دنیای وب

بهترین روشها در بازاریابی ایمیل – چگونه می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد

عصر اینترنت دستخوش تغییرات زیادی شده است. از کانالهای جدید و متنوع ارتباطات گرفته تا مدیریت داده ها از طریق پورتال ، ارتباطات تجاری نیز پیشرفت خود را نشان داده است. محبوبیت روزافزون ارتباطات پست الکترونیکی زمینه را برای بازاریابی پست الکترونیکی فراهم کرده است. بازاریابی از طریق ایمیل با طوفان دنیای تجارت ، کلمه جدید در ارتباطات تجاری است. طبق آمار ، 82 درصد از شرکتهای B2B و B2C از بازاریابی ایمیلی برای دستیابی به مشتریان بالقوه استفاده می کنند.

آمار بیشتر درباره بازاریابی ایمیل:

بازاریابی ایمیل برای شرکتهایی که از اتوماسیون استفاده می کنند ضروری است

بازاریابان B2C از اتوماسیون بهره مند شده اند و نرخ تبدیل تا 50٪ را مشاهده کرده اند.

کمپین های در حال اجرا بیش از 75٪ از درآمد ایمیل را ایجاد می کنند

بازاریابی نامه الکترونیکی هنوز عبارتی “پر سروصدا” است و شرکت ها در همه ابعاد اهمیت بهبود لیست های بازاریابی ایمیل را با هدف اصلی استفاده از آنها برای تسریع در رشد مشاغلشان می شناسند.

مهمترین مزیت استفاده از بازاریابی پست الکترونیکی برای ارتباطات تجاری:

وسیله ای ایده آل برای برقراری ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه است

سریع و مقرون به صرفه است

یک ابزار بازاریابی قدرتمند برای بازاریابی هدفمند از طریق کانالهای مختلف.

این همه نیست؛ تحقیقات نشان داده است که 84 درصد از کمپین های بازاریابی B2B از کمپین های ایمیل هدفمند استفاده می کنند.

اما آیا تمام جزئیات تماس یکسان خواهد بود؟

تغییر تنها ثابت است ، خصوصاً در عصر دیجیتال در حال تغییر. بنابراین برای مشتریان کاملاً معمول است که به طور مرتب جزئیات تماس خود را تغییر دهند. تحقیقات بارها و بارها تکرار کرده اند که نام ها ، آدرس ها ، آدرس های ایمیل و اطلاعات تماس تلفنی به طور مرتب در حال تغییر است.

با تغییر آدرس ها و شماره های تلفن ، دائماً جدیدترین و جدیدترین اطلاعات پستی را نمی توان نگه داشت. اما اگر بتوانید داده های موجود خود را بهبود ببخشید و لیست هایی را حفظ کنید که می تواند به بیشترین بازده شما کمک کند.

این دقیقاً کاری است که ما می توانیم برای پایگاه داده موجود خود انجام دهیم. پیوست ایمیل می تواند به شما کمک کند به هر چیزی به جز مناسب ترین و تائید شده ترین داده های پستی دسترسی داشته باشید. این لیست های جامع می تواند موفقیت کمپین شما را افزایش دهد. همه شماره ها از منابع معتبر تأیید و جمع آوری می شوند.

چرا خدمات پیوست ایمیل را انتخاب می کنید؟

پیوست ایمیل یکی از متنوع ترین و مفیدترین ابزارها برای بازاریابان ایمیل است. این به شرکتها در دراز مدت کمک می کند. اگرچه اکنون مدتی است که می گذرد ، اما فرصت برای شرکت ها برای سوء استفاده از آنها تا تمام توان خود هنوز مورد سوال است.

با مازاد ارائه دهندگان راه حل وابسته ، انتخاب شخص مناسب برای تجارت شما دشوار است.

بنابراین ، چگونه می توانید بین آنچه درست است و عملی ترین راه حل برای شما چیست ، انتخاب کنید؟

اول از همه ، شما باید بفهمید که ایمیل چیست؟ به زبان ساده ، ارسال ایمیل فرایند اضافه کردن آدرس ایمیل مفقود شده به سوابق مشتری بر اساس جزئیات دیگر است.

صبر کنید ، آیا شما یک حرفه ای بازاریابی ایمیل هستید؟ اگر جواب مثبت است ، شما به طور قطع از ایمیل استفاده می کنید تا به طور مؤثر کمپین های خود را پیوست کنید.

برخی از مزایای افزودن ایمیل:

به گفته کارشناسان بازاریابی از طریق ایمیل ، هنگامی که بازاریابان از پیوست های ایمیل استفاده می کنند ، 30٪ افزایش بازده حاصل شد. تمیز کردن منظم و خدمات ضمیمه اطمینان می دهید که هزینه کمتری را صرف انجام عملیات تمیز کردن داده ها کنید.

پیوست ایمیل روشی مقرون به صرفه است که نه تنها داده های موجود شما را تقویت می کند بلکه به ایجاد یک حضور برند قوی تر نیز کمک می کند.

نگاهی دزدکی حرکت به بهترین شیوه خدمات ایمیل

دانستن سابقه آهنگ فروشنده:

یک فروشنده با سابقه آهنگ قانع کننده تر پیدا کنید. یک مورد خوب و مطمئن را انتخاب کنید و بدانید که چگونه ارائه دهنده پیوست ایمیل با پرش ها و نارضایتی ها برخورد می کند.

1. فقط داده های مشتری را پیوست کنید

این اطلاعات با ارزش برای بهبود نتایج بازاریابی از طریق ایمیل است ، بیشتر بازاریابان از طریق ایمیل ارائه شده از ارائه دهندگان خدمات ناشناخته که اهمیت چندانی به شهرت و انطباق ندارند ، از ایمیل پیوست شده بهره مند می شوند. اگر پیش بروید ، یک سرب را انتخاب کنید و از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنید ، اساساً قانون را می شکنید. بهتر است از این امر اجتناب کنید زیرا مجازات بسیار شدید است.

2. کیفیت داده ها نتایج کمپین شما را تعیین می کند

نمایندگی از بازاریابان برای استفاده از داده های با کیفیت بالا یکی از عوامل اصلی برای مبارزات موفق بازاریابی است. استفاده از ایمیل در صورت انجام صحیح ، کیفیت داده ها را بهبود می بخشد ، که به نوبه خود به مخاطبین تجاری کمک می کند تا به مخاطب هدف برسند.

3. منبع خدمات پیوست ایمیل

مهم است که اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده پیوست ایمیل شما همیشه منبع آدرس ایمیل را تأمین می کند. در صورت بروز هر مشکلی در آینده مفید است. در صورت بروز هرگونه شکایتی باید بتوانید منبع نام را برای آنها تهیه کنید و سپس بلافاصله آن را از پایگاه داده حذف کنید.

بازاریابی ایمیل چند وجهی. بنابراین ، پیروی از بهترین روشها در بازاریابی ایمیل مهم است به ایمیل اضافه شود او یکی از آنهاست. بهره مندی از خدمات پیوست ایمیل از یک ارائه دهنده پیوست مورد اعتماد ، سنگ بنای رشد تجارت است. اگر به دنبال به حداکثر رساندن موفقیت در تبلیغات با بهترین شیوه ها هستید ، سرویس ایمیل را در نظر بگیرید و به مبارزات انتخاباتی خود پیشتاز باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا