دنیای وب

برنامه های ارزان قیمت نقره و طلا با درآمد کم می کنند

به نظر می رسد در فلزات گرانبها تحریکات زیادی وجود دارد. برای چندین سال ، افرادی مانند رابرت کیوساکی و مایکل مالونی ، یک کارشناس سرمایه گذاری فلزات گرانبها ، پیش بینی هایی در مورد نقره به دست آورده اند. آنها تنها تنها نیستند؛ این امر با توجه به نگرانی های فزاینده اقتصاد جهانی ، برای بسیاری از آمریکایی ها نیز آشکار شده است.

در همین لحظه ، بسیاری از افراد مانند کیوساکی و مالونی به ما می گویند که ما در آستانه تحول اقتصادی غیرقابل تصور قرار داریم و این منجر به بزرگترین تحولی خواهد شد که انسان تاکنون شناخته شده است … با این کشف بسیاری از آمریکایی ها در تلاشند تا راه هایی برای برنده شدن میله های نقره و طلا پیدا کنند. در سریع ترین زمان ممکن ، با قیمت های پایین و حتی به صورت رایگان. در نتیجه ، بسیاری از شرکتهای فرنچایز ، نقره و طلا وارد بازار شدند. شبکه Numis سکه های قابل جمع آوری را برای آنچه که برخی فکر می کنند گران نیست ، ارائه می دهد.

یک شرکت دیگر به نام حفظ ثروت ، عضویت را در آنجا ارائه می دهد که “نرخ هزینه” برای اعضای آن و همچنین کمیسیون های سخاوتمندانه از شبکه در حال رشد تضمین می شود. پیش بینی این است که شرکت های فرنچایز ، نقره و طلا طی چند سال آینده شاهد رشد پدیده ای خواهند بود.

بیایید با آن روبرو شویم ، آنها بسیار نگران آینده خود هستند.

چرا MLM ، نقره و طلا؟

دلیل احتمالی این است که تعداد زیادی از افراد در خارج از IRA که اکنون در حال کاهش است نجات پیدا نکرده اند و اکنون به دنبال گزینه های دیگر هستند. آیا با پیوستن به یک شرکت فرنچایز ، نقره و طلا می توانید درآمد کسب کنید؟ بدیهی است که پاسخ مثبت است ، بخصوص اگر قیمت ها زیاد نباشند. مصرف کنندگان باهوش هستند و همیشه بهترین قیمت ها را خریداری می کنند. به نظر می رسد حفظ ثروت بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. برای سرمایه گذار هوشمند که می خواهد با نرخ های بسیار پایین و برای کسانی که می خواهند از مراجعه خود کمیسیون دریافت کنند ، بخرند.

به نظر من این یک ترکیب هوشمندانه و قدرتمند است که می تواند بسیار انفجاری باشد. انتظارات من این است که شرکت های حق رای ، نقره و طلا به جریان اصلی بروند و هزاران نفر از علاقه مندان به بازاریابی شبکه ای را به خود جلب کنند. در اینجا سه ​​نکته مهم را هنگام ورود به بازار تخمین می زنم.

  • نقره راهی برای مراجعه به افراد متوسط ​​برای طلای پرمصرف است.
  • پیدا کردن یک تاجر قابل اعتماد می تواند قیمت های بی نظیر را ارائه دهد.
  • کمیسیون های پرداخت شده برای ارجاع به دیگران ، قدرت بیشتری به شما می دهد

با رفتن شرکت های حق رای ، نقره و طلا ، شرکت دیگری به نام Silver1up انتخاب مورد علاقه من است. درنهایت ، مهمترین کاری که می توانید انجام دهید ، دریافت یک آموزش و پرورش و شروع به دست آوردن دانش لازم برای تصمیم گیری صحیح است. دوم ، بیشترین نقره ممکن را بدست آورید. خود را زودتر تنظیم کنید تا آینده مالی خانواده خود را تأمین کنید. سهام ساده است … اگر جزء 95٪ افراد در سراسر جهان باشید که از این رویداد بی سواد و بی خبر هستند ، همه چیز را از دست خواهید داد.

ثروت شما از شما منتقل می شود. اگر شما جزء معدود افرادی باشید که این رویداد را می شناسید ، و اگر خود را به درستی موقعیت دهید ، ثروت از 95٪ کره زمین به آغوش باز شما منتقل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا