دنیای وب

بهترین آژانس بازاریابی دیجیتال را برای شرکت خود چگونه انتخاب می کنید؟

ما غالباً اخبار و گزارش های کلاهبرداری و کلاهبرداری برخی آژانس های بازاریابی دیجیتال را می خوانیم که به تجارت مشتریان خود افزوده نمی شود. در دنیایی که شرکت ها هر سال میلیون ها دلار برای کمپین های بازاریابی دیجیتال هزینه می کنند ، نیازی به تمایز آژانس های خوب از بد کافی نیست.

با ترکیب روشهای مختلف بازاریابی آنلاین با سایر روشهای رسانه و استراتژیها ، بازاریابی دیجیتال به یکی از موثرترین راهها برای ایجاد سرب و مارک ها و خرید یک مشتری بزرگتر تبدیل شده است. به طور کلی می توان آن را به بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی موبایل و بازاریابی اینترنتی تقسیم کرد.

اهمیت داشتن آژانس بازاریابی دیجیتال برای هر نوع مشاغل مشخص است. این طبیعت در هر شرکتی است که توجه خود را کاملاً به صنعتی که در آن است ، و بنابراین اهداف اصلی که شرکت را تشکیل می دهد ، متمرکز کند. این امر به مجوز سایر مشاغل مانند بازاریابی دیجیتال برای آژانسهای خارجی نیاز دارد.

به عنوان مثال ، یک تولید کننده لباس بیشتر نیروی کار خود را صرف تولید و فروش لباس می کند. تجارت این شرکت پوشاک است ، نه بازاریابی یا تبلیغات. حتی اگر او فعالیتهای بازاریابی خود را انجام دهد ، شانس بهتری وجود دارد که یک آژانس بازاریابی ، که تنها مشاغلش ایجاد کمپین های بازاریابی می کند ، کار بسیار بهتری نسبت به بخش بازاریابی شرکت انجام دهد.

در دنیایی که بیشتر مصرف کنندگان اکنون مجهز به تلفن های همراه ، تلویزیون ، اینترنت و سایر رسانه های الکترونیکی هستند ، نیازی به ذکر دیجیتالی شدن کمپین های بازاریابی شخص نیست. زیرا بالاتر از همه یک واقعیت ساده وجود دارد: بازاریابی دیجیتال کار می کند. ارزان تر از استراتژی های سنتی است و به وضوح موثرتر است.

بنابراین چگونه یک آژانس بازاریابی دیجیتال مناسب برای همکاری با آن پیدا می کند؟

انتخاب آژانس مناسب می تواند یک کار دلهره آور باشد ، به خصوص که تقریباً هر روز شرکت های جدیدی ظاهر می شوند. و به دلیل اینکه خدمات مختلف ارائه شده توسط این شرکت ها یکسان نیست. بیایید نگاهی به عناصر مختلفی داشته باشیم که به شما در انتخاب بهترین آژانس دیجیتال برای تجارت خود کمک می کنند:

خدمات ارائه شده

اولین چیزی که باید همیشه هنگام جستجوی آژانس های بازاریابی دیجیتال برای کار با آن فکر کنید ، ماهیت و تنوع خدماتی است که ارائه می دهند. یک آژانس خوب باید تا حد امکان خدمات زیر یک سقف را ارائه دهد. این مسئله باعث می شود تا مشکل یافتن یک شرکت دیگر برای یک سرویس خاص در جایی که می توانید به راحتی تمام نیازهای بازاریابی دیجیتال آن شرکت را تفویض کنید ، ذخیره می کند.

یک آژانس با خدمات کامل معمولاً موارد زیر را ارائه می دهد:

طراحی وب سایت

بهینه سازی و بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی موبایل

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

تبلیغات آنلاین

مدیریت شهرت آنلاین

نمونه کارها و گواهینامه ها

یک آژانس بازاریابی خوب دیجیتال همیشه دارای سبد خریدی است که از مشتری هایی با سطح موفقیت آشکار تشکیل شده است. به راحتی می توانید از وب سایت آنها به این کیف پول دسترسی پیدا کنید. یک صفحه نمونه کارها که تعداد خوبی از مشتریان را در آن قرار می دهد ، مطمئن تر از صفحهای است که فقط تعداد معدودی را نشان می دهد.

گواهینامه ها استاندارد دیگری برای کمک به انتخاب آژانس دیجیتال برای تجارت شما است. آژانس های خوب از مشتریان قبلی بررسی و توصیف می کنند. هرچه گواهینامه های بیشتر ، بهتر باشد.

حضور و شهرت آنلاین

فقط طبیعی است که شرکتی که در زمینه بازاریابی دیجیتال سرو کار دارد ، حضور آشکاری در اینترنت دارد. آیا حاوی صفحه فیس بوک است و اگر چنین باشد ، تعداد لایک در صفحه چیست؟ هنوز توییتر چیست؟ حضور و فعالیت رسانه های اجتماعی معیار خوبی برای شهرت یک شرکت است.

جستجوی سریع Google با نام شرکت به عنوان اصطلاح جستجو ، اطلاعات زیادی درباره شرکت از جمله بررسی ها و نظرات در مورد سایت های بررسی را در صورت وجود ، نشان می دهد. یک جستجوی جستجو که نتایج بسیار کمی را برمی گرداند ، ممکن است بهترین شرکتی باشد که مجوز فعالیت بازاریابی شما را صادر نمی کند.

حمایت

هر شرکت خوب باید پشتیبانی عالی داشته باشد. اگر آنها آژانس دارند ، با آژانس بازاریابی دیجیتال که در حال جستجو از طریق وب سایت خود یا از طریق برنامه چت زنده هستید ، تماس بگیرید. چه مدت طول می کشد تا آنها پاسخ دهند؟ با آنها تماس بگیرید و با آنها صحبت کنید. دریابید که تیم پشتیبانی آنها چقدر آگاه است. این شرکتی است که هزینه زیادی به شما می دهد ، مهم است که از قبل بدانید که آیا ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد یا اگر با هر مشکلی روبرو شدید ، آنها برای شما وجود دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا