دنیای وب

بهترین راه برای یادگیری بازاریابی آنلاین – از آموزه های ابن پاگان استفاده کنید

من به تازگی یک وبینار “وبینار” دو روزه با ابن پاگان – شنبه و یکشنبه ، از 9 صبح تا 5 بعد از ظهر به پایان رساندم. چطور اینو پیدا کردی؟ خوب … اول ، بگذارید چند نکته در مورد من برای شما تعریف کنم. سپس چگونه درسهای ابن نظر من از صحنه تجاری امروز را تغییر داد.

من از سال 1987 یک شرکت طراحی و بازاریابی گرافیک را اداره کردم. فراز و نشیب هایی را دیدم. من چندین بار از طریق یک غلتک تجاری رفته ام. من بارهای خوبی را با مشتریان وفادار برای تهیه کنندگانشان دیدم. به یاد دارم که در گذشته پس از هر عقب نشینی ، تجارت به حالت عادی بازگشت. همه ما عادت داریم که به عنوان یک چرخه کاری عادی که می توانیم از عهده این موضوع برآییم ، فکر کنیم.

اما اوضاع تجاری فعلی دیگر فقط یک منحنی نزولی با “حرکت صعودی” در گوشه و کنار نیست. نه تجارت تغییر کرده است – منظورم از هر کاری است که انجام می دهید. قوانین اکنون مانند گذشته نیستند و اگر شما اقتباس نکرده اید ، اگر اکنون برای تغییر روش انجام کار خود اقدام نکنید ، کار شما موفق نخواهد شد! و برای تغییر روش کار ، باید طرز فکر کردن در مورد آن را تغییر دهید.

این کاری است که من مجبور شدم انجام دهم. اینجاست که تحصیلات ابن بسیار با ارزش بوده است. در آگوست 2011 ، من یک سری از وبینارهای زنده Eben با نام Guru Master Class خریداری کردم. من فکر می کنم 1997 دلار پرداخت کردم این یک قدم بزرگ برای من بود. من چند ماه قبل از این “کارشناسان” بازاریابی آنلاین جستجو کردم و حاضر نبودم هزینه‌ای را خرج کنم! فکر می کردم با اطلاعات زیادی که به صورت آنلاین در دسترس است به صورت رایگان ، می توانم خودم آن را جستجو کنم و در حالی که می روم خودم یاد بگیرم. من با ایمیل هایی بمباران شدم – که بیشتر آنها مشترک بودند ، و بنابراین اسپم نبودند – هرکدام ادعا می کردند که جواب تجارت “آسان سریع پول” در اینترنت را دارند. اما به کی اعتماد دارید؟ فهمیدم که باید شخصی را پیدا کنم که چیز واقعی را آموزش دهد. کسی که می تواند به من ثابت کند که می داند در مورد چه چیزی صحبت می کند. این زمانی است که ابن پاگان را پیدا کردم – و روال هفتگی من برای همیشه تغییر کرد.

من با هر دو پا به دنیای جدیدی از آموزش و تفکر در بازاریابی اینترنتی پریدم. من امیدوار بودم که بتوانم مراحل اساسی و دانش در بازاریابی اینترنتی را بیاموزم ، وای! … من بیشتر کردم! بیش از 5 ماه ، من در هفته دو بار درس می خواندم – هر کدام 90 دقیقه. کوه‌ها اطلاعات بسیار خوبی در مورد بسیاری از موضوعات دریافت کرده اند. کلاس ها در اینجا آمده است: MasterClass Guru؛ TechTools مدرسه و ترافیک – با جوایزی مثل تولید کننده BluePrint Guru را از خواب بیدار کنید. چگونه می توان یک کارآفرین باشد؛ بازاریابی کمپ گورو گام به گام و برنامه محصول. من همچنین این آخر هفته دو وبینار کامل دیگر دریافت کردم – ارتباط پاک و بازاریابی مجازی. دلیل اینکه من در اینجا همه دسته ها و پاداش ها را ذکر می کنم نشان دادن ارزش تصمیم اصلی برای خرید Guru MasterClass است. ابن گفت پاداش های اضافی نیز وجود خواهد داشت ، اما من انتظار ندارم میزان اطلاعاتی که علاوه بر توافقنامه اصلی ارائه داده است ، بسیار بیشتر باشد.

اکنون می خواهم به دلیل اصلی خود برگردم که چرا می خواستم این شهادت را در مورد چگونگی آموزش ابن به تغییر تفکر در تجارت کمک کنم. می بینید ، گرچه من بیش از 20 سال است که در این مشاغل کار می کنم و خیلی خوب و مناسب برای من و خانواده ام انجام داده ام ، اما می خواستم روش کار را تغییر دهم. شما باید با استفاده از ابزارهای بازاریابی آنلاین ، شکل دقیق شرکت ما را به یک شرکت طراحی گرافیک به یک شرکت بازاریابی تبدیل کنید. فکر کردم نیاز به یادگیری ابزارها دارم. آنچه آموخته ام این است که باید رویکرد خود را نسبت به کار تغییر دهم. این به من نشان داد که فرزند این فرایند را می شناسم – به هر حال ، اگر کسی می توانست این کار را انجام دهد ، و همچنین شخص دیگری – درباره روانشناسی تجارت امروز و اینکه چگونه می توان در دنیای اینترنت امروز به صورت قدم به قدم کاملاً واضح بازاریابی کرد چه کاری انجام می دهم. روی چه چیزی باید تمرکز کنیم و چه زمانی روی آن تمرکز کنیم. بله ، من همچنین ابزارهایی را که در ابتدا می خواستم دریافت کردم ، در واقع ، ما هنوز هم هفته ای دو بار درس می خوانیم و اکنون می آموزیم چگونه ترافیک را به وب سایت شما بیاوریم.

آخر هفته گذشته ، من روز شنبه و یکشنبه در تمام روز – بخشی از وبینار بازاریابی مجازی ابن پاگان بودم. در اینجا چندین نکات برجسته وجود دارد که ابن در طول کلاس خود را پوشش می دهد: آزاد کردن ذهن برای موفقیت؛ کلمات قدرت عاطفی برای مشتری شما؛ لحن رسمی در مقابل لحن مکالمه. عنوان یک کلمه؛ با هدف ایجاد دوستی با مشتری؛ برای مشتری خود نماد ایجاد کنید. یک زنجیره بازاریابی برای بازاریابی محصول خود ایجاد کنید. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب آموزش و پرورش. -> این بهترین ترم بود که من آخر هفته گذرانده ام !! اگر به دنبال بازاریابی آنلاین هستید و نمی توانید تعیین کنید که چه کسی فرد مناسب پیروی است ، به خودتان لطف کنید و به ابن پاگان فکر کنید. من شخصاً پسری را نمی شناسم ، اما بعد از این مدت احساس می کنم او را می شناسم. وقتی او می داند ، احساس می کند که مستقیماً با شما صحبت می کند. احساس کنید که او به شما اهمیت می دهد! چون او انجام می دهد! آنچه را که به دنبالش هستید و خیلی بیشتر به شما می دهد. خواهید فهمید که برای آنچه او تسلیم می کند ، قیمت معامله است !!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا