دنیای وب

برون سپاری در مقابل عملیات اسیر – فرم مناسب برای تجارت شما چیست؟

در حالی که امکان استفاده از منابع دریایی / فراساحلی برای تأمین برخی فعالیتها یا فعالیتهای تجاری در حال حاضر مشخص شده است ، امکان سنجی استراتژیک بلند مدت و ارتباط مدلهای مختلف اشتراکی هنوز در دست بررسی است.

متداول ترین روش های امروزی یا کار با یک ارائه دهنده خارجی خارجی یا ایجاد عملیات اسیر در مکان های کم هزینه است. مدلهای مشارکت را می توان براساس نیاز سازمان مشتری برای کنترل مدیریت ، هزینه های عملیاتی ، خطرات و سایر عوامل متمایز کرد.

دریافت کمک از منابع خارجی

برون سپاری به طرف های خارجی یک رابطه کلاسیک بین مشتری و یک تامین کننده است که براساس تعهدات پیمانکاری و توافق نامه های سطح خدمات انجام می شود. آنها بیشتر به دلایل تاکتیکی مانند صرفه جویی در هزینه های کوتاه مدت و انعطاف پذیری کارکنان هدایت می شوند. فعالیت های غیر هسته ای یا غیر حساس کاندیداهای ایده آل برای برون سپاری هستند.

برون سپاری برون سپاری سنتی به دو شکل اصلی صورت می گیرد:

  • برون سپاری مبتنی بر پروژه این نرم افزار مناسب برای توسعه نرم افزار با نیازها و خروجی های تعریف شده مناسب است. برای پروژه های نامنظم اما در حال انجام یا یک بار مناسب است. حضور در سایت ممکن است برای تسهیل برآورد ، مشخصات و مدیریت روابط لازم باشد. مدل های قیمت گذاری معمولی عبارتند از: زمان و مواد (T&M) و قیمت ثابت.
  • مرکز توسعه اختصاصی این مدل برای برنامه هایی با نیازهای متغیر ، نگهداری و پشتیبانی از سیستم های بزرگ ، تحقیق و توسعه و آزمایش و همچنین انواع دیگر کارهای پیچیده میان مدت یا بلند مدت ارائه می دهد. در این نوع از منابع تعامل ، امکانات لازم را فراهم کرده و تیمی را اختصاص می دهد که فقط در پروژه های حساب کار می کند و توسط یک نماینده مشتری اداره می شود. این گزینه معمولاً زمانی که منابع مورد نیاز کم هستند ترجیح داده می شوند. مشتری برای هر کارمند تمام وقت (FTE) هزینه ماهانه ثابت را متحمل می شود.

عملیات اسیر

هنگام بررسی نحوه سازماندهی تحویل از راه دور خدمات توسعه نرم افزار ، گزینه زیر محدود اغلب در مقایسه با برون سپاری کاملاً در نظر گرفته نمی شود. اگرچه به طور کلی پذیرفته شده است تا برخی فعالیتهای غیرقابل انکار را برون سپاری کنید ، در بعضی موارد این رویکرد برای کارکردهای اساسی و فعالیتهای مهم مناسب نیست. تصمیم به کار در خارج از کشور / در نزدیکی ساحل لزوماً به معنای برون سپاری نیست. استفاده از منابع از راه دور برای تأمین مشاغل نزدیک به مشاغل اصلی می تواند ضمن حفظ کنترل عملیاتی و استفاده از مزایای هزینه واقعی با ایجاد تسهیلات محدود و در نتیجه حفظ کار در شرکت حاصل شود.

الگوی محدود به این معناست که یک سازمان مشتری تصمیم می گیرد تا حضور خود را در سایت با کمترین هزینه برقرار کند و در آنجا به عنوان بخشی از فعالیت های خود تجارت کند. فعالیت ها از راه دور انجام می شود ، اما فروشنده برون سپاری نیست. در نتیجه ، مشتری قادر به کنترل کامل و کاهش خطرات مرتبط با مالکیت معنوی و سایر اطلاعات حساس تجاری است.

سازمان هایی که مایل به ایجاد مراکز اسیر هستند ، اهداف مشابه با اهداف گسترش فعالیت های مؤسسات سنتی یا خدمات مشترک دارند. در درجه اول ، زندانیان قرار است هزینه ها را از طریق داوری کار کاهش دهند. اما تحقیقات اخیر نشان می دهد که خریداران نه تنها به دنبال نیروی کار ارزان بلکه ماهر در مناطق برون مرزی / برون مرزی هستند. آنها می خواهند یک مزیت رقابتی به دست آورند و از پیشرفت فرآیند بهره مند شوند. برای جلوگیری از خطرات ناشی از عدم استفاده از توانایی های اسیر ، سازمان ها باید ارزیابی کاملی از نیازهای عملیاتی بلند مدت خود و پیش بینی نیازهای خدمات آینده انجام دهند.

متداول ترین روش ها برای تهیه عملیات خانوادگی به شرح زیر است:

  • یک مرکز زندانی را از ابتدا ایجاد کنید (خود را در اسارت انجام دهید) وقتی یک سازمان مشتری از منابع لازم ، تخصص محلی و دانش بازار برخوردار باشد می تواند موفق باشد. تصمیم برای ایجاد یک مرکز اسیر خود ممکن است از طریق رشد به صورت ارگانیک تکامل یابد. یک سازمان می تواند به تنهایی اقدام به دقت و احتیاط انجام دهد یا یک شرکت عامل را با فعالیت در سایت انتخاب شده خریداری کند.
  • ساخت – بهره برداری – تبدیل یک روش BOT به معنای مشارکت با یک شخص ثالث برای ایجاد و تثبیت این مرکز است. تأمین کننده مسئول آماده سازی اولیه ، اشتغال و عملیات مرکز اسیر در مدت زمان از پیش تعیین شده است. در پایان دوره قرارداد ، مالکیت به مشتری منتقل می شود. در نتیجه ، این سازمان مرکز خانواده های پیش ساخته ویژه ای را برای تأمین نیازهای ویژه خود طراحی کرده است. گزینه BOT برای سازمانهایی که تخصص محلی یا منابع گسترده در دسترس ندارند مناسب است. در این نوع مشارکت ، فقط تدارکات مرتبط با راه‌اندازی مرکز اسیر برون سپاری شده است. Build-Operate-Transfer کاملاً کنترل خالص و محدود را با انعطاف پذیری برون سپاری ترکیب می کند. در اصل کنترل حداکثر با حداقل خطر را در اختیار شما قرار می دهد.

مزایای اصلی داشتن یک مرکز اسیر:

  • تحقق صرفه جویی در هزینه واقعی
  • کنترل و کنترل عملیاتی کامل
  • مالکیت کامل پس از انتقال
  • کاهش خطرات مالکیت معنوی و امنیت داده ها
  • حفظ دانش صنعت ، فرایندها و تکنیک های خاص تجاری
  • ارتباطات بهبود یافته از طریق تقویت مداوم و تخصص
  • تکرار آسان عملیات سازمانی والدین
  • مرکز اسیر را می توان در مقطعی از آینده به بازار عرضه کرد

هر دو فرآیند برون سپاری و محدود کننده دارای نیروهای محرک مشابه (کاهش هزینه و در درجه اول فشار رقابتی) و مزایای مشخصی هستند ، اما عوامل اصلی برای انتخاب یک یا دیگری متفاوت است.

هر دو روش از لحاظ تمرکز بهبود یافته ، عملیات بهبود یافته ، کاهش هزینه های عملیاتی ، تسریع در زمان دسترسی به بازار و غیره مزایایی را ارائه می دهند. اما شرکت ها باید هر گزینه را با دقت ارزیابی کنند تا مشخص کنند کدام گزینه به بهترین وجه با شرایط خاص ، فرهنگ تجاری و اهداف استراتژیک مناسب است.

رویکرد انتخاب شده به این بستگی دارد که آیا درایور اصلی در کوتاه مدت موجب صرفه جویی در هزینه می شود یا اینکه شرکت دارای دید بلند مدت نسبت به خروجی / گرد شدن است و می خواهد کنترل خود را بر عملیات و مالکیت معنوی حفظ کند.

تأسیس یک مرکز زندان نزدیک ساحل اوکراین از طریق مدل BOT

اگر توسعه نرم افزار یک شایستگی اساسی برای شرکت شما است و شما نیاز به منابع دراز مدت برای منابع تخصصی دارید ، بنابراین ساختن توانایی های خود را برای پشتیبانی از چرخه کامل زندگی برنامه ، ایمن سازی مالکیت معنوی و ایجاد دانش خاص معقول می کند. امروزه این روند به اندازه گذشته دشوار نیست. نکته مهم موفقیت در پیدا کردن یک شریک قابل اعتماد که در حال کار در محیط کشور است. با این کار از مزایای شما بهره مند می شوید:

  • روش و روش آماده سازی به وضوح تعریف شده است
  • گام به گام اجرای برنامه ریزی شده
  • مسئولیت کلیه خدمات لجستیکی مرتبط با تأسیس مرکز آسیر
  • دانش عملی در مورد ایجاد یک تجارت فناوری اطلاعات و برخورد با موضوعات حقوقی و قراردادی مرتبط
  • درک عمیق از مؤلفه های هزینه و تلاش مرتبط با ایجاد و بهره برداری از یک مرکز توسعه نرم افزار در کشورهای ساحلی / فراساحلی
  • تجربه عملی در مهندسی نرم افزار ، متدولوژی ها و فرایندها به طور کلی شناخته شده و تضمین کیفیت قابل انطباق با مرکز اسیر
  • تجارب و تجربیات نیروی انسانی قابل استفاده در استخدام پرسنل واجد شرایط IT
  • علاقه به پرداختن به موضوعات امنیتی و تداوم تجارت
  • مشاوره و پشتیبانی در طی مراحل آماده سازی
  • سطح بالای تعهد و پاسخگویی به مشاغل
  • رویکرد انعطاف پذیر خاص مشتری
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا