دنیای وب

برنامه های جبران بازاریابی شبکه ای – قسمت 1 – قطع ارتباط گام به گام

مثالهای شرکت: Amway، Arbonne، Nuskin، Avon، Prepaid Legal، Herbalife.

تاریخ و تعاریفBreaking Stables قدیمی ترین طرح جبران خسارت است و در دهه 50 توسط Amway ساخته شد. اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای اولیه این طرح را کپی کرده اند و بر اساس این واقعیت است که مدت زمان طولانی این شرکت ها وجود داشته است ، بزرگترین شرکت های این صنعت معمولاً دارای برنامه قطع صلح آمیز بودند.

قطع اتصال از کشو پله ها به تعداد نامحدودی از افراد امکان می دهد شخصاً در خط مقدم خود ثبت نام کنند و به روشی بستگی به اندازه پله ها فشار دهند. به عنوان مثال ، اگر شما 3 نفر را به ارزش 100 دلار حجم ثبت نام كنید ، این سه نفر ممكن است برای 3٪ جایزه 100 دلار واجد شرایط باشند ، زیرا در مجموع 300 دلار برای تیم خود خواهید داشت ، در اینصورت 6٪ واجد شرایط هستید. این شرکت تفاوت بین 6٪ و 3٪ را به شما پرداخت می کند. این “مراحل قدم” به گونه ای افزایش می یابد که اندازه شما در٪ افزایش می یابد و٪ بزرگتر می شوید.

بخش جدایی طلب این طرح این است که وقتی شخصی به یک سطح معینی برسد ، “شما” را از شما جدا می کند و باعث می شود نسبت به مبلغی که این شخص ایجاد می کند ، درآمد کمتری بدست آورید.

اظهار نظرمشکلات طرح جدایی طلب بیشمار است. بیشتر اوقات مشکل از شرکت شروع می شود و چه درصد ای را به توزیع کنندگان می پردازند. شرکت Amway به طور متوسط ​​تقریباً 30٪ به توزیع کنندگان خود بازمی گردد و حدود 40 تا 50٪ پایین تر از سریعترین شرکتهای در حال رشد صنعت است که 40 تا 45٪ پرداخت می کنند. به عبارت دیگر ، برای به دست آوردن همین مقدار در Amway در مقابل بسیاری از شرکتهای دیگر امروز ، شما باید یک حجم 150٪ بزرگتر ایجاد کنید.

مسئله مهم دیگر در طرح واگذاری ، واگذاری واقعی است. شما می توانید خون ، عرق ، اشک ، صدها ساعت و پول خود را در یکی از تیم های خود قرار دهید ، سپس اگر آنها با سطح شما مطابقت داشته باشند (به عبارتی دیگر به شما کمک می کند تا موفق شوند) ، هنگامی که “جدا” شدید درآمد شما به طرز چشمگیری کاهش می یابد.

برنامه هایی برای جدا شدن از مرحله نردبان احتمالاً از پشت سر است ، اما معمولاً برای دستیابی به درآمد قابل توجهی ، مانور بیشتری لازم است. شما در مورد ابزار و درآمد سیستم آموزش و استخر توزیع کنندگان خواهید شنید که توزیع کنندگان در آن مشاغل متعدد دارند و درآمد و سایر ترفندها را به اشتراک می گذارند که حتی اگر بزرگترین تولید کننده ها بخشی از آنچه فیلم می گیرند به نمایش درآمد عالی می دهند.

خط آخرپله پله شکستن: برنامه های ماشین استفاده شده: مردم می توانند در آن آویزان شوند اما اتومبیل های جدید در هر کلاس از آنها بهتر است. اصول اولیه این طرح در دهه 1950 تدوین شده است و بندرت دلیلی برای دیدن یک شرکت جدید با استفاده از جداسازی وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا