه های مختلف بازیکن هستیم.” کسانی که خوب بازی می کنند ادامه می دهند. کسانی که ضعیف بازی می کنند بازی ، روتر ، پرده ها و لباس را مقصر می دانند. امیدواریم بررسی QuestNet به برخی از سوالات شما پاسخ داده باشد.

QuestNet ابزارهایی را برای کار در یک دفتر مجازی واحد و همچنین آموزش بدنی فراهم می کند. آنها محصولات عالی دارند. یک چیز قطعی است و آن این است که افرادی که آرزوهای بزرگی دارند و قصد دارند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کنند ، همیشه آنها را رقم می زند. شما همچنین می توانید آن را انجام دهید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا