دنیای وب

بهترین زمان سفر به اسپانیا

هنگام بازدید از اسپانیا ، بهترین زمان برای بازدید فقط انتخاب است. راستش را بخواهید ، همه در فصل یک زمان مشخص برای سفر دارند. بیشتر مردم تصمیم خود را بر اساس آب و هوا و آنچه در شهرهای اطراف اتفاق می افتد بنا می کنند. و همیشه ، در طول سال ، چیزی در اسپانیا در جریان است.

جشن های ژانویه با برگزاری جشن سه پادشاه در ششم ماه (دوازده روز پس از کریسمس) آغاز می شود. روز سه پادشاه به عنوان جشن روز ظهور مقدس شناخته می شود و این روزی است که اعلامیه خدا به شکل انسانی ، در شخص عیسی مسیح جشن گرفته می شود. با این وجود ، روز سه پادشاه در جشنواره طبل تامبورادا در سن سباستین یک صندلی عقب می نشیند. گفته می شود صدها نفر از نیمه شب تا نیمه شب از نوزدهم ژانویه تا پایان 20 ژانویه در خیابان های سن سباستین در حال نواختن طبل و طبل هستند. اگر دوست دارید مانند خیابان های ماردی در خیابان ها بگردید. در این صورت ، ممکن است بهترین زمان سفر به اسپانیا برای شما باشد.

سپس ماه کارناوال در فوریه است که کادیز و جزایر قناری مانند چهارم ژوئیه روشن می شوند. گفته می شود کارناوال کادیز پس از ریودوژانیرو و ترینیداد سومین جشن بزرگ کارناوال در جهان است. و جزایر قناری در تمام طول سال باورنکردنی هستند. نامگذاری شایسته ، جزایر مبارک توسط مورخی که از آنها بازدید کرده است. از 7 جزیره بزرگتر و چند جزیره کوچکتر تشکیل شده است و ظاهری را ایجاد می کند که خود خدا را متحیر می کند. اگر زمانی برای رفتن به اسپانیا وجود داشته باشد ، زمانی می توانید قلب خود را تحمل کنید که زیبایی ، ظرافت و شکوه جزایر قناری را تحمل کنید.

همچنین در ماه های ژانویه و فوریه ، مکان های خنک مانند مادرید ، تولدو ، سالامانکا و اساساً همه شهرهای همسایه وجود دارد. راستش را بخواهید ، تا زمانی که در اندلس نباشید ، سرمای اسپانیا را تجربه خواهید کرد.

اوقات بهار در اسپانیا چطور؟ آیا بهترین زمان سفر به اسپانیا است؟ خوب اگر از طرفداران سواحل هستید. پس بهار چیز شماست. هوا برای دباغی مناسب است ، آنقدر گرم خواهد بود که برنزه شود و آنقدر سرد شود که نسوزد. ناگفته نماند ، اسپانیا به سواحل برهنه مشهور است. گرمای زیاد در تابستان مانع از بیرون رفتن تعداد زیاد گردشگران نمی شود.

سرانجام ، در ماه های سپتامبر ، اکتبر و نوامبر ، مهمانی در اینجا متوقف نمی شود زیرا جشنواره های اسپانیا در تمام طول سال برگزار می شوند. واقعاً شگفت انگیز است که بتوانید به کشوری بروید که آرامش را تنفس می کند. گفته می شود که شهر نیویورک “شهری است که هرگز نمی خوابد”. خوب ، شایسته است که بگوییم اسپانیا کشوری است که هرگز نمی میرد.

با گفتن این موارد ، بیایید انتخاب بهترین انتخاب خود را هنگام در نظر گرفتن بهترین زمان برای بازدید از یک پناهگاه فوق العاده مانند اسپانیا انجام دهیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا