دنیای وب

بنر تبلیغاتی – زنده و لگد زدن

به نظر می رسد که هر بازاریاب آنلاین می خواهد بداند چگونه می تواند با روشی مقرون به صرفه اما مقرون به صرفه ، ترافیک خود را به وب سایت خود هدایت کند. از زمان شروع بازاریابی اینترنتی ، یک روش تهیه پشتیبان وجود دارد که برای تقویت حضور آنلاین بسیار کارآمد عمل می کند – این تبلیغات بنری است ، و به ویژه یک بنر گرافیکی با 468 60 60 پیکسل.

بله ، تبلیغات بانری آنلاین همچنان مبنای بسیاری از کمپین های بازاریابی اینترنتی قرار دارد ، همچنین بنرهای تبلیغاتی به خوبی طراحی شده می توانند کاربران را به کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول و معرفی هویت برند به هزاران مشتری ترغیب کنند.

آنها دیگر بیلبوردهای ایستا نیستند ، آنها اکنون از انیمیشن و تعامل برای جلب بینندگان و گسترش تأثیر هر برداشت به رخ کشیده اند. اکنون در رقابت مستقیم با رسانه های ثروتمند ، آرم 468 x 60 پیکسل در بالای لیست کارآفرینان آنلاین باقی مانده است.

برای موفقیت در تبلیغات بنری ، موضوع تناسب اندام باید تجزیه و تحلیل شود. در حالی که بیشتر شبکه های تبلیغاتی امروزی ، تبلیغ کنندگان را قادر می سازند تا کمپین ها را با استفاده از یک فرآیند کاملاً اصولی سفارشی کنند تا دسته هایی از مشاغل را که نمی خواهند در آنها ظاهر شوند ، از بین ببرند ، تعداد بسیار کمی از تبلیغ کنندگان این کار را انجام می دهند. برخی فقط می خواهند حداکثر نوردهی را به هر قیمتی انجام دهند.

برخلاف تبلیغات بنر GIF نسبتاً ساکن یا متحرک که معمولاً در یک بنر 60 46 468 استفاده می شود ، رسانه های غنی می توانند کاربران را قادر به تعامل با بنر کنند. برخی از تبلیغات رسانه های ثروتمند محبوب با فناوری Flash ایجاد می شوند و می توانند کلیک کنند. با این حال ، توسعه و نگهداری تبلیغات تعاملی به طور کلی گران تر و معمولاً برای شرکت های کوچکتر از بودجه خارج می شود.

در حالی که بسیاری از بازاریابان آنلاین زرق و برق تبلیغات تعاملی را می بینند ، بنرها همچنان ابزاری مفید برای بازاریابانی هستند که از نظر هزینه می خواهند به افزایش آگاهی از برند بپردازند. کیفیت بنرها و درک مکان نشان دادن آنها در تصمیم گیری هر شرکت برای پیاده سازی آنها در فعالیت های تبلیغاتی مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا