دنیای وب

برنامه های تولید جمعی برای مشاغل اجتماعی

ظهور بازاریابی دیجیتال و رسانه های اجتماعی در دنیای سریع اقتصادی در حال رشد ، فرصت های انقلابی بسیاری را برای کشف مرزهای جدید فراهم می کند. این تکنیک ها معمولاً در زمینه های بازاریابی و تحقیقات مصرف کننده متمرکز شده و مورد استفاده قرار می گیرند ، گرچه می توانند در استفاده جدی از آنها در تمرین بسیار مؤثر باشند. جمعیت کلاغ. برون سپاری گروهی تمرین شرکت ها یا اشخاصی را نشان می دهد که با جستجوی کمک های گروه بزرگی از مردم ، به ویژه از جامعه اینترنت ، به جای کارمندان یا تأمین کنندگان سنتی ، خدمات ، ایده ها یا محتوای مورد نیاز را بدست می آورند.

اصل ازدحام جمعیتی این واقعیت را نشان می دهد که تعداد بیشتری سر بهتر از یک است. با نظرسنجی از مخاطبان بزرگ برای ایده ها ، مهارت ها یا مشارکت ، قطعاً کیفیت مطالب و ایجاد ایده بهتر خواهد بود. استفاده صحیح از برون سپاری به یک شرکت اجازه می دهد تا به جای مجبور کردن آن برای گرفتن بهترین ورودی از یک ارائه دهنده ، بهترین نتیجه را از دریا “بهترین ورودی ها” انتخاب کند. نتایج همچنین می تواند بسیار سریعتر از روشهای سنتی ارائه شود ، زیرا شلوغی شرکتی نوعی از خود اشتغالی است.

شرکت های اجتماعی به ویژه سازمان های غیر انتفاعی با اعمال آنها از جمع آوری کمک های مالی و بازاریابی تا فعالیت و داوطلبانه می توانند از تأمین مالی خارج از کشور سود ببرند. با استفاده از این مفهوم ، افراد غیرانتفاعی می توانند از قدرت مخاطبان بهره مند شوند ، آگاهی خود را نسبت به علت خود افزایش دهند ، اطلاعات جمع کنند ، اهداکنندگان و داوطلبان جدیدی را پرورش دهند و حتی کار را انجام دهند.

حتی در روزهای ابتدایی خود ، از اینترنت برای درخواست و سازماندهی گروه هایی از مردم برای ایفای نقش های کوچک در پروژه ها استفاده می کرد. بنابراین ، ما می توانیم روشهای برون سپاری در مشاغل اجتماعی مدرن را به عنوان اجتماعات درگیر کننده تعریف کنیم ، خواه گروهی از داوطلبان ، اهدا کنندگان ، مشتری ، جامعه شما یا جامعه ای از افراد همفکر باشند تا مشارکت ها ، ایده ها و یادداشتهایی را انجام دهند که عموماً حاصل نمی شود. ایده برون سپاری وظایف غیرانتفاعی می تواند از طریق شلوغی و شفافیت در تصمیم گیری پدید آمده و مدل های مختلفی از این برنامه برای مشاغل اجتماعی در دسترس باشد. این مدل ها عبارتند از:

جذب دانش جمعی: این مدل شلوغی شامل به اشتراک گذاری و جمع آوری اطلاعات برای یافتن راه حل برای مشکلات است زیرا این ایده را در بر می گیرد که دو یا چند رئیس بهتر از یک هستند.

داوطلبانه جزئی: در این مدل شلوغی ، وظایف بزرگ به کارهای بسیار کوچک تری تقسیم می شوند که امکان برون سپاری پست های مکرر را برای عموم فراهم می کنند. داوطلبانه جزئی پس از طوفان کاترینا با موفقیت اعمال شد که تعداد زیادی از داوطلبان به طور دستی 15200 ورودی را برای ادغام کلیه منابع اطلاعات مربوط به مفقودین ثبت کردند. افراد غیرانتفاعی می توانند با استفاده از خدمات مشاوره محلی جمع آوری کمک مالی ، این مدل را از منابع مالی استفاده کنند.

ایجاد جمعیت: در اینجا ، از جمعیت برای کمک به تولید آثار هنری اصلی استفاده می شود. این مدل شبیه به یک پروژه منبع باز است که در آن افراد زیادی مشارکت می کنند.

رأی جمعیت: از آنجا که همه نظر خود را دارند ، این مدل شلوغی طراحی شده است تا عشق مردم را برای بیان خود با رای دادن به چیزی یا ارزیابی و ارائه اظهارنظر بررسی کند. بهره گیری از این تمایل می تواند ضمن جذب مخاطبان با ارزش جدید برای پیام شما ، باعث آگاهی از علت شما شود.

بودجه برای جمعیت: این دسته شامل ایده کلی در تشویق افراد و جمعیت برای حمایت از پروژه هایی است که از نظر مالی به نفع دیگران می باشند. برخی از افراد غیرانتفاعی در سراسر ایالات متحده در تلاش هستند تا جمعیت خود را بهبود بخشند ، زیرا جوامع جمعیت را جمع می کنند تا در روزهای “ویژه” صرفه جویی کنند. به عنوان مثال ، در نوامبر 2011 ، بیش از 13.4 میلیون دلار در “Give To The Max Day” در مینسوتا جمع آوری شد.

هر یک از این قالب ها یا دسته ها را می توان به تنهایی یا با روش های دیگر برای مطابقت با اهداف سازمان شما استفاده کرد.

پس از در نظر گرفتن الگوهای ایده آل برای شلوغی مناسب برای سازمان شما ، تمرین این مفهوم انقلابی به همان اندازه مهم است که در عین حال مراقب باشید که امور را ساده و همیشه معنی دار نگه ندارید. به عنوان مثال ، اگر غیرانتفاعی شما نیاز به طراحی برنامه های جدید برای یک رویداد جمع آوری کمک های مالی سالانه دارد ، مدیر جمع آوری کمک های بنیاد می تواند برای درخواست ایده ها و پیشنهادات خود یک ایمیل برای همه طرفداران ارسال کند.

اگرچه هر یک از غیرانتفاعی ممکن است روشهای مختلفی را برای بهره مندی از بهره وری از شلوغی داشته باشد ، اما همیشه باید برای اطمینان از بهره وری و موفقیت ، دستورالعمل ها و نکات زیر را در هر مدل تجارت اجتماعی در نظر بگیرید.

برنامه های پیشرو:

همیشه با انتخاب یک الگوی مناسب برای اهداف سازمان خود شروع کنید. این شامل کشف چیزهایی است که شما می خواهید برای رسیدن به اهداف و پیدا کردن راه های مقابله با اهداف با انتخاب مخاطب مناسب ، ایجاد یک کمپین برون سپاری و پخش کلمه در افراد مناسب استفاده کنید. برای دسترسی به حامیان فعلی ، یک برنامه دسترسی کامل ایجاد کنید که ترکیبی از استفاده از رسانه های اجتماعی و ایمیل ها باشد. این حامیان فعلی برای کل برنامه کلیدی هستند زیرا اغلب آنها به شبکه هایی از افراد با علایق مشابه دسترسی دارند که به تصویب پروژه شما کمک می کند.

به عنوان مثال ، انتخاب یک سایت سرمایه گذاری که از نزدیک با هدف شما مطابقت داشته باشد ، بستر مناسبی را ایجاد می کند. این تصمیمات حساس در مراحل برنامه ریزی غیرانتفاعی از طریق درگیر شدن مناسب یک مشاور غیرانتفاعی همیشه موثرتر است.

آن را ساده نگه دارید:

پیام خود را به ساده ترین شکل ممکن برای برقراری ارتباط برقرار کنید تا بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. اهداف استراتژیک را به کارهای کوچکتر که مردم می توانند در آن کمک کنند تقسیم کنید و همیشه کاری را که می خواهید مخاطب انجام دهد بسیار واضح است. تأمین مالی جمعیت روشی نسبتاً آسان برای پشتیبانی است و هنگامی که ابتکارات جمع آوری سرمایه به جای افراد غریبه به خانواده ، دوستان و همکاران تکیه کند ، موفق تر است. برای رسیدن به اهداف ، تعیین انتظارات معقول ضروری است – در کنار شناخت قوانین سنتی اعتبار برای جمع آوری کمک های مالی ، شبکه های قوی ، سوابق موفقیت و شفافیت.

مشارکت و پاداش مشارکت:

هنگام اجرای روشهای شلوغی برای جذب گروههای جدید از حامیان بالقوه ، در تلاش برای گسترش تبلیغات خود در مکانهایی که امیدوارید به مخاطبان جدید برسید ، حداکثر خلاق باشید. برنامه هایی را برای مشارکت منظم با حامیان موجود در نظر بگیرید و توسعه دهید و انگیزه ها و پاداش های مشارکت را معرفی کنید.

مثبت بمانید:

مهم است که در هر کمپین مثبت و عمومی بمانید. و ماندن در کنار شخصی که ممکن است در کنار تعامل شخصی باشد ، احتمال اهدای عضو یا کار را افزایش می دهد. به این فرآیند اعتقاد داشته باشید ، هر فعالیتی را که صریحاً از مأموریت شما پشتیبانی نمی کند ، فراموش کنید و در کار متمرکز باشید.

تأمین بودجه جمعیت می تواند هنگام استفاده صحیح از مشاغل اجتماعی به نتایج ارزشمندی منجر شود.مهم این موفقیت این است که دستورالعمل ها را تا حد امکان پس از تحلیل های خاص و قبل از ایجاد یک برنامه بازاریابی روشن کنید. آسانترین راه برای بدست آوردن کارزارهای تبلیغاتی جمعیتی خود در مسیر صحیح ، استخدام خدمات مشاوره سود یا مشاوران جمع آوری کمک مالی که متخصص در امر شلوغی هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا