دنیای وب

برون سپاری برای بازاریابان اینترنتی

هنگامی که تجارت شما شروع به رونق گرفتن می کند ، قطعاً وظایف زیادی برای انجام خواهید داشت. یک چیز ، شما ممکن است صلاحیت انجام همه کارها را نداشته باشید. از طرف دیگر ، ممکن است وقت اختصاص دادن به آنها را نداشته باشید. در این شرایط ، بهترین کار برای حفظ کارایی و اطمینان از سودآوری ، انعقاد کارهایی خاص است.

برخی از کارهایی را که یک بازاریاب اینترنتی می تواند برای شخص دیگری انجام دهد ، خواهیم دید.

1 اگر به دنبال شخصی برای انجام کارهایی مانند استخدام ، ورود داده ، طراحی آرم ، طراحی گرافیک ، طراحی وب سایت ، ترجمه ، توسعه نرم افزار ، HTML ، PHP ، بازاریابی آنلاین ، مقالات ، سئو ، CSS ، فتوشاپ ، مهندسی نرم افزار ، اکسل ، آندروید هستید و غیره ، به وب سایت مستقل مراجعه کنید و پروژه خود را ارسال کنید.

در عرض چند دقیقه ، نامزدهای علاقه مند پیشنهاد مناقصه خود را پیشنهاد می دهند. سپس با استفاده از سیستم شهرت فریلنسر ، می توانید یک فریلنسر مناسب برای تجارت خود انتخاب کنید.

شما فقط زمانی پرداخت می کنید که 100٪ از کار انجام شده راضی باشید.

2 آیا به دنبال برنامه نویسان ، طراحان ، نویسندگان و سایر متخصصان آنلاین هستید؟

همچنین مکانی برای انجام بیشتر این کار با فریلنسرها وجود دارد.

ابتدا شغل خود را ارسال می کنید و سایت با فریلنسرهای مناسب مطابقت دارد. سپس نمایه ها ، بررسی ها و پیشنهادات آنها را مرور کرده و با بهترین نامزدها ملاقات می کنید. اکنون مورد دلخواه خود را تعیین کرده و پروژه خود را شروع کرده اید.

با توجه به پرداخت ، صورتحساب و پرداخت های انجام شده در سایت. شما فقط هزینه کاری را که مجاز می دانید پرداخت می کنید.

3 ممکن است به یک دستیار مجازی نیاز داشته باشید. نه هر دستیار مجازی ، بلکه یک ستاره راک.

سپس باید به وب سایت های فیلیپین مراجعه کنید که می توانید در 5 دقیقه و 7 کلیک یک دستیار فیلیپینی مجازی استخدام کنید.

برای انجام این کار ، می توانید یک نقش را پست کنید یا اعضای تیم را با توجه به عنوان شغلی ، نرخ ساعتی ، تاریخ شروع نقش ، توصیف نقش و مهارت اضافه کنید. سپس هر زمان که یک عضو تیم به نقش شما می رسد ، ایمیلی دریافت می کنید.

اما اگر نقش استخدام خاصی در آن ندارید ، به سادگی در پایگاه داده اعضای تیم Virtualvalley جستجو می کنید تا فردی را پیدا کنید که برای شغل شما مناسب باشد. شما می توانید بر اساس بررسی اجمالی ، عکس پروفایل ، مهارت ها ، نرخ ساعتی و ویدیویی که آنها در آن ارائه می دهند قضاوت کنید.

وقتی از اعضای تیم Rockstar خود راضی بودید ، می توانید از طریق سیستم عامل اقدام به جذب نیرو کنید.

4 آیا شما علاقه مند به طراحی هستید و به دنبال مکانی برای برون سپاری کار هستید؟

سایت های طراحی به شما امکان می دهند طراحان مستقل مستقل را پیدا کنید و به صورت آنلاین با آنها کار کنید.

شما با ساختن مختصر طراحی ، یعنی آنچه شما برای طراحی و جزئیات یا جزئیات آن نیاز دارید ، شروع می کنید.

سپس سایت ها آنها را در بین میلیون ها طراح پخش و یا توزیع می کنند که طرح هایی را ارائه می دهند که می توانید با توجه به نیازهای خود از طریق بررسی ، نظرات و پیام های خصوصی شکل دهید.

پس از اینکه برنده طرح شما کار را ارسال کرد و پول دریافت کرد ، حق چاپ کامل طرح را برای بارگیری دریافت می کنید و به یکی از نزدیک به نیم میلیون مشتری خوشحال تبدیل می شوید.

5- هر آنچه که پروژه وب شما به آن نیاز دارد ، مانند طرح های درجه یک از آرم های خیره کننده ، بردارها ، گرافیک های سه بعدی ، تصاویر ، بنرها و آواتارها ؛ و سایت های سفارشی وردپرس ، PHP ، HTML ، CSS و Javascript ، برخی از سایت های سایت دارای استعدادهای مستقل سرپرستی به شما کمک می کنند آن را بدست آورید.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که در مورد آنچه در حال حاضر موجود است تحقیق کنید و برای شروع کار پیش پرداخت کنید. یا به سایت اطلاع دهید که نیاز شما چیست و افراد مستقل پیشنهادی را برای انتخاب شما ارائه می دهند. سومین امکان تحقیق در مورد پرونده های شخصی و تماس با فریلنسرها خودتان است.

پس از رضایت ، پول سپرده را برای پرداخت قبض آزاد می کنید.

6 آیا لازم است بهترین توسعه دهندگان و طراحان نرم افزار مستقل مستعد را استخدام کنید؟

آنها در سایتی هستند که به عنوان شبکه ای انحصاری از بهترین توسعه دهندگان و طراحان نرم افزارهای مستقل جهان معرفی شده است.

برای اینکه بخشی از مشتریان خوشحال آنها باشید ، با آنها نوع استعداد مستقل فناوری را که به دنبال آن هستید ارتباط برقرار می کنید و آنها گزینه مناسبی برای کار با آنها پیدا می کنند.

سایت های برتر دارای طراحان و توسعه دهندگان برای هر محیط طراحی یا مجموعه فناوری در وب ، تلفن همراه یا دسک تاپ هستند. این یک دوره آزمایشی هیچ خطری را ایجاد نمی کند و فقط در صورت اطمینان در مورد آن هزینه می پردازد.

7 چه کسی به دنبال خدمات نوشتن مقاله و محتوا است؟

آنها می توانند آن را در سایت های پیشرو مقاله نویسی مقاله و محتوا پیدا کنند.

آیا برای کسب و کار خود به محتوای تازه و به روز نیاز دارید؟ خواه به پست های وبلاگ ، توضیحات محصول یا محتوای فنی نیاز داشته باشید ، نویسندگان این سایت ها محتوای منحصر به فردی را برای کاربران و موتورهای جستجو به شما ارائه می دهند.

اما شما ابتدا باید نویسنده مناسب پروژه خود را از بین هزاران نفر انتخاب کنید ، نوع مناسب تقاضا و سطح کیفیت پروژه را انتخاب کنید و درخواست خود را ارائه دهید.

علاوه بر این ، شما می توانید محتوا را از زبان مادری با حداکثر 10 زبان با قیمت 1.3 سنت در هر کلمه سفارش دهید.

8 هر بار با طراحی شماره 1 بازار سفارشی جهان برای طراحی آرم ، طراحی وب ، طراحی تی شرت ، طراحی آگهی تبلیغاتی ، طراحی بروشور و طراحی کارت ویزیت ، یک طراحی کاملاً سفارشی دریافت کنید.

فقط چند دقیقه وقت بگذارید و پروژه خود را توصیف کنید تا چشم انداز خود را به یک راهنمای مختصر برای طراحان تبدیل کنید.

اکنون ، صدها طرح جدید را که سایت ها از سراسر جهان مستقیماً به صندوق ورودی شما ارسال می کنند ، مرور کنید.

نظرات خود را مستقیماً برای ویرایش به هنرمندان ارائه دهید. سپس بهترین طرح را برای خود انتخاب می کنید.

9 اگر آنچه شما نیاز دارید طراحی آرم ، طراحی وب ، طراحی گرافیک ، طراحی چاپ ، طراحی بسته و نامگذاری شرکت است ، برخی از سایت های دیگر را تحت پوشش قرار داده اید.

برای شروع همکاری با آنها ، می توانید یک دسته را انتخاب کنید و پروژه خود را ارسال کنید.

پیمانکاران ایده های خود را برای شما ارسال می کنند. به آنها بازخورد دهید و نظرات خود را پس بگیرید.

آنچه را دوست دارید انتخاب کنید و با تهیه کننده کار کنید تا طرح یا نام دلخواه خود را نهایی کنید. قیمت خود را تعیین کنید ، ضرب الاجل تعیین کنید و وقتی از کار راضی هستید پرداخت کنید.

10 آیا وظایفی دارید که باید انجام دهید اما وقت ندارید؟

سایت هایی برای شما وجود دارد تا افرادی را پیدا کنید که از شما مراقبت کنند.

برای اینکه بتوانید با کمک درست شما را متصل کنیم ، ابتدا باید کاری را از لیست کارها و کارهایی که در یک برنامه تخصصی وجود دارد ، انتخاب کنید. این می تواند یک قرار ملاقات همان روز یا در آینده باشد.

این سایت بلافاصله شما را با شخصی ماهر که او را “Tasker” می نامند در منطقه شما متصل می کند.

اکنون برای تعیین زمان ورود ، مستقیماً در برنامه با Tasker چت می کنید.

ابزار Tasker در زمان توافق شده می رسد ، کار را کامل می کند ، شما را مستقیماً در برنامه محاسبه می کند و به صورت الکترونیکی پرداخت می کند.

11 آیا سازمان شما می تواند به تجزیه و تحلیل دقیق استفاده از زمان نیاز داشته باشد؟

سپس سایت های طاقچه تجزیه و تحلیل بهره وری روز کار.

سیستم حسابداری شما به شما می گوید که پول در سازمان شما کجا خرج می شود. با بینش در مورد فعالیت های نیروی کار ، مکان ها به شما نشان می دهند که کجا وقت بگذارید.

بنابراین می توانید زمانی را که آنها برای پاسخ دادن به نامه های الکترونیکی صرف می کنند مشاهده کنید و تیم ها را مقایسه کنید تا ببینید آیا تیم های با عملکرد بهتر شما این کار را متفاوت انجام می دهند.

آیا می خواهید بدانید که برنامه های کاری چگونه بین تیم ها مقایسه می شوند؟ زمان شروع کار کارمندان با رایانه و مدت زمان کارکردن ، مکانها را به شما نشان می دهد. همچنین می توانید ببینید که چند بار آنها برای جلسات یا تعطیلات از رایانه خود بیدار شده اند.

این وب سایت با ارائه این داده های عملی به شما امکان می دهد فرایندهای تجاری را تجزیه و تحلیل کنید ، از ریشه اصلی عدم کارآیی در کسب و کار خود آگاه شوید ، تا بتوانید بهره وری را بهبود و حفظ کنید.

این برنامه همچنین به شما در درک شاخص های مرتبط با عملکرد بالا یا پایین ، یک لایه داده به نیروی کار شما اضافه می کند.

بنابراین ، شما می توانید ببینید که چقدر نیروی فروش صرف مدیریت روابط با مشتری در مقایسه با سایر فعالیت ها می کند و همچنین رفتار تیم های با عملکرد بالاتر و پایین را با هم مرتبط می کند.

همچنین با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق برای مقایسه بالاترین و کمترین عملکرد اعضای تیم و پیوند رفتارها با عملکرد ، می توانید از شایستگی سایت برای دیدن نحوه ارتباط برخی سایتها یا برنامه ها با بهره وری بالاتر کارمندان استفاده کنید. آیا اعضای تیم با عملکرد بالا زمان بیشتری را در وب سایت های خاص صرف می کنند؟ جلسات آنها کوتاهتر است یا کمتر؟

داده های استفاده از زمان که خود گزارش داده اند ، بسیار نادرست است. به همین دلیل است که سایت به طور خودکار داده ها را مستقیماً در سراسر شرکت شما ضبط می کند و برای تجزیه و تحلیل آنها اطلاعاتی ایجاد می کند.

12 آیا در نظر دارید برون سپاری کنید؟

سپس این کار را در فیلیپین با استفاده از یکی از سایت های خود انجام دهید. از این سایت به عنوان بزرگترین و ایمن ترین بازار در جهان برای یافتن ستاره های راک فیلیپینی یاد می شود.

برای تسهیل تجربه کار با بیش از 150،000 فیلیپینی ثبت نام شده ، ابتدا باید کار ارسال کنید یا رزومه ها را مرور کنید. سپس کارگران با استعداد درخواست کار شما را می دهند. سپس او برای یافتن تناسب کامل با آنها مصاحبه می کند.

پس از کار با Payments.ph یا PayPal به آنها پرداخت کنید.

اکنون که دانستید چه مشاغلی را می توانید به دیگران بسپارید و از کجا می توانید این کار را انجام دهید ، امیدوارم دیگر هرگز به خاطر بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید و چگونگی انجام برخی از آنها دیوانه نشوید. آرامش خاطر ، کاهش استرس و افزایش بهره وری اکنون می تواند مال شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا