دنیای وب

بهترین برنامه ریز بازاریابی وابسته بسیار هوشمند

شرکت بازاریابی وابسته جوان و فوق العاده موفق Avery Berman یکی از بهترین طرح های بازاریابی وابسته فوق العاده هوشمند را دارد. اما آیا به پولی که برای آن می پردازید ارزش دارد؟

خوب ، باید اعتراف کنم که وقتی صحبت از افرادی که می خواهند به صورت آنلاین چیزهایی را به من بفروشند ، بدبین هستم ، اما وقتی فیلم اوری را تماشا می کنم و از طریق پیام کوتاه با او چت می کنم ، به اندازه کافی قانع شدم که آن را بخرم و قطعاً می گویم که این پول ارزشش را دارد. در اینجا مروری کوتاه بر این راهنمای عالی آورده شده است.

اگر تا به حال به آوری برمن رفته اید ، متوجه خواهید شد که او کودکی است که زندگی خود را از 13 سالگی آغاز کرده و با شروع بازاریابی آنلاین – بیش از 1000 دلار ، پول پدرش را از دست داده است. با این وجود ، او متقاعد شد که می تواند موفق شود و به تلاش خود ادامه داد. امروز در هجده سالگی او ماهانه هزاران دلار درآمد کسب می کند ، بله در یک ماه. بازاریابی تخصصی روش اصلی موفقیت در کسب درآمد از طریق اینترنت است.

اولین قدم در بازاریابی طاقچه این است که بفهمید چه کسی می خواهد محصول شما را بخرد و مطمئن شوید که در واقع برای آن محصول پول پرداخت می کند. این طرح شامل سایتهایی از این قبیل است که می توانید بازار طاقچه خود را پیدا کنید.

مرحله دوم فروش کالایی است که مشتری در واقع می خواهد آن را بخرد. شما می توانید به یک بازاریاب شرکت وابسته یا محصولات فروش مجدد در بازار تبدیل شوید. محصولاتی مانند نرم افزار یا حتی بارگیری کتاب الکترونیکی ، لزوماً محصول نباید فیزیکی باشد.

گام سوم تبلیغ محصول خوب شما خواهد بود. بیرون آوردن محصول خود از سریعترین و مثرترین روش ، رمز موفقیت است. این کار را می توان با ساخت یک لنز Squidoo انجام داد یا بسیاری از سایت های نشانه گذاری اجتماعی در آنجا وجود دارد. این فقط یک نمودار مختصر است اما نمودار اوری برمن آن را با جزئیات در اختیار شما قرار می دهد.

سرانجام من از شما می خواهم که وقت خود را از دست ندهید حتی اگر ممکن است تلاش خود را در بازاریابی اینترنتی از دست داده اید و فکر می کنید همه چیز از دست رفته است ، فقط نمودار را دریافت کنید و سریع شروع به کسب درآمد کنید. پشیمان نخواهی شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا