دنیای وب

بهترین نقطه بازاریابی دیجیتال: چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی واقعاً کارا ایجاد کرد

ما در دوره مشتری مجازی زندگی می کنیم. اینترنت به روشی محبوب برای جستجو و خرید کالاها و خدمات تبدیل شده است. هرچه افراد بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند ، نیاز به بازاریابی اینترنتی برای مشاغل کوچک همچنان در حال افزایش است.

امروزه بیشتر شرکت ها نه تنها به بازاریابی سنتی بلکه به روش های بازاریابی اینترنتی نیز اعتماد دارند. بسیاری از روشهای سنتی بازاریابی که در سالهای گذشته با مشاغل کوچک محلی موفقیت آمیز بوده است ، ممکن است در محیط امروز تحت سلطه رسانه های اجتماعی مشتری نداشته باشد یا سودآوری ایجاد کند. یکی از بزرگترین شاخص های این روند رو به رشد در جستجوی محلی فعالیت در Google Maps است. گوگل با افزایش سریع تعداد مشتریانی که به صورت آنلاین به دنبال مشاغل محلی می گردند ، یک نقشه محلی Google برای تأمین نیازهای آنها ایجاد کرده است.

بازاریابی اینترنتی برای موفقیت در مشاغل کوچک ضروری است

در این دنیای رقابتی ، بازاریابی اینترنتی برای موفقیت در تجارت کوچک ضروری است. این به کسب و کارهای کوچک کمک می کند تا در دنیای مجازی از رقابت و دیده شدن بیشتری برخوردار شوند. با بازاریابی اینترنتی ، کارآفرینان جوان فرصت بیشتری برای رقابت با شرکتهای بزرگتر که به طور سنتی بر بازارهای محلی تسلط دارند ، دارند.

این سه مزیت اصلی بازاریابی تجارت خود را در اینترنت بخاطر داشته باشید:

1. به طور موثر و با هزینه ای مناسب به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

اینترنت بیشتر و بیشتر مشتریان در جستجوی محصولات و خدمات به صورت آنلاین ، به بخشی جدایی ناپذیر از خریدهای مصرف کننده تبدیل شده اند. یافتن مشتری از طریق رسانه های چاپی ، بازاریابی یا پخش زنده می تواند روندی پرهزینه و زمانبر باشد. مشاغل کوچک با حضور آنلاین ، یادگیری پیشنهادات تجاری را از راحتی خانه یا محل کارشان برای مشتریان آسان می کنند.

علاوه بر این ، بازاریابی اینترنتی در مقایسه با گران قیمت ترین بازاریابی و تبلیغات از طریق روش های سنتی ، مقرون به صرفه است. بیشتر روش های بازاریابی آنلاین مقرون به صرفه است و بسیاری از آنها اصلاً هزینه ای ندارند. کسانی که هزینه بالاتری دارند باز هم می توانند بازدهی بالایی (بازگشت سرمایه) دریافت کنند زیرا به طور کلی مدل های “پرداخت برای عملکرد” ​​هستند. این بدان معناست که شما فقط زمانی پرداخت می کنید که مشتری خرید یا اقدام دیگری انجام می دهد.

2. بینایی 24 ساعته داشته باشید

یکی دیگر از جنبه های جالب بازاریابی اینترنتی ، ارائه دید 24 ساعته به تجارت کوچک شما است. اینترنت می تواند مبارزات بازاریابی شما را بدون وقفه ادامه دهد و مخاطبان گسترده تری ، حتی جهانی را به خود جلب کند. مصرف کنندگان می توانند اطلاعاتی در مورد محصولات یا خدمات شما بدون توجه به زمان و مکان آنها در جهان بدست آورند.

3- از طیف گسترده ای از روش ها برای بازاریابی تجارت خود انتخاب کنید.

هنگام بازاریابی آنلاین تعداد زیادی گزینه در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید از طریق ایمیل ، وبلاگ نویسی ، صوتی ، تصویری ، رسانه های اجتماعی ، انجمن های آنلاین ، مقالات و خبرنامه ها به بازاریابی بپردازید. مشاغل همچنین می توانند از SEO بهره مند شوند. بازاریابی شبکه های اجتماعی ، بهینه سازی جستجوی محلی ، ایجاد لینک ، پاسخگویی به سایت ها ، بیانیه های مطبوعاتی ، وبینارها و غیره

گزینه های مناسب بازاریابی آنلاین را برای تجارت خود انتخاب کنید

موفقیت برنامه بازاریابی اینترنتی شما به توانایی شما در استفاده از قدرت اینترنت بستگی دارد. مهمترین تصمیمی که می توانید بگیرید یک تصمیم استراتژیک است و می تواند موفقیت یا شکست تلاشهای شما در بازاریابی اینترنتی را تعیین کند. این تصمیم پاسخ این س questionال است: “چه مجموعه ای از فعالیت های بازاریابی الکترونیکی را باید برای تجارت خود انتخاب کنم؟”

برای داشتن بیشترین شانس موفقیت ، انتخاب فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما باید بر اساس اطلاعات تحلیلی خاصی در مورد تجارت و مشتریان شما باشد.

هنگام تدوین استراتژی بازاریابی دیجیتال ، این نکات مهم را در ذهن داشته باشید:

  1. نگاهی دقیق به نمایه کسب و کار خود بیندازید. تمام حقایق مربوط به پیشنهادات تجاری ، حضور فیزیکی و فعالیتهای فعلی بازاریابی را بنویسید.
  2. به مشخصات مشتری و مشخصات جمعیتی خریدار خود نگاه کنید. از این اطلاعات برای مطالعه عمیق خریداران استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا روی مشتریان خود تمرکز کنید ، مشکلات آنها را بفهمید و پیام هایی را توضیح دهید که محصولات شما چگونه می توانند به آنها کمک کنند.
  3. به همه گزینه ها و کانال های بازاریابی دیجیتال که در دسترس شما است نگاه کنید. بدانید که چگونه هرکدام می تواند به شما در یافتن محل کارتان کمک کند تا کسانی که به دنبال آنچه در آن ارائه می دهد می توانند به راحتی شما را پیدا کنند.
  4. وقت و منابع خود را محدود کنید. درمورد زمانی که می توانید برای فعالیتهای بازاریابی اینترنتی به خود یا کارمندان خود اختصاص دهید واقع بین باشید. این به شما کمک می کند کانال های مناسبی را برای کار در آنها انتخاب کنید.

مکان ایده آل شما برای بازاریابی الکترونیکی

از این اطلاعات برای یافتن آنچه ما “مکان عالی بازاریابی دیجیتال” می نامیم استفاده کنید. این ترکیب منحصر به فرد از ابزارهای ارتباطی آنلاین است که به شما امکان می دهد پیام خود را به مشتری خود منتقل کنید ، و بهترین شانس موفقیت را به شما ارائه می دهد.

چه یک مالک مشاغل کوچک باشید و چه یک کارآفرین ، می توانید یک برنامه بازاریابی دیجیتال کامل برای تجارت خود بسازید و ایجاد کنید. داشتن یک استراتژی خوب فکر شده به این معنی است که شما شانس بیشتری برای بهره مندی از مزایای برنامه بازاریابی اینترنتی هدفمند خود دارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ایجاد یک برنامه قدرتمند بازاریابی آنلاین برای تجارت کوچک خود ، به ما در emarketing101how.com/virtual مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا