دنیای وب

برون سپاری SEO در رومانی

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بخشی است که در بسیاری از نقاط کره زمین ، به ویژه در هند و همچنین ایالات متحده در حال رونق است. در کشورهای اروپایی ، برون سپاری SEO به خصوص در رومانی کاملاً جدید است. رومانی کشوری است که 21 سال توسط کمونیست ها اداره می شد. امروزه ، پس از بیست و یک سال ، برون سپاری SEO در بسیاری از شرکت های رومانی به روندی تبدیل شده است اما هنوز تبلیغات گسترده ای انجام نمی شود و این دلیل اصلی این است که چرا برخی از بازاریابان با نگاه متفاوت به SEO نگاه می کنند.

این کشور اروپای شرقی افراد بسیار با استعدادی در سیستم های رایانه ای دارد. فناوری چیزی است که مردم روم از آن استقبال می کنند و همه درک خوبی از کار با اینترنت و ابزارهای آن دارند. به آرامی اما مطمئناً ، SEO در رومانی شروع به تبدیل شدن به یک موضوع عظیم ، یک جنبه حیاتی از بازاریابی اینترنتی می کند ، به علاوه افراد بیشتری شروع به یادگیری آن می کنند. شرکتهایی که دارای رئوس مطالب SEO هستند در همه جا شروع به ظهور می کنند و افراد بیشتری شروع به مصرف تاکتیک های SEO می کنند. متأسفانه ، از آنجا که این روش ها در این کشور و همچنین در استراتژی بازاریابی آنها به بازار عرضه نمی شود ، بسیاری از افراد تصور می کنند که برون سپاری SEO معادل هرزنامه است. Seo از ریشه اصلی خود به معنای بهینه سازی موتور جستجو است و اینکه چگونه می توانید شماره 1 را در صفحه اول Google دریافت کنید مگر اینکه هرزنامه باشد. برای داشتن یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی که در مدت زمان کوتاهی نتیجه می دهد بدون اینکه عقیده داشته باشید اسپمر هستید ، باید یک ایده هوشمندانه داشته باشید.

در حال حاضر ، بخارست ، رومانی محل تولد SeoBpo است. در حال حاضر ، برون سپاری SEO در این کشور چندان مورد استقبال قرار نگرفته است ، بنابراین این شرکت بسیار مقاوم است. این متشکل از 8 نفر رومانیایی و 2 نفر از آمریکا است – 1 نفر از کانادا و یک نفر از The Big Apple – آنها تجربه زیادی در بازار جستجوگرها ، تبلیغات مقاله ، وب 2.0 ، انجمن ها و همچنین ایجاد لینک برای ایجاد لینک دارند. دلیل انتخاب رومانی برای شروع این کار تجارت این است که در اینجا تعداد بی شماری زن و مرد وجود دارد که کامپیوتر و همچنین شبکه جهانی وب را دقیقاً مانند پشت دست خود می دانند. در واقع ، رومانیایی دومین زبان پرکاربرد در مایکروسافت است ، بنابراین می توانید از تجربه این افراد ایده بگیرید.

من پیش بینی می کنم که تنها در مدت 5 سال ، SEO با حداکثر ظرفیت در این کشور برون سپاری می شود و بازاریابی وب سایت نام اشتباهی برای SEO خواهد بود. من از اینجا تحلیلی در مورد شرکتهای جستجوگر SEO انجام دادم و دریافتم تعداد کمی از آنها وجود دارند و شرکتهایی که در حال حاضر وجود دارند دانش کافی برای عبور از مرزها را ندارند SeoBpo از افراد و توانایی بهینه سازی وب سایت ها از سراسر جهان برخوردار است علاوه بر این ، این تقویت کننده ترافیک هدفمند با کمک مردم رومانی اجرا می شود.

موقعیت سئو امروز در اکثر نقاط جهان در حال تقویت است ، اما در قاره کهن ، این استراتژی بازاریابی اینترنتی هنوز کاملاً جدید است و افراد زیادی تجربه و توانایی ایجاد یک شرکت برون سپاری بسیار موثر به خصوص در کشور اروپای شرقی رومانی را ندارند. .

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا