دنیای وب

بعد از اشتیاق

من می خواهم چند خط در اینجا بنویسم تا در مورد یک مفهوم بسیار ارزشمند که هنگام مرور یک وب سایت بسیار آموزشی خوانده ام ، برای شما بازگو کنم. مفهومی که به آن اشاره می کنم دنبال اشتیاق شما است. بگذارید با گفتن اینكه اشتیاق شخص باعث الهام بخشیدن و الهام بخشیدن به او می شود ، تلاش خود را در كار انجام دهم. شور و شوق این الهام در واقع مسری است. هر کسی با این افراد تماس بگیرد ، به صورت پویا تأثیر می گذارد.

شور و اشتیاق شما به چیزی به همان شیوه شما را تحت تأثیر قرار می دهد که بخار با قدرت یک تنگه حرکت می کند. به همین دلیل است که موفق ترین رهبران باعث می شوند تا لحظاتی شور و اشتیاق پیروانشان را القا کنند. هنگامی که یک شخص به این نکته اشاره می کند که اشتیاق خود را در کار خود با هم مخلوط کند ، دیگر نمی تواند مشکل یا یکنواخت به نظر برسد. Passion به معنای واقعی کلمه باعث احیای بدن و بدن فرد می شود به طوری که به نصف مقدار معمول خواب نیاز دارد و در یک دوره معین دو تا سه برابر موثرتر عمل می کند.

احساسات همچنین یک نیروی حیاتی است که افراد را در هنگام احساس خستگی شارژ می کند. فردی بدون اشتیاق مانند باتری بدون برق. وقتی انسان پر از شور و شوق است ، شخصیت پویا خود را مورد توجه قرار می دهد. درست است که برخی از افراد با اشتیاق طبیعی به دنیا می آیند ، در حالی که برخی دیگر به نظر نمی رسد که بتوانند آن را در درون خود پیدا کنند. با این حال ، ایجاد اشتیاق مشتاق بسیار آسان است. برای شروع ، باید خود را برای انجام کارهایی که از آن لذت می برید ، استخدام کنید. ترجیحاً بیشتر از آنچه لذت می برید. سپس کاری را انجام دهید که اکثر مردم هرگز به آن سرزنش نمی کنند: به چیزهای واقعاً سرگرم کننده ای نگاه کنید که تعطیلات کامل شما را مانند بهشت ​​می کند. هنگامی که فرد روی چیزهایی که علاقه مند به آن کار می کنند ، واکنش طبیعی خواهد داشت که به آن فرد “سوخت داخلی” و منابع بیشتری می دهد تا به اهداف بالاتر برسد.

ترکیب این چیزها در زندگی یک فرد ، به طور طبیعی اشتیاق بی بدیل را برای آن فرد به وجود می آورد. از امروز شروع کنید ، مواردی را که شما را با شور و شوق پر می کند ، دنبال کنید و شخصیت متفاوتی را تجربه خواهید کرد. پس از همه ، این همان کاری است که شما باید انجام دهید.

امیدوارم این اطلاعات الهام بخش شما برای یافتن و پیروی از اشتیاق شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا