دنیای وب

برنامه فعال سازی مجدد بیمار

شما سخت تلاش می کنید تا بیمار جدید خود را به مطب خود جذب کنید تا آنها را مجبور به ترک مراقبت یا مقاومت در برابر بیمار شدن با مراقبت های منظم از سلامتی کنید.

هنگامی که جریان بیمار کاهش می یابد ، وی سعی می کند تا بیماران غیرفعال را دوباره فعال کند.

روش سنتی که توسط مشاوران ارشد پیشنهاد می شود:

* تماس تلفنی

* کارت پستال / کارت پستال

اثربخشی این روشها قابل بحث است … آنها برای برخی کار می کنند ، در برخی از سطح ، اما به همان اندازه مؤثر نیستند که بیشتر مردم انتظار دارند.

بازاریابی فعال سازی بیمار (PRM)

بازاریابی فعال سازی مجدد بیمار از مؤلفه های مهم بازاریابی داخلی است و برای حداکثر کارآیی ، شما باید یک برنامه کتبی و ساختاری داشته باشید.

PRM بازدید از دفتر اول را شروع می کند. بیشتر بیماران کایروپراکتیک تا زمانی که بیمار غیرفعال نشود روند PRM را شروع نمی کنند. این سخت ترین زمان برای شروع است. هدف از طرح PRM محکم ، کاهش تعداد بیمارانی است که به هر دلیلی غیرفعال می شوند.

اگر PVA کمتر از 80 باشد ، تعداد زیادی بیمار غیرفعال در مطب خود خواهید داشت. شما اغلب بیماران فعال تری نسبت به بیماران فعال دارید.

PVA شما معیاری برای اثربخشی شما در نگهداری از بیماران است که بر تعداد بیماران غیرفعال در مطب شما تأثیر خواهد گذاشت. همه با بازدید اول ، دوم و سوم شروع می شود …. به دفتر. به عبارت دیگر ، پروتکل مراقبت از بیمار شما ارتباط مستقیمی با حفظ یا نبودن بیمار دارد.

در طول برنامه مراقبت ، شما با بیمار اعتماد ، احترام و اعتماد دارید … یا غیرفعال خواهید شد.

اجزای ساختمان وفاداری بیمار عبارتند از:

1. ارتباط بیمار ، یعنی برنامه نویسی.

2.آموزش بیمار

3. تعداد مراجعه کنندگان در هنگام مراقبت.

4- از خدمات و محصولات خود فراتر از تغییرات کایروپراکتیک استفاده کنید.

5- ارتباطات بازاریابی مداوم ، یعنی خبرنامه و رویدادهای ویژه.

6. باشگاه وفاداری بیمار برای کسب پاداش.

7. پروتکل فراخوان بیمار

8- از زندگی بیمار پشتیبانی کنید

هر یک از این مؤلفه های موجود در پروتکل مراقبت از بیمار شما موج از بیمارانی که با پای خود رأی می دهند متوقف شده و از بازگشت به مراقبت خودداری می کنند.

پروتکل غیرفعال

پس از اجرای مواد فوق ، بیمارانی خواهید داشت که به چند دلیل غیرفعال می شوند. با این حال ، شما می توانید با یک برنامه بازاریابی مداوم و ساختار یافته نسبت به این بیماران واکنش نشان دهید.

قانون اول: هرگز تسلیم نشوید!

آنچه من بیشتر اوقات می یابم این است که پس از یک یا دو تلاش برای فعال کردن مجدد بیمار ، تلاش متوقف می شود و سقط می شود.

به جز کسانی که از بازار دور هستند ، کسانی که می میرند یا کسانی که دیگر نمی خواهید خدمت کنید ، هرگز نباید بازاریابی را برای بیماران فعال سابق خود متوقف کنید. دلیل آن ساده است: شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است دوباره به مارک کایروپراکتیک شما نیاز داشته باشند. شما نمی توانید پیش بینی کنید چه موقع ممکن است تصادف رانندگی ، آسیب دیدگی در کار ، لغزش و افتادن در خانه داشته باشد. ابتدا باید در ذهن بیمار باشید تا او بتواند فوراً مارک کایروپراکتیک شما را به خاطر بسپارد.

اما فراتر از آن ، فقط به این دلیل که انتخاب کردن خدمات درمانی مانع از مراجعه آنها به دیگران به دفتر شما نمی شود!

نگاه کردیم …. خارج از ذهن.

در اینجا برخی از تاکتیک هایی که می توانید برای ارتباط با آنها استفاده کنید آورده شده است:

1. روزنامه چاپ شده ماهانه

2. خبرنامه الکترونیکی هفتگی

3. دعوت به رویدادهای ویژه

4- پیشنهادات تبلیغاتی ماهانه

5- تماس شخصی

6. نامه فعال سازی ابعاد

7. انگیزه وفاداری را ارائه می دهد

8. کارت هدیه سالگرد

نکته مهم این است که شما یک استراتژی بازاریابی برنامه ریزی شده و سازمان یافته برای برقراری ارتباط و ارتباط برقرار کرده اید.

بسیاری از فیزیوتراپیست ها به این بهانه مبنی بر اینکه اگر مراقبت را ترک کنند و به پیام های فعال سازی مجدد پاسخ ندهند ، مرتکب تسلیم زود هنگام می شوند … چرا آنها پول را هدر می دهند؟ این دلیل است:

از آنجا که شما نمی دانید چه زمانی او به شما احتیاج خواهد کرد یا اینکه کسی به شما مراجعه کند! بازاریابی در مورد ثبات و تکرار فاصله. چه کسی مک دونالد را نمی شناسد؟ بنابراین کسی فکر می کند که اگر کسی یک همبرگر سریع بخواهد ، فقط به محلی مک دونالد می رود و در عرض چند دقیقه گرسنگی خود را برآورده می کند. اگر این درست است ، پس چرا آنها صدها میلیون دلار در تلویزیون ، رادیو ، روزنامه ها ، مجلات ، بیلبوردها و نامه های ماهانه و ماهانه خرج می کنند؟ زیرا آنها نمی دانند چه موقع ممکن است درد گرسنگی به شما آسیب برساند ، بنابراین می خواهند وقتی چنین اتفاقی بیفتد ، در بالا و وسط قرار بگیرند.

بیایید مثال بزنیم: شما برای هر بیمار (فعال و غیرفعال) با هر نوع ارتباط بازاریابی 1.00 دلار در ماه “سرمایه گذاری” می کنید. این کار را برای پنج سال ، 60 ماه انجام دهید. کل سرمایه گذاری شما طی 60 ماه 60 دلار خواهد بود.

حال در طول 60 ماه ارتباط منظم و مداوم ، برای بازیابی سرمایه گذاری برای شما چه اتفاقی می افتد؟ شاید شما یک بازدید از دفتر را انجام دهید! با این حال ، اگر آنها در پنج سال آینده شرایط جدیدی داشته باشند ، یا اینکه یک دوست ، عضو خانواده یا همکار نیاز به متخصص کپی دارند. به یاد داشته باشید که مک دونالد 99 درصد همبرگر را به فروش می رساند ، شما در حال بازدید از 50 $ بازدید از دفتر یا برنامه مراقبت 2000 $ هستید! شما یک مزیت بزرگ نسبت به مک دونالد دارید.

بازاریابی سه بعدی

مکاتبات دو نوع وجود دارد: مسطح و بعدی. تخت یک کارت پستال یا نامه در یک پاکت نامه است. این یک بازاریابی تخت است. این فرم معمولی است که توسط اکثر متخصصان کایروپراکتیک در تلاش برای فعال کردن مجدد بیمار انجام می شود. با این حال ، این مؤثرترین است.

بازاریابی ابعادی بسیار شبیه به “بسته” است. ضخامت آن به عامل کنجکاوی کمک می کند …. در ایجاد خوانندگان و پاسخگویی مهم است. وقتی شخصی کارت پستال یا پیام دریافت می کند ، می تواند به سرعت تصمیم به خواندن یا زباله بکشد. با این حال ، اگر آنها یک بسته “عظیم” دریافت کنند ، آنها را به سمت باز کردن سوق می دهند و می دانند آنچه دریافت کرده اند.

مؤلفه مهم بازاریابی پستی مستقیم “باز” ​​و خواندن است.

در اینجا چند پیام ایمیل بعدی آورده شده است:

1. نامه جوراب …. یک پاکت حباب بزرگ با نامه و جوراب بسته است.

* نامه بومرنگ … مربع با نامه و بومرنگ واقعی بسته است.

* پوشه برنامه ریز بیمار … یک پوشه واقعی با “همه چیز” بیمار بسته شده است.

* نامه ماسک سرامیکی … جعبه حاوی ماسک سرامیکی و یک نامه.

* یو یو نامه …. جعبه با نامه و یو یو بسته است.

* نامه کارت هدیه … جعبه ای حاوی کارت هدیه و نامه بسته بندی شده.

* نامه براق … جعبه با نامه و نامه بسته.

ایده بگیرید؟ برای بهبود نتایج ، ابعاد مختلفی را برای تلاش مجدد بیمار اضافه کنید.

این برنامه است

ساختار و ساختار مجدد مجدد بیمار برنامه ریزی شده است و با اولین ملاقات آغاز می شود و تا زمان مرگ ، عزیمت و درخواست بیمار ادامه می یابد تا ارتباطات شما را متوقف کند یا از خدمت به بیمار امتناع ورزد.

به PVA نگاهی بیندازید و سوابق بیمار غیرفعال خود را بشمارید و آنها ممکن است یک اقدام گسترده بازاریابی را نشان دهند که می تواند پویایی تمرین شما را تغییر دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا