دنیای وب

برنامه 3 مرحله ای اندی ویلوبی چیست و برنامه 3 مرحله ای چگونه کار می کند؟

شاید شما تبلیغات رایج رادیویی اندی ویلوبی را شنیده باشید و از خود پرسیده باشید که برنامه 3 مرحله ای چگونه کار می کند و برنامه 3 مرحله ای چه کار می کند. این طرح حول محور بازاریابی یک محصول آبغذایی تغذیه ای است. این ممکن است برای شما خوب باشد ، یا ممکن است بخواهید برعکس عمل کنید ، بسته به نحوه مشاهده اطلاعات افشا شده در اینجا.

برنامه 3 مرحله ای اندی ویلوبی چیست؟

شما قبلاً در مورد مهمترین قسمت – تبلیغات رادیویی – اطلاعات کسب کرده اید. این تبلیغات توسط اعضای طرح پرداخت می شود که هزینه های تبلیغاتی را در یک آگهی مشترک تبلیغاتی به عنوان قیف بازاریابی برای محصولات آب XanGo تقسیم می کنند. بطری های 25 اونسی حاوی میوه ترنج (کاملاً متفاوت از انبه) ، مخلوط با هشت کنسانتره آب دیگر از جمله تمشک ، قره قاط و گیلاس (به علاوه بنزوات سدیم و سوربات پتاسیم) برای ایجاد عطر و طعم منحصر به فرد و جذاب در اصل توسط بنیانگذار در آسیا کشف شده است

برنامه 3 مرحله ای چگونه کار می کند و برای شما مفید خواهد بود؟

XanGo، LLC در سال 2002 در یوتا ، ایالات متحده آمریکا تاسیس شد و هم اکنون در 36 کشور با 1 میلیون توزیع کننده حضور دارد ، اگرچه ویکی پدیا تخمین می زند که 70 درصد صرفاً از توزیع خود برای خرید با تخفیف استفاده می کنند.

هزینه عضویت اولیه 35 دلار است ، بنابراین در دسترس افراد عادی است که جذابیت بازاریابی را افزایش می دهد. یک جعبه چهار بطری با قیمت 100 دلار در ماه حداقل خرید مورد نیاز است و سود آن 15 دلار در هر بطری است.

یک برنامه پرداخت ناهموار با 5 bonus پاداش در اندازه مجموعه خط پایین وجود دارد. از آنجا که محصول مصرف می شود ، درآمد باقیمانده ثابت ایجاد می شود. اعضا ایده دریافت سرنخ های رادیویی علاقه مند را دوست دارند. این طرح 3 مرحله ای ارائه های فروش ضبط شده و وبینارهای زنده را برای کمک به شما در روند فروش فراهم می کند. هزینه بازاریابی و مواد تبلیغاتی اضافی است.

دکتر رالف دبلیو ماس ، نویسنده یازده کتاب در مورد آنتی اکسیدان ها و گیاهان ضد سرطان ، از ارزش ادعاهای بهداشتی و قیمت محصول متعجب است ، در حالی که به نظر می رسد بسیاری از توزیع کنندگان طی چندین سال از این مزایا استفاده می کنند.

همانند سایر برنامه های بازاریابی چند سطحی ، بهترین سود توسط کسانی حاصل می شود که مجموعه گسترده ای از توزیع کنندگان را ایجاد می کنند ، بنابراین ممکن است بخواهید با گسترش بازاریابی آنلاین ، منجر به پخش و گسترش دسترسی و درآمد خود شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا