دنیای وب

بروس اسپرینگستین – صدایی نترس برای نسلها

تا زمانی که به یاد می آورم بروس اسپرینگستین نمادی دست نخورده در موسیقی بود. وی متولد 1949 ، صدای مردم آمریکا به عنوان موسیقی پیشگام صمیمانه خود در هنگام ورود به موسیقی بود. این صدایی بود که طبقه کارگر می توانست با آن ارتباط برقرار کند و چهره ای داشت که مردم هر طبقه به دنبال آن بودند. با نام مستعار رئیس ، بروس اسپرینگستین امروز مانند همیشه خوش تیپ و پرتحرک است. به نظر می رسد برای هر “قله” شغلی که به آن می رسد ، سطح دیگری نیز وجود دارد که او موفق به پیدا کردن و صعود شده است. طی سالهای گذشته ، بروس اسپرینگستین برنده 19 جایزه گرمی ، دو جایزه گلدن گلوب ، یک جایزه اسکار ، دو جایزه امی و تعداد بیشماری جایزه دیگر شده است. بروس اسپرینگستین در موسسات مختلف “تالار مشاهیر” استخدام شده است و به عنوان یکی از 100 بزرگترین هنرمند تمام دوران به رولینگ استون رای داده شده است. اما هنوز هیچ یک از موفقیت های بروس اسپرینگستین با یکی از افتخارات اخیر وی مطابقت نداشته است. باراک اوباما ، رئیس جمهور آمریکا ، جایزه افتخاری مرکز کندی را به بروس اسپرینگستین اعطا کرد و به عموم مردم اعلام کرد: “من رئیس جمهور هستم ، اما او رئیس جمهور است.”

بروس اسپرینگستین از ظاهری خوب و ناهموار برخوردار است و جایگاه خود را به عنوان یک نماد جنسی حفظ کرده است که با گذشت زمان قطع نشده است. وی به خاطر کاریزما و موسیقی و همچنین شجاعت در دفاع از موضوعات مختلف سیاسی و اجتماعی مانند جنگ برای ازدواج همجنس گرایان مشهور است. در اوایل سال 2009 ، بروس اسپرینگستین نمایش نیمه وقت در Super Bowl XLIII را بازی کرد. میلیون ها بیننده در سراسر کشور از عملکرد وی و چقدر جستجوی او برای یافتن یک پیرمرد پنجاه و نه ساله بسیار جالب توجه بودند. بروس اسپرینگستین تا زمانی که به یاد دارم با گروه E Street Band تور رفته است. ابتدا از سال 1972 تا 1989 ، سپس دوباره در سال 1995 ، و برای دهه گذشته آنها بدون توقف با هم اجرای برنامه داشته اند.

من شخصاً از بروس اسپرینگستین و خیابان E سیر نمی شوم و هزاران دلار بلیط را در فروم های آنلاین مانند Craigslist و eBay دیده ام. تقاضا برای بلیط های او به ندرت بیشتر بوده است زیرا سال گذشته به بسیاری از موفقیت های حرفه ای رئیس تبدیل شد. به یاد می آورم که سال گذشته پس از پیدا شدن پسر عموی 36 ساله و دستیار مدیر تور اسپرینگستین در کنزاس سیتی ، سال گذشته بازدید کنندگان اسپرینگستین (شامل خودم) با یک کنسرت لغو شده سر و کار داشتند ، زیرا بیش از حد مصرف هروئین در اتاق هتل خود مرده بود. تهیه بلیط پس از آن غیرممکن بود. امیدوارم تعهد خستگی ناپذیر Springsteen به این معنی باشد که به زودی دور دیگری برای جبران زمان از دست رفته در سال 2009 اتفاق خواهد افتاد. با توجه به طبیعت رقابتی و خطرناک طرفداران The Boss ، من همیشه با سرویس بلیط های Barry’s Barry’s Tickets به دنبال بلیط های Bruce Springsteen می گردم. هنگامی که بروس با یک تور دیگر به مسیر خود بازگشت ، از سرویس بلیط باری برای صندلی های عالی بازدید کنید.

http://www.barrystickets.com/concert-tickets/bruce-springsteen/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا