دنیای وب

بنیاد Super Wisdom برای Eclipse Gates Foundation

اگر بیش از آنچه به دست می آورید اهمیت می دهید ، باید بنیاد Super Wisdom و Super Wisdom Dot Com را حمایت و تبلیغ کنید. یکی هر کجا که در سفر خود کشف و رشد معنوی خود باشید ، Super Wizdom فقط می تواند به سود سفر شما باشد. دو وقتی با Super Wisdom تجربه شخصی کسب می کنید ، کاملاً از فواید و ارزش آن برای دیگران آگاه می شوید و مجبور می شوید که آن را به اشتراک بگذارید. (همانطور که من انجام می دهم) سه؛ به اشتراک گذاشتن Super Wisdom بیش از هدایت ترافیک ، تلاش شخصی ندارد.

Super Wisdom به عنوان یک شرکت غیرانتفاعی سود کسب نمی کند بلکه برای تأمین هزینه ها و گسترش تجارت خود درآمد کسب می کند. این شرکت کوچک اساساً از سال 1998 یک کتابفروشی کوچک بوده و اخیراً وضعیت رسمی غیرانتفاعی خود را بدست آورده است. برای جشن ، اپراتور تام راسل پادکست و یک برنامه وابسته را اضافه کرد. در کمتر از دو هفته به اولین شرکت فرعی تبدیل شد. با داشتن یک مدیر وب در تعطیلات ، تا زمانی که پیوندها ، بنرها و محتوای اختصاصی خود را در وب سایت خود نداشته باشم ، یک پنی هم کسب نمی کنم. از طرف دیگر ، شما می توانید در طی چند روز یا چند ساعت سود کسب کنید و به رشد خرد ماوراal الطبیعه کمک کنید. من نمی توانم آن را به شدت توصیه کنم.

طلوع عصر جدید و عصر اطلاعات حول بیداری جهانی آگاهی بالاتر می چرخد. دیگر هیچ کاری همراه نیست. اکنون رهبری ایجاد می شود. در حالی که بسیاری از ما می توانیم ادعا کنیم که توزیع جهانی داریم ، اما بیشتر ما به کسانی که بطور خاص انگلیسی می خوانند و می خوانند محدود می شویم. جهانی منزوی و تا حد زیادی بی سواد نیاز به دریافت دستورالعمل های صوتی به زبان مادری خود دارد تا بتواند چیزی را به هر زبانی بخواند. انگلیسی باید یک گزینه بیدار شدن باشد ، نه یک الزام.

ما در حال حاضر چند مترجم متن برای کسانی داریم که می توانند به زبان مادری خود بخوانند و بنویسند. این یک مشکل رشد است که به زودی حل خواهد شد. آوانویسی نمی تواند دیر باشد. حرف من این است که صدا بی سوادی را به عنوان مانعی برای آموزش و افزایش آگاهی در مقیاس جهانی از بین می برد.

اگر شرکتی مانند اپل کامپیوترها خیرخواهی را در سطح جهانی آغاز کند ، می تواند دنیا را از مایکروسافت جدا کند. لپ تاپ اپل ، شارژر باتری خورشیدی ، فرستنده ماهواره ای ، ده ها غلاف I برای هر شهر و روستا ، محتوای Super Wisdom را در دسترس جهانیان قرار می دهد و بازار گسترده ای برای برخی از رایانه های جایگزین ایجاد می کند. احتمالاً سونس اپل بیش از اینکه یک خیرخواهانه باشد ، یک ذهن مشترک دارد ، ممکن است همه چیز را برای من ، شما و خردمندی Super Wisdom بگذارد. اماده ای؟

من از شما می خواهم که به SuperWisdom.com سر بزنید و حدوداً یک ساعت وقت خود را صرف ارزیابی کار آنها به عنوان یک شریک بالقوه در مشاغلی کنید که تمام پتانسیل آن را دارد فراتر از آنچه تصور بیل گیتس است. فرصت در اینجا فرصت اکنون است. اگر نمی توانید یک ساعت پس انداز کنید ، بدیهی است که به کمی خرد بیشتر نیاز دارید.

(ناشران! تبلیغ رایگان: اگر برای این مقاله با URL یا هایپرلینک خود نظری بگذارید ، ممکن است برخی از خوانندگان سایت به وب سایت شما مراجعه کنند. من از وب سایت شما بازدید خواهم کرد. اگر آنچه را که پیدا کردم دوست داشته باشم ، همانطور که اغلب انجام می دهم ، یک نظر می نویسم شما می توانید هنگام انتشار مجدد این مقاله ، بدون نقض شرایط خدمات ناشر ، این پیشنهاد را حذف کنید.)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا