دنیای وب

بهترین افزونه های وردپرس

برای درک بهترین افزونه های وردپرس برای وب سایت خود ، ابتدا باید بفهمید پلاگین ها چیست.

اگر چند سال توسعه دهنده وب سایت بودید ، برای افزودن قابلیت به وب سایت خود ، باید در تعدادی از زبانهای نشانه گذاری مهارت داشته باشید. اگر به چیزی ساده مانند افزودن یک دکمه اجتماعی به سایت خود مانند Twitter مثلا فکر می کنید. توسعه دهنده وب باید قطعه ای از کد یا پیوند به توییتر را بنویسد و یک تصویر را در تمام صفحات اضافه کند.

با معرفی وردپرس و بسیاری از افزونه های مرتبط با آن ، دیگر این مورد وجود ندارد. تمام آنچه که یک توسعه دهنده یا سازنده وب سایت اکنون به آن نیاز دارد جستجو در یک افزونه و نصب آن با کلیک یک دکمه است.

چرا به افزونه های وردپرس نیاز داریم؟

تا زمانی که سایت خود را برنامه ریزی نکنیم و نمی فهمیم که چه چیزی از سایت خود می خواهیم ، واقعاً نمی توانیم درک کنیم که چرا به پلاگین نیاز داریم. هنگامی که درک خوبی از عملکرد یک سایت داشته باشیم ، می توانیم بهترین پلاگین های وردپرس را برای نیازهای آنها درک کنیم.

افزونه های وردپرس چه کاری انجام می دهند؟

برای درک افزونه های وردپرس ، باید بدانید که هیچ کاری نمی توانند انجام دهند. WordPress.org یک پروژه منبع باز است که به این معنی است که هرکسی می تواند هر افزونه ای را که می خواهد تولید کند. این بدان معنی است که برای هر مشکل سایت وردپرس ، یک راه حل در قالب یک افزونه وجود دارد. از چندین افزونه برای گرفتن اطلاعات و سئو استفاده می شود. به زودی به محض ورود به لیست افزونه های وردپرس SEO ، نگاهی خواهیم انداخت.

به چه افزونه های وردپرس نیاز دارم؟

اولین کاری که باید در اینجا انجام شود این است که لطفاً ، لطفاً بیش از یک افزونه ندارید که همان کار را انجام می دهد. اگر این کار را انجام دهید ، فقط شکست به دنبال خواهد داشت.

در مرحله دوم ، پلاگین ضد اسپم Akismet که اکنون بهترین پلاگین رایگان است ، دیگر نیست ، بنابراین من پیشنهاد می کنم از WP-spam shield یا SI CAPTCHA ضد هرزنامه استفاده کنید.

بنابراین بهترین افزونه های وردپرس کدامند و به کدام یک از آنها نیاز دارم؟

برای این آموزش افزونه وردپرس ، آنچه را که من فکر می کنم حداقل شرایط لازم برای اجرای ایمن و موفقیت یک سایت وردپرس است ، شروع می کنم ، از لیست پلاگین های وردپرس و شرح عملکرد.

بنابراین ، بیایید با لیست خود شروع کنیم.

1. همه در یک بسته SEO

2. Google XML Maps

3. عنوان را مخفی کنید

4. لیست اشتراک نامه

5. پیوندهای خوب

6. SEO هوشمند پیوندها

7. ضد هرزنامه SI CAPTCHA

8. خوش مشرب

9. WP Fastest Cache

10. WP Spam Shield

11. میز ساز

12. با فرم 7 + بارگیری صفحه + ایمیل قبل از بارگیری تماس بگیرید

توجه داشته باشید که شماره 12 دارای 3 افزونه است كه می خواهم در مورد آنها به طور كلی صحبت كنم زیرا قبل از بارگذاری شغل در سایت شما از آنها برای ایجاد اشتراك استفاده می شود.

همچنین ، به عنوان یک یادداشت شروع ، داشتن حداقل تعداد افزونه در حال اجرا به دلیل منابعی که این پلاگین ها استفاده می کنند ، همیشه عاقلانه است. شروع به وحشت نکنید ، این فقط موضوعی است که باید هنگام افزودن پلاگین های خود به خاطر داشته باشید زیرا هرچه بیشتر آنها را نصب کنید ، منابع بیشتری استفاده می شود. این ممکن است بر روی کارایی سایت مانند سرعت بارگیری تأثیر بگذارد.

بسته سئو همه در یک.

بسته SEO در همه مواردی را که روی جعبه می گوید انجام می دهد. یکی از بهترین افزونه های جستجوگرها تاکنون! در واقع ، رابطی نصب می کند که به شما امکان می دهد SEO را برای سایت خود پیکربندی کنید ، بنابراین موتور جستجو به راحتی می تواند محتوای شما را درک کند.

این شامل همه این گزینه ها است

* پشتیبانی از نقشه سایت XML – نقشه سایت خود را به Google و Bing ارسال کنید و SEO خود را بهبود ببخشید

* پشتیبانی از Google Analytics

* پشتیبانی از سئو در انواع پست های سفارشی

* پیوندهای ناوبری را برای صفحه تنظیم کنید

* API داخلی بنابراین سایر پلاگین ها / ویژگی ها می توانند به قابلیت دسترسی داشته و گسترش دهند

* پلاگین رایگان فقط برای ایجاد ادغام SEO برای سایت های تجارت الکترونیک ، از جمله WooCommerce

* Nonce Security در بسته SEO در All in One ادغام شده است

* پشتیبانی از نصب وردپرس به سبک CMS

* به طور خودکار عناوین خود را برای Google و سایر موتورهای جستجو بهینه می کند

* برچسب های META را به طور خودکار تولید می کند

* از محتوای تکراری معمولی موجود در وبلاگ های وردپرس جلوگیری می کند

برای مبتدیان ، شما حتی نیازی به بررسی گزینه ها ندارید ، آنها خارج از محدوده کار می کنند. فقط نصب کنید

برای کاربران پیشرفته ، می توانید همه چیز را برای بهبود سئو سایت خود تنظیم کنید

نقشه های XML Google.

افزونه Google XML sitemap یک نقشه سایت XML ایجاد می کند تا به موتورهای جستجو مانند Google ، Bing ، Yahoo و Ask.com کمک کند وبلاگ شما را بهتر نمایه کند. این نقشه سایت سایت شما را برای خزنده های موتور جستجو توصیف می کند ، به این معنی که این موتورهای جستجو صفحات شما را درک می کنند و می توانند این صفحات را به افرادی که محتوای شما را جستجو می کنند ارائه دهند.

این افزونه از انواع صفحات ساخته شده در وردپرس و URL های سفارشی پشتیبانی می کند و هر زمان که پست یا صفحه جدیدی ایجاد می کنید ، تمام موتورهای جستجوگر اصلی را از این طریق آگاه می کند.

این افزونه 9 سال است که وجود دارد و در رتبه بندی بالایی به عنوان افزونه ای قرار دارد که نقشه سایت XML کاملی را برای موتورهای جستجو فراهم می کند بدون اینکه سرعت سایت شما کم شود. به نظر من یکی از بهترین افزونه های وردپرس است.

عنوان را پنهان کنید.

این یک پلاگین ساده است که با شروع ایجاد صفحات و پست ها از آن قدردانی خواهید کرد. اگر صفحه شما همان نام محتوای شما باشد ، این صفحه دو بار در بالای صفحه شما ظاهر می شود. اگر بخواهید نام صفحه و عنوان محتوا یکسان باشد اما فقط یک بار در بالای صفحه نشان داده شود چه می کنید. این افزونه به شما امکان می دهد نام صفحه را پنهان کنید تا یک نمای واحد داشته باشد.

لیست اشتراک نامه

اگر می خواهید لیست پستی ایجاد کنید ، لیست پستی مشترک برای شما ضروری است.

بازدید کنندگان مجاز هستند نام و آدرس ایمیل خود را در وب سایت شما وارد کنند و جزئیات ذخیره شده و برای مشاهده و اصلاح در دسترس قرار می گیرند. ضبط اطلاعات می تواند به عنوان ابزاری به سایت وردپرس شما اضافه شود یا با استفاده از کد میانبر به یک صفحه اضافه شود.

ویژگی های پیشرفته شامل ادغام های شخص ثالث ، ایمیل انبوه و گزینه های ثبت نام دوگانه برای واجد شرایط بودن لیدها هستند.

کدگذاری هوشمند به این معنی است که این افزونه علاوه بر اجازه صادرات لیست نامه های پستی ، با همه ارائه دهندگان خدمات ایمیل کار می کند. سفارشی سازی نیز از جمله تمام مناطق زیر قابل نمایش است که می توانید همانطور که می خواهید نمایش داده شود.

“prepend” -> اضافه کردن یک پاراگراف از متن در بالای فرم.

“showame” -> اگر درست باشد ، با نشان دادن برچسب نام و قسمت ورودی برای ضبط نام کاربران نشان داده می شود.

“nametxt” -> متن نمایش داده شده در سمت چپ قسمت ورودی نام.

“nameholder” -> متن نمایش داده شده در داخل جعبه ورودی Name به عنوان حافظه مکان.

“emailtxt” -> متن نمایش داده شده در سمت راست قسمت ورودی ایمیل.

“Email Carrier” -> متنی که در داخل جعبه ورودی ایمیل به عنوان حافظه مکان نمایش داده می شود.

“showubmit” -> در صورت صحت ، نمایش دکمه ارسال ، برای ارسال فرم لازم است بازگشت.

“submittxt” -> متن / مقدار در دکمه ارسال فرم نمایش داده می شود.

“jsthanks” -> اگر درست باشد ، پیام JavaScript Alert Thank you به جای یک پاراگراف بالای فرم نمایش داده می شود.

“thankyou” -> پیام تشکر که هنگام ثبت نام کسی ظاهر می شود. (اگر خالی باشد ظاهر نمی شود)

لیست سفارشی سازی بیش از این است که این مقاله اجازه می دهد ، اما من فکر می کنم شما یک ایده در مورد چگونگی همه کاره بودن این پلاگین دارید.

پیوندهای خوب.

Pretty Link برای محافظت از پیوندهای وابسته یک پلاگین ضروری برای هر بازاریابی وابسته است و همچنین باعث می شود خوانندگان آنها هنگام رفتن به صفحات محصول احساس بهتری داشته باشند.

یک پیوند معمولی ممکن است چیزی شبیه به این باشد.

mywebsite.com/؟@=؟00006454543/img-4988c؟-8976756thef؟-/hojbv599977ee444=0

همانطور که می بینید ، جذابیت زیادی ندارد و برخی از افراد نمی خواهند روی چنین پیوندی کلیک کنند ، اما اگر بتوانید این پیوند را به مواردی از این دست تغییر دهید ، چه می کنید

mywebsite.com/MyProductOffer

بلافاصله ، آن را دوستانه تر و توصیفی تر است ، و همه شما باید انجام دهید این است که وارد URL اصلی خود را به Pretty Link ، اضافه کردن نام پیوند مورد نظر خود و کلیک بر روی دکمه.

علاوه بر پاکسازی پیوندهای شما و محافظت از پیوندهای وابسته بالقوه وابسته به سرقت رفته ، Pretty Link همچنین می تواند استفاده از پیوندهای شما را ردیابی و گزارش کند. بدون شک یکی از بهترین افزونه های وردپرس موجود است.

پیوندهای هوشمند برای جستجوگرها.

این یک افزونه سئو وردپرس عالی است ، که به شما کمک می کند بین صفحات و پست های خود پیوندهای داخلی ایجاد کنید ، که به نوبه خود به خزنده های موتور جستجو می گوید اهمیت یک صفحه خاص چقدر است و واقعاً به سئو کمک می کند.

SEO Smart Links می تواند به طور خودکار کلمات کلیدی و عبارات موجود در پست ها و نظرات شما را به صورت شفاف به پست ها و صفحات مربوطه پیوند دهد.

SI CAPTCHA ضد هرزنامه.

وقتی خواننده ای درباره پست شما نظر می گذارد ، لازم است قبل از ارسال درخواست ضد هرزنامه CAPTCHA را وارد کند.

این کار برای جلوگیری از حملات هرزنامه ای است که ظرف چند ساعت نظر شما را پر می کند.

ویژگی ها عبارتند از:

* از پانل مدیر پیکربندی کنید

* HTML معتبر

* پیگیری و Pingbacks مجاز است.

* تنظیمات برای مخفی کردن CAPTCHA از ورود کاربران و / یا سرپرستان

* تنظیم برای نشان دادن CAPTCHA در نظر ، ثبت نام ، رمز ورود از دست رفته ، ورود به سیستم ، یا همه فرم ها.

قابل انعطاف.

Sociable به شما این گزینه را می دهد تا چندین دکمه اجتماعی به سایت خود اضافه کنید.

این یک افزونه بسته بندی شده با ویژگی است که به شما امکان درجه ای از سفارشی سازی را می دهد ، بنابراین می توانید ویژگی هایی مانند متن ، رنگ و طول را تعریف و شخصی سازی کنید تا بازدیدکنندگان شما از یک تجربه اجتماعی عالی برخوردار شوند.

این یک افزونه رایگان با بیش از 1.5 میلیون بارگیری تا به امروز است و گواه توانایی ها و محبوبیت آن به عنوان یکی از بهترین افزونه های وردپرس است.

WP سریعترین حافظه پنهان.

هر بار که یک صفحه وب توسط کاربر باز می شود ، سرور ، وب سایت موجود در آن و رایانه ای که وب سایت را ارائه می دهد همه از منابعی مانند CPU و حافظه استفاده می کنند. هنگام نمایش صفحات ، از PHP و MySQL بر روی سرور استفاده می شود که منابع ارزشمندی را مصرف می کند. هرچه تعداد کاربران یا بازدیدکنندگان بیشتر باشد از منابع بیشتری استفاده می شود

این افزونه با ایجاد فایلهای HTML ثابت از یک سایت پویا وردپرس ، به این معنی کمک می کند که به این معنی است که منابع کمتری استفاده می شود و زمان بارگذاری کاهش می یابد.

راه اندازی ساده است. پرونده Htacces نیازی به اصلاح نیست. به طور خودکار تنظیم می شود.

WP Spamshield.

این محافظت از هرزنامه ضد وردپرس است و هیچ captcha برای به چالش کشیدن بازدید کنندگان و در عوض ، بی صدا در پس زمینه کار نمی کند.

بیشتر هرزنامه هایی که به یک سایت می رسند از ربات های ارسال شده توسط اسپمر نشأت می گیرند ، اما هنوز هم پیام های زیادی توسط انسان های واقعی ارسال می شود. این افزونه مانند فایروال کار می کند تا اطمینان حاصل کند که نظر دهندگان در واقع انسان هستند ، اما همچنین این افراد برای شما هرزنامه نمی فرستند.

این یک افزونه ضد هرزنامه وردپرس قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است که هرزنامه نظر و رجیستری ناخواسته را از بین می برد.

میز ساز

استفاده از این پلاگین بسیار ساده است و به شما کمک می کند جداول مقایسه مختلفی ایجاد کنید. این شامل توابعی است که به شما امکان می دهد از پلاگین ها برای ایجاد انواع مختلف جداول ، جدول مقایسه ، جدول بالا ، مشخصات و غیره استفاده کنید.

امکانات:

گزینه پاسخگو (پشته ها)

• نمادهای از پیش تعریف شده

خطوط ردیف یا ستون

• گزینه ای برای علامت گذاری اولین ستون از علائم مشخصات

گزینه ای برای افزودن برچسب ها و ستون های توصیف مجزا

• با کد کوتاه کار می کند

• گزینه ای برای افزودن زیرنویس

• گزینه ای برای انتخاب رنگ سر

• طراحی خنک و ساده

• گزینه ای برای بارگیری و استفاده از تصاویر

• تراز وسط مرکز اختیاری

• صادرات جداول به XML. پرونده ها را از XML / CSV وارد کنید

قبل از بارگیری ، با فرم 7 + مانیتور + بارگیری ایمیل تماس بگیرید

فرم 7 تماس بگیرید

فرم تماس 7 یک پلاگین ساده دیگر است که به شما امکان می دهد فرم تماس را به یک صفحه اضافه کنید یا کد کوتاه ارسال کنید. می توانید چندین فرم تماس ایجاد کنید که می توانند با استفاده از کدگذاری ساده سفارشی شوند. اگر می خواهید از آن استفاده کنید ، این پلاگین از CAPTCHA ، Akismet ، فیلتر هرزنامه و غیره نیز پشتیبانی می کند.

بارگیری را مانیتور کنید

اگر می خواهید یک فایل قابل بارگیری مشاهده کنید ، این افزونه برای شما مناسب است. Download Monitor یک رابط برای بارگذاری و بارگیری فراهم می کند تا بتوانید پیوندهای بارگیری را در پست و صفحات خود وارد کنید.

قبل از بارگیری ، ایمیل ارسال کنید

فرم را به خوانندگان ارائه می دهد که در آنها اطلاعاتی مانند نام و آدرس ایمیل را قبل از اینکه اجازه بارگیری پرونده را داشته باشند ، ارسال می کنند. این با فرم تماس 7 و افزونه های Download Monitor ادغام می شود ، به شما امکان می دهد هر فرم دلخواه خود را ایجاد کنید و بارگیری پرونده های خود را مدیریت کنید.

نه تنها این ، بلکه می توانید لیستی از کاربرانی را که پرونده ها را بارگیری کرده اند صادر کرده و لیستی از مخاطبین / سرنخ ها را ایجاد کنید.

افکار نهایی

سایت های وردپرسی با افزونه های وردپرس برای میلیون ها نفر و مشاغل کوچک به عنوان مسیر واقعی مالکیت وب سایت تبدیل شده است. تطبیق پذیری و سهولت ایجاد سایت ها و افزودن قابلیت ها به صورت رایگان و بدون دانش و تجربه برنامه نویسی به معنای داشتن و مدیریت وب سایت های پولساز اکنون واقعاً دموکراتیک است.

اکنون ، هرکسی با ایده و فداکاری می تواند به صورت آنلاین کسب و کار ایجاد و اداره کند.

توانایی نصب سئو و تم های مناسب موبایل را به این موارد اضافه کنید و سایت های وردپرسی را به تنها گزینه مناسب برای کسانی که بودجه محدود و تجربه محدود دارند تبدیل کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا