دنیای وب

بهترین تشک برای کمردرد

انتخاب بهترین تشک برای کمردرد می تواند یک ایده پیچیده باشد. کمر درد از فردی به فرد دیگر متفاوت است و می تواند با گذشت زمان تغییر کند ، اما نکته ای که پزشکان به طور قطع می دانند این است که کمردرد می تواند توانایی شما را در داشتن یک خواب با کیفیت کافی تضعیف کند. در نظر گرفتن دوام در کنار سطح راحتی تشک و توانایی آن در پشتیبانی از شرایط خاص ارتوپدی مهم است. تشک شما یک سرمایه گذاری بزرگ است. از این رو ، تصمیم گیری صحیح مستلزم تحقیق و مشاوره با متخصصان مناسب است. برخی از توصیه های تخصصی در زمینه انتخاب بهترین تختخواب برای مشکلات کمر خود را در ادامه بخوانید.

انواع کمردرد

درد استخوان اشکال مختلفی دارد و درد کمر می تواند از کمر (سیاتیک) تا شانه ها و گردن باشد. در گذشته به مردم توصیه می شد که محکم ترین تشک موجود را برای کمک به جبران مشکلات انتخاب کنند ، اما امروز می دانیم که این توصیه بدی است. در واقع ، برای مشکلات مفصل ران ، یک انتخاب ثابت بدترین گزینه است. یک مطالعه اخیر نشان داد که یک تشک نیمه سفت بهترین خواب را برای بیماران سیاتیک فراهم می کند. ستون فقرات و گردن درد کمتر شایع است اما با این وجود برای بسیاری از افراد یک مشکل است ، که معمولاً به دلیل وضعیت بد بدن یا تنش عضلانی مزمن است. این شکایات معمولاً به خوبی به یک تخت نیمه سخت پاسخ می دهند اما ممکن است لازم باشد در مورد نوع بالش خود و همچنین وضعیت خواب فکر کنید.

پشتیبانی پشت در مقابل راحتی کلی

مطالعه سیاتیک که در بالا ذکر شد نشان داد که سطح متوسط ​​سفتی به لطف ترکیبی از حمایت و توزیع فشار بیشتر در درمان کمردرد مفید است. به هر حال نقاط فشار یکی از موارد مهم در انتخاب تشک است ، اما در صورت وجود مشکلات کمر از اهمیت بیشتری برخوردار می شوند. در حالی که تشک بسیار سفت در این مطالعه سطح درد را تشدید می کند ، تشک بسیار نرم نیز به همان دردناک بود. اصطلاح ساپورت ، همانطور که به تشک ها مربوط می شود ، به میزان نگه داشتن سطح تخت در سطح بدن برعکس اجازه غرق شدن یا پایین آمدن بعضی از قسمت ها است. باز هم ، اعتدال به طور کلی بهترین گزینه برای حمایت و استحکام است.

تشک مناسب پشت خود را انتخاب کنید

اگرچه بیشتر کارشناسان توصیه می کنند تشک شما در صورت داشتن تشک هشت ساله یا بیشتر ، جایگزین شود ، اما یک مطالعه جدید توصیه می کند در صورت کمردرد هر پنج سال یکبار جای تخت خود را تعویض کنید. این مطالعه نشان داد که کسانی که در تختخوابهای جدید می خوابند ، درد کمتری را گزارش می کنند. هنگام آزمایش تختخواب ها ، هنگام خوابیدن به پشت ، نباید هیچگونه انحنای ستون فقرات را احساس کنید. شانه ها و باسن شما باید کمی غوطه ور شود و هیچ شکافی بین ستون فقرات و تشک شما وجود نداشته باشد. هنگام خوابیدن به پهلو ، نباید به شانه یا مفصل ران فشار وارد شود.

متخصصان ارتوپدی توصیه می کنند وقتی وقت کافی برای کاوش و آزمایش دارید ، از یک فروشگاه تشک محلی دیدن کنید. وقت خود را صرف صحبت با یک مشاور فروش کنید و آماده باشید تا مشخصات درد ، عادات خواب و نوع تشک موجود را توصیف کنید. بالش خود را بردارید و قصد داشته باشید قبل از انتخاب حداقل 15 دقیقه را برای آزمایش هر سه انتخاب برتر خود اختصاص دهید. اگرچه یک گزینه تشک جادویی تنها برای درمان کمردرد وجود ندارد ، اما کمی تحقیق و اعتماد به یک متخصص برای هدایت شما در مسیر درست ، به شما در انتخاب درست کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا