دنیای وب

برنامه آموزش الکس جفریس – پیشبرد مبانی

من اخیراً یکی از 500 خوش شانس بودم که عضو برنامه آموزش الکس جفری شدم. ما در واقع خودمان را “خوش شانس 500” می نامیم. الکس جفریس حامی مایک فلکیم است و پس از شروع یک تجارت بطور روزافزون موفق ، اکنون تحت نظارت ریچ شورون مربی تجارت است. الکس در سال گذشته بالغ بر 500000 دلار ساخته و برای سال 2009 یک میلیون دلار فیلمبرداری می کند.

من شک ندارم که او به احتمال زیاد به هدف خود خواهد رسید و از آن فراتر خواهد رفت. اگرچه این برنامه آموزشی به صورت چهره به چهره نیست ، اما به صورت وبینار برگزار می شود و هر ماژول در یک جلسه پرسش و پاسخ ماراتن به پایان می رسد. من نمی دانم که الکس تمام انرژی خود را از کجا می گیرد. ما دو هفته قبل یک جلسه طوفان مغزی داشتیم که 7 ساعت به طول انجامید. فداکاری او به دانشجویانش تنها با اشتیاق آشکار وی برای بازاریابی آنلاین تأیید می شود.

اولین واحد آموزشی برنامه تمرینی الکس جفری به جای بازگشت به مبانی ، “جلو به مبانی” بود. الکس دوست دارد همه چیز را به مثبت تبدیل کند. در مورد پشتیبان گیری هیچ اشاره ای وجود ندارد ، فقط حرکت رو به جلو. به همین دلیل است که او همیشه در مورد شکست در پیش رو صحبت می کند ، که به یک درس مثبت اشاره دارد که هر بار که در رسیدن به هدف خود ناکام می شوید ، یاد می گیرد. وی همچنین به طور خاص خاطرنشان كرد كه ما درمورد مبانی بازاریابی آنلاین صحبت نمی كنیم ، بلكه در اصول اساسی تجارت صحبت می كنیم. بازاریابی فقط شغلی برای تجارت شما است.

دو بخش اصلی برای بحث در طول “جلو به مبانی” وجود داشت.

اولین مورد در مورد نحوه نیاز به تغییر روش تفکر خود برای ایجاد یک تجارت آنلاین برای ارائه ارزش است. الکس در حال الگوبرداری از کارهایش است و می گوید: “پول را تعقیب نکن … بگذار پول مرا تعقیب کند.” درباره تنظیم خود و تأمین ارزش زیاد صحبت کنید. او همچنین این دستمال طلای کوچک را به ما داد:

“سریعترین راه برای جلب مردم به دنبال شما ، مایل به پرداخت هزینه های شما ، تهیه محتوای رایگان – و سپس بازگرداندن آن محتوای رایگان است.”

الکس شرکتی را تاسیس کرد که بیش از 20،000 دلار در ماه با استفاده از این استراتژی تأسیس می کند. همچنان در مورد چگونگی شروع کار کوچک صحبت کنید و به کار خود ادامه دهید اما مهمترین چیز شروع دوره شروع است. اگر هیچ اقدامی نکنید و به جلو نپردازید ، هرگز کاری به دست نمی آورید.

مورد دوم در مورد برنامه ریزی و تعیین اهداف است. این قسمت از واحد تأثیر مستقیمی بر کار من دارد و می بینید که چرا الکس آن را به عنوان بخشی از درس اول قرار داده است. سازمان و برنامه ریزی به راحتی بهره وری من را دو برابر کرده است. متوقف کردن حواس پرتی مانند تلفن های همراه ، ایمیل و نرم افزار چت به شما در حفظ مسیر کمک می کند.

اولین کاری که الکس به ما می گوید انجام دهیم ، ایجاد یک برنامه یک ساله است که در آن ما اهداف را تعیین می کنیم. نه تنها مشاغل بلکه اهداف شخصی نیز. سپس برنامه 1 ساله خود را در نظر بگیرید و آن را در یک برنامه 90 روزه ، سپس یک برنامه ماهانه و در آخر یک برنامه هفتگی تقسیم کنید. او برنامه های روزانه ای داشت که ما را تنظیم می کرد ، سپس ما را به روزنامه دیلی مرد منتقل می کردند.

شما باید از لیست کارهای روزانه خود با لیست کارهای خود استفاده کنید. شما همه کارهایی را که می کنید ردیابی می کنید و سپس در انتهای روز با کارهایی که قرار بود انجام دهید مقایسه می کنید. این یک روش عالی برای من تعریف مواردی بود که من را از مولد بودن باز می داشت. با شناختن آنها می توانم از آنها دوری کنم و تاکنون موفق به دستیابی به معجزات شده ام.

این برنامه ریزی کمک بزرگی بود. الکس برای انتخاب برخی از نرم افزارهای نقشه برداری از ذهن که به صورت رایگان می توانیم از آن استفاده کنیم ، پیوندی به ما داد. Mind Maps ابزاری عالی است که به شما امکان می دهد برنامه بازی خود را تجسم کنید و تمام مراحل لازم برای رسیدن به هدف خود را ببینید.

مدت زمان زیادی بود که طی 3 ساعت حضور در وبینار به طول انجامید ، اما الکس در 3 ساعت دیگر برای پاسخ به سوالات و آشنایی دانشجویان با تعامل تعاملی ماند. من واقعاً مشتاقانه منتظر جلسه تمرینی بعدی الکس جفریس هستم و در ضمن می خواهم هر کاری را که او به من یاد می دهد انجام دهم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا