دنیای وب

بهترین مشاغل آنلاین – آنچه مردم می خواهند؟

همه افرادی که در فروش مشکل دارند ، می خواهند یک ماده جادویی برای رفع مشکلات فروش خود داشته باشند. برای ایجاد بهترین تجارت اینترنتی ممکن ، ممکن است آنها نیاز به یک بازار هدف جدید یا یک محصول جدید داشته باشند. این محصول بد نیست. این بدان معنا نیست که بازار هدف بد است.

اما آیا آنها بازی خوبی هستند؟ این سؤال است ، درست است. یک راه حل انجام نظرسنجی است. شما این همه وقت را در وبینارها و فناوری مشاهده می کنید. تو چطور؟ بازار هدف شما چه می خواهد؟

با آنها یک نظرسنجی انجام دهید. اما در اینجا متوقف نشوید. بررسی ها بزرگتر می شوند. شما باید آنها را تازه نگه دارید. می توانید انواع نظرسنجی را انجام دهید. شما می توانید نظرسنجی های محصول را انجام دهید. آنها به شما می گویند مردم به چه کالاهایی یا خدماتی علاقه دارند.

شما همچنین می توانید نظرسنجی قیمت را انجام دهید. شما می توانید نظرسنجی موقعیت انجام دهید. اینها همه روشهایی است که به شما امکان می دهد تا پاسخی به شما بدهند ، بنابراین لازم نیست حدس بزنید که چه فکر کنید و می توانید محصول خود را با اطمینان راه اندازی کنید.

بزرگترین خطای نظرسنجی چیست؟

1) غوطه وری اطلاعات شدید. در تحلیل فلج گم شدن بسیار آسان است و هیچ کاری انجام نمی شود. شما باید نتایج را مطالعه کنید ، روندها را شناسایی کرده و اقدامات لازم را انجام دهید.

2) سعی کنید روش های توسعه یافته آژانس های تبلیغاتی را دنبال کنید. آژانسهای تبلیغاتی از انواع روشهای جستجوی پیشرفته استفاده می کنند که به ویژه برای کارآفرینان مفید نیستند. تمام آنچه شما به آنها اهمیت می دهید محصولاتی است که مشتریان یا مشتریان بالقوه شما مایل به خرید آنها هستند.

3) سقوط به فناوری نظرسنجی. بسیاری از افراد می خواهند از برنامه های خیالی برای انجام نظرسنجی استفاده کنند. اشکالی ندارد اما لازم نیست. ایمیل ساده قدیمی خوب کار می کند یا می توانید در Survey Monkey خدمات نظرسنجی رایگان دریافت کنید.

چه کسی این نظرسنجی را انجام می دهد

جواب واضح ، لیست مشتری یا لیست اشتراک است. اما اگر مشتری یا لیست اشتراک نداشته باشید ، چه می کنید؟ شما باید تصمیم بگیرید که چه کسی بعد از هر بررسی غیر مشتری که برای فروش های آینده سودمند به نظر می رسد ، اسکن می کند – دوباره همه چیز درباره فکر کردن در مورد آن است.

سپس می توانید نتایج را به یک توزیع پارتو تقسیم کنید تا بتوانید نتایج را جدا کنید. پارتو به یک قانون 80/20 رسید که می گوید 80٪ از مشکلات ناشی از 20٪ علل است. شما می توانید و باید از نظرسنجی ها در تمام مدت در شغل خود استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا