برترین های کسب و کارخانواده

بهترین روش انتخاب و خرید قابلمه و تابه رژیمی و گرانیتی

انتخاب ظروف آشپزی می تواند یک کار دلهره آور باشد. انواع مختلفی از قابلمه ها و ماهی تابه ها وجود دارد – فولاد ضد زنگ، نچسب، مس، چدن، شیشه… این لیست ادامه دارد. چند بار برای خرید ظروف آشپزی بیرون رفته اید و با مجموعه ای که یا خیلی سنگین یا خیلی سبک است یا با نیازهای شما سازگار نیست به خانه آمده اید؟ در این میان باید تابه رژیمی و ماهیتابه گرانیتی را نیز در نظر بگیرید. برای کسانی که پیش از این هرگز ظروف آشپزی نخریده اند، یافتن آنچه که به بهترین وجه با نیازهایشان مطابقت دارد، کار غیرممکن به نظر می رسد. با این حال عواملی وجود دارد که باید هنگام انتخاب ظروف جدید خود در نظر داشته باشید.

 

ابزار | چین

قابلمه

هنگام خرید ظروف پخت و پز مواد مختلفی از جمله فولاد ضد زنگ، چدن، نچسب و مس می توانید انتخاب کنید. هر ماده ای مجموعه ای از مزایا و معایب خاص خود را دارد. به عنوان مثال، فولاد ضد زنگ یک گزینه عالی است زیرا بسیار بادوام است، اما مانند یک تابه مسی قهوه ای نمی شود یا از یک پوشش نچسب سود می برد.نوع قابلمه و ماهیتابه ای که باید بخرید بستگی به نوع غذایی دارد که اغلب می پزید. اگر تازه آشپزی را شروع کرده اید، توصیه می کنم یک قابلمه همه منظوره تهیه کنید که می تواند برای جوشاندن پاستا یا درست کردن سوپ برای یک نفر استفاده شود. شما همچنین به حداقل یک ماهیتابه کوچک نیاز دارید

اندازه قابلمه یا تابه (کوچک، متوسط، بزرگ)

هنگام تعیین اندازه قابلمه و تابه باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. اولین مورد این است که در یک زمان چقدر غذا می پزید. اگر مرتب برای یک یا دو نفر آشپزی می کنید، قابلمه ها و تابه های کوچک تا متوسط مناسب هستند. با این حال، اگر برای گروه بزرگ‌تری (4+) آشپزی می‌کنید، ممکن است قابلمه‌ها و تابه‌های بزرگ همان چیزی باشد که نیاز دارید. همچنین به خاطر داشته باشید که قابلمه های بزرگ برای گرم شدن به انرژی بیشتری نسبت به دیگ های کوچکتر نیاز دارند که می تواند بر دمای اجاق گاز شما تأثیر بگذارد.

در نهایت، مهم است که تعیین کنید آیا فضای ذخیره سازی کافی برای این قطعات جدید ظروف آشپزی دارید یا خیر. برخی از ست های ظروف آشپزی با قطعات مختلفی عرضه می شوند، بنابراین همه اندازه ها ممکن است به خوبی در کابینت یا کمد شما قرار بگیرند.

قیمت سرویس قابلمه

تا زمانی که یک سرآشپز حرفه ای نباشید، هیچ کس در خانه انتظار ندارد که شما مانند یک سرآشپز آشپزی کنید. اما آنها از شما انتظار دارند که به اندازه کافی خوب بپزید تا طعم غذای شما به گونه ای نباشد که گویی از یک غذای فست فود ضعیف خارج شده است. چند چیز به شما کمک می کند تا به آنجا برسید. از یک طرف، همیشه بهتر است از مواد تازه، محلی و در فصل استفاده کنید. همچنین به دستور العمل هایی پایبند باشید که به برجسته شدن آن مواد کمک می کند (به جای اینکه آنها را با ادویه جات غرق کنید یا آنها را در سس غرق کنید).

از طرف دیگر، شما به مجموعه ای از ابزارها در کنار خود نیاز دارید – منظورم ظروف آشپزی است – که به شما کمک می کند نوارهای بیکن قهوه ای را سرخ کنید، فیله های ماهی قزل آلا را تفت دهید، تخم مرغ های آفتابی را بپزید، سبزیجات منجمد را سرخ کنید، یا فرانسوی را روی اجاق گاز درست کنید. سیب زمینی سرخ شده.

دقیقاً چقدر باید برای آنها هزینه کنید؟

با وجود برندهای بسیار زیاد و انتخاب بیش از حد، جای تعجب نیست که هر بار که نیاز به خرید ظرف پخت و پز جدید دارند، آشپزهای خانگی مانند من و شما متوجه می شوند که این سوال را می پرسند.

ابزار | چین

ماهیتابه گرانیتی

ظروف گرانیتی ایمن هستند و اگر آسیبی به پوشش چینی وارد نشود، سالم می مانند. سطح صاف مجموعه ظروف گرانیتی از واکنش های شیمیایی با مواد غذایی جلوگیری می کند زیرا در هنگام گرم شدن بیش از حد بخارات سمی منتشر نمی کند و حاوی مواد سرب، PTFE، PFOA، مس، کادمیوم نیست. ظروف گرانیتی همچنین گرما را حفظ می کنند، به راحتی تمیز می شوند و در برابر چسبیدن غذا مقاومت می کنند به شرط اینکه از کمی روغن و دمای مناسب برای پخت و پز استفاده کنید.

اگر می خواهید ظروف گرانیتی شما برای مدت طولانی دوام بیاورند، این مراحل ساده را دنبال کنید.

  • برای جلوگیری از خط و خش از قاشق پلاستیکی یا چوبی استفاده کنید.
  • غذا را روی حرارت متوسط بپزید.
  • ظروف را به آرامی بشویید.

وقتی صحبت از پخت و پز می شود، مواد مختلفی در ساخت ظروف آشپزی استفاده می شود. یکی از رایج ترین مواد ظروف آشپزی گرانیت است. تمام مواد ظروف پخت و پز دارای مزایا و معایبی از جمله گرانیت هستند. ظروف گرانیتی از مواد طبیعی بادوام ساخته شده اند که آنها را به انتخابی سالم برای آشپزی روزمره تبدیل می کند. آنها همچنین ظروف آشپزی چند منظوره یا همه کاره هستند که می توانند برای دستور العمل های غذایی مختلف بدون استرس استفاده شوند.

ابزار | چین

قیمت قابلمه ها می تواند در رنج بسیار متفاوتی قرار گیر. از طرفی خرید سرویس قابلمه کمی در زمینه قیمت آن، به صرفه تر است. می توانید به وب سایت kavish.shop مراجعه کنید و انواع این موارد را مشاهده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا