دنیای وب

بنرهای تبلیغاتی محبوب – موفق ترین بنرهای تبلیغاتی تمام ادوار!

راز برخی شعارهای تبلیغاتی که باعث موفقیت آنها می شود چیست؟ شما می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم برخی از آنها سالها پیش شنیده اید که هرگز فراموش نخواهید کرد ، مانند “فقط این کار را بکنید!” سپس دیگران که شما را به فکر می اندازند که چه فکر می کنند. بنابراین چه عاملی باعث می شود برخی از آرم ها به ذهن شما بچسبند و سالها مارک های تجاری را به یاد بیاورند؟ خوب ، در اینجا لیستی از محبوب ترین بنرهای تبلیغاتی به همراه دلایل به یاد ماندنی بودن آنها آورده شده است.

10 از موفق ترین و محبوب ترین بنرهای تبلیغاتی در تمام دوران ها:

1- AT&T: “با یک نفر تماس بگیرید و کسی را لمس کنید”

2- نایک: “فقط این کار را انجام دهید”

3- AllState: “شما در دست ایمن هستید”

4- Geico: “پانزده دقیقه می تواند 15٪ یا بیشتر شما را نجات دهد.”

5- بادام شادی / تیلال: “بعضی اوقات احساس می کنید مثل یک آجیل هستید ، گاهی اوقات احساس نمی کنید.”

6- خانه ماکسول: “خوب تا آخرین قطره”

7- Wheaties: “صبحانه قهرمانان”.

8- سوپ کمپبل: “ممم! خوب!”

9- برنج ترد Kellogg’s: “Snap! Crackle! Pop!”

10. و آخرین و مهمترین ، کوتاه اما شیرین ، “آیا شیر داری؟” توسط کمپین شیر در سال 1993 آغاز شد.

3 ویژگی مشترک بنرهای تبلیغاتی معروف:

1- جذاب و قابل تشخیص است: گاهی اوقات این ممکن است آزار دهنده باشد ، اما بگذارید با آن روبرو شویم. یک بنر تبلیغاتی موفق همیشه به یاد ماندنی است و به نظر می رسد همیشه راهی برای ماندن در ذهن شما دارد. این نیز باید هدف شما باشد. در اینجا برخی از محبوب ترین و موثرترین روش ها برای انجام این کار آورده شده است:

– زنگ: این تکرار اولین صدای بی صدا از دو یا چند کلمه در یک جمله یا عبارت است. به عنوان مثال ، “شما هرگز کره بهتری را روی چاقو نمی انداختید.” این یک بنر تبلیغاتی از Country Life Butter است.

ساخت کلمات: تکنیک دیگری که می توانید امتحان کنید این است که یک کلمه سرگرم کننده جدید برای هوشمند بودن و ماندن در ذهن مخاطب خود ایجاد کنید ، مانند “Epileather” ساخته لویی ویتون یا “Innervigoration” ساخته گوردون و تونیک.

دختران: جناس یک بازی کلمه ای است که می تواند خنده دار ، منحصر به فرد و یک روش عالی دیگر برای برجسته سازی و به یاد آوردن مخاطبان خود باشد. نمونه بارز این شعار Moss Security است: “آیا شما ناراحت هستید؟ باید اینگونه باشید.”

2- یادآوری نام تجاری: این ویژگی مهم دیگر یک آرم تبلیغاتی موثر است. بسیار مهم است که آرم شما به مخاطب شما کمک کند نام تجاری شما و اینکه کی هستید یا برای چه چیزی ایستاده اید را به خاطر بسپارد. بنابراین سعی کنید چیزی بگویید که بتواند نام شرکت شما را در خود جای دهد مانند “کی جواهرات” ، “هر بوسه با کی شروع می شود.” یا Charmin ، “لطفا به Charmin ضربه نزن.”

3- بیشتر از مزایا بر مزایا تمرکز کنید: نکته دیگری که هنگام کار بر روی نسخه تبلیغاتی بنر خود باید روی آن تمرکز کنید ، درج مزایای اصلی محصولات یا خدمات است. به عنوان مثال ، شعار نوشته شده توسط مرسدس بنز ، “در دنیا بی نظیر” ، به مشتری می گوید که مرسدس از هر خودرویی که در آن قرار دارد بهتر خواهد بود!

با هر کمپین تبلیغاتی که انجام می دهید ، مهم است که همیشه روی مزایای ویژگی ها تمرکز کنید. همانطور که می گویند: “صدای جیرجیرک بفروشید ، نه استیک!” برای اطمینان از یک بنر تبلیغاتی محبوب به یاد ماندنی و موفق ، احساسات را بشنوید نه جزئیات و ویژگی ها!

بنابراین ، اگر جاه طلبی شما ایجاد یک مارک برنده با یک آرم تبلیغاتی جذاب و به یادماندنی است ، مطمئن شوید که آن را منحصر به فرد کرده و به ویژگی های اصلی و نام شرکت شما مربوط می شود ، و مطمئن شوید که عبارتی جذاب دارید که همه می دانند و 10 یا حتی 20 سال از امروز به یاد می آورند!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا