دنیای وب

بهترین شیوه ها در کنار محتوای ایده آل

آیا می دانید که محتوای طولانی تر ، مشتریان بالقوه را به مشتریان کمتری تبدیل می کند تا محتوای کوتاه تر؟ درست است ، مطالب بلندتر واقعاً کار می کنند! سه دلیل اصلی وجود دارد که محتوای طولانی تر کار می کند و خوانندگان بیشتری را به مشتری تبدیل می کند:

1. مقدار طول مطالب را افزایش می دهد

برای یک دقیقه در مورد آن فکر کنید: اگر شخصی یک پست وبلاگ را منتشر کرد که حاوی 5 نکته عالی چگونه به راهنمایی است (درباره چیزی که از آن لذت می برید) و یک وبلاگ نویس دیگر 25 نکته در مورد همین موضوع داشت ، چه چیزی را انتخاب می کنید؟

به احتمال زیاد شما می توانید وبلاگ را با 25 نکته بخوانید. این 20 نکته اضافی برای خواندن وقت شما ارزش بیشتری به شما می دهد. این ارزش افزوده هم برای خواننده و هم برای بلاگر مفید است.

هنگام نوشتن محتوا برای صفحات خود یا مقالات مهمان ، مطمئن شوید طولانی ترین محتوای شما به جای خطا ، ارزش افزوده شما را اضافه می کند. تمام واقعیت ها و شماره های مورد نظر خود را به مخاطبان خود بدهید.

اطلاعات معتبر و صادقانه به آنها ارائه دهید. اطمینان حاصل کنید که مقاله شما به آنها کمک می کند تا مشکل خود را حل کنند. هنگامی که خوانندگان خود را به عنوان یک منبع آگاه می بینید ، به هدف خود برای اتصال آنها دست پیدا کرده اید.

اعتبار باعث ایجاد اعتماد می شود و اعتماد به نفس یک عامل خرید بسیار قدرتمند است که همه صاحبان مشاغل آنلاین باید از آن بهره مند شوند.

نه تنها ارزش افزوده بیشتر به محتوای شما می افزاید بلکه شهرت شما را نیز افزایش می دهد و به خوانندگان نشان می دهد که شما و شرکت شما یک منبع اطلاعاتی مطمئن و مطمئن در جای خود هستید.

2. زمان بیشتری برای به اشتراک گذاشتن طرف شخصی خود داشته باشید

نوشتن مطالب طولانی تر به شما امکان می دهد با کلمات بیشتری بتوانید بیشتر از زندگی شخصی و زندگی تجاری خود را با خوانندگان خود به اشتراک بگذارید. شما می توانید در مورد هر چیز مربوط به موضوع اصلی خود بنویسید و آن را بخوانید.

داستانهایی درباره شروع یک تجارت و آنچه برای شما معنی دارد به اشتراک بگذارید. نظرات مشتری را به مقالات خود اضافه کنید. داستان ها یا مطالعات شخصی را در زمینه خود به اشتراک بگذارید. کارهای زیادی در هنگام نوشتن مطالب طولانی تر وجود دارد.

یک مقاله 500 کلمه ای ممکن است جایگاه خود را داشته باشد ، اما فضای زیادی را برای اشتراک برند شما ایجاد نمی کند. استفاده های زیادی برای محتوای کوتاه تر وجود دارد – پست های وبلاگ و ایمیل فقط دو مورد هستند که به ذهن شما خطور می کند – اما به عنوان مبدل ، پست های کوتاه هرگز با محتوای طولانی تر برنده نخواهند شد.

هدف شما باید تبدیل خوانندگان خود به مشترکان یا مشتری باشد. مطالب طولانی راه درست است. چرا؟ از آنجا که هرچه محتوا بیشتر باشد ، خواننده تعامل بیشتری پیدا می کند.

هرچه آنها بیشتر بخوانند ، شما را بهتر می شناسند. این باعث ایجاد اعتماد بین شما و خواننده می شود و این امکان را برای مشترک شدن یا خریدار برای آنها فراهم می کند.

3. افزودن “تماس به عمل”

غالباً عکس های بدنی فضای کافی نمی گذارند تا تمام پیوندهای “فراخوانی به عمل” را که می خواهید بگنجانید ، درج کنید. محتوای طولانی تر فرصت بیشتری برای اضافه کردن پیوندهای خود به صفحات مختلف در طول مقاله به شما می دهد.

دومین موردی که هنگام نوشتن مطالب طولانی تر باید به آن فکر کنید ، دو طرفه است. اگر چیز جدیدی را برای مشترکین جدید ارائه دهید ، آنها تمایل بیشتری به ژست و خرید دارند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا