دنیای وب

برنامه های کمیسیون وابسته

یكی از بزرگترین موانع بازاریابان وی ، انتظار دارد كه هفته ها یا ماه ها پس از فروش ، كمسیون های آنها را پرداخت كنند. این منجر به مشکلات گردش پول می شود: هنگامی که هنوز پرداخت نشده اید ، چگونه می توانید پول را به تبلیغات برگردانید تا درآمد بیشتری کسب کنید؟

نوع جدیدی از سایت های وابسته را وارد کنید …

برنامه های کمیسیون وابسته. تصور کنید که هر بار که فروش می کنید ، کمیسیون های خود را فوراً در حساب پی پال خود دریافت کنید. دیگر منتظر بررسی کمیسیون نیستید.

این نوع نرم افزار کمیسیون فوری به طور فزاینده ای محبوب می شود زیرا این یک وضعیت سودآور برای همه علاقه مندان است. فروشنده نیازی به پرداخت هزینه های ارسال کمیسیون ندارد و این کار به صورت خودکار انجام می شود. خریدار هیچ تفاوتی در روند پرداخت نمی بیند و فروشنده با مسائل مربوط به خدمات مشتری سرو می کند ، نه شما.

نیازی نیست که نگران این باشید که فروشنده پول را در حساب شما دریافت کند یا خیر ، هنگام ساخت فروش به طور خودکار وجهی را در حساب خود دریافت خواهید کرد. این امر به شما امکان می دهد سود خود را فوراً انتقال داده و دوباره سرمایه گذاری کنید تا بتوانید تجارت شرکت های وابسته خود را بیشتر توسعه دهید.

بنابراین چگونه بلافاصله شروع به پرداخت می کنید؟

روند وابستگی مانند هر کشور دیگری کار می کند. شما تبلیغات تبلیغاتی خود را هر آنچه را انتخاب می کنید ارتقا می دهید. ترفند برای یافتن یک محصول مناسب است که بازده فوری را فراهم می کند ، که همچنین کمیسیون بالایی را نیز پرداخت می کند.

بهترین نرم افزاری که فروشندگان برای دریافت بازده فوری از آن استفاده می کنند ، Rapid Action Profits است. سیستم وابستگی معمولاً به شرح زیر عمل می کند:

شما 100٪ از هر تجارت دیگر یا هر سومین فروش که به آن مراجعه می کنید ، دریافت خواهید کرد و 33٪ یا 50٪ کمیسیون دریافت می کنید. کمیسیون ها معمولاً از 7 دلار شروع می شوند (اسکریپت 7 دلاری یکی دیگر از روشهای متداول برای پرداخت کمیسیون فوری) و صدها نفر است ، بنابراین نگاهی بیندازید تا ترکیب خوبی از یک محصول باکیفیت و سطح کمیسیون که از آن خوشحال هستید پیدا کنید.

از کجا می توانید برنامه های کمیسیون نقطه را پیدا کنید؟

برای یافتن بسیاری از این محصولات کمیسیون فوری ، می توانید Google را “طراحی شده توسط سود سریع اقدام” یا “اسکریپت 7 دلاری” کنید. این یک مفهوم نسبتاً جدید است ، بنابراین انتخاب های شما به اندازه برنامه های ارجاع متوسط ​​بسیار مناسب نخواهد بود و ممکن است شما نیاز به انجام حفرات بیشتری داشته باشید ، اما گرفتن سریع پول بدین معنی است که می توانید درآمد شریک بیشتری را در زمان بسیار کمتری ایجاد کنید.

شما قادر خواهید بود بلافاصله پیشنهاد تبلیغاتی بعدی خود را تغییر دهید و شروع کنید ، زیرا بازی انتظار که باعث کندی بازاریاب های وابسته در گذشته شده است حذف شده است. می توانید ترافیک را به صفحه محصول ارسال کنید ، اقدام به فروش کنید و فوراً وجوه موجود در حساب خود را مشاهده کنید. شما هرگز نمی خواهید دوباره به برنامه های ارجاع مدرسه قدیمی بازگردید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا