دنیای وب

بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال را برای تجارت خود پیدا کنید

ابتدا بیایید به سرعت استانداردهایی را که برای بازاریابی دیجیتال استفاده می کنید ، بررسی کنیم ، که برای محدود کردن لیست کانال هایی که برای اجرای استراتژی بازاریابی خود نیاز دارید ، ضروری است:

1. اهداف شرکت

خبر را گسترش دهید: اگر تلاش های آفلاین شما در حال حاضر با افزایش محبوبیت رقبای شما مغایرت دارد ، این هدف خوبی برای ارزیابی چگونگی استفاده از کانال های دیجیتال برای برطرف کردن این شکاف است.

USP شما: مخاطبان هدف شما باید در مورد محصولات یا خدمات شما و مکانهایی که شما را از یک بازیکن دیگر در بازار جدا می کند ، بدانند. هدف حل مشکلات مشتری است که آنها به دنبال راه حل برای آن هستند

ترافیک و فروش: احتمالاً مهمترین دلیل ، درنهایت به عنوان جریان پس از ایجاد نام تجاری و تبلیغات USP ، افزایش ترافیک و ایجاد یک قیف فروش پایدار شناخته شده است.

2. اهداف مشتری

پس از تجزیه و تحلیل میزان ضرب و شتم مشتریان خود ، یعنی عادات مرور آنها یا کانال هایی که بیشتر در آنها هستند ، شروع به شناسایی کانال هایی می کنید که بیشترین هدف را برای مخاطبان خود دارند.

3. برآورد بودجه

از آنجا که بازاریابی یک بخش هزینه بر است ، داشتن یک رقم تقریبی از بودجه ای که برای استراتژی نهایی کانال دیجیتال خود هزینه می کنید ، بسیار عالی است.

4. شایستگی های استعدادیابی

قبل از انتخاب ترکیب کانال خود ، ترکیبی از توسعه دهندگان ، طراحان و منابع صنعت را برای تحقیق یا بازاریابی در شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید.

با تقویت اهداف فوق الذکر در ایده تجاری شما اکنون ، ابهام درباره اینکه کدام کانال را اتخاذ کنید کمی کم رنگ شده است.

انجام تحقیقات اولیه خود از طریق مقاله های تخصصی از این قبیل ، قبل از اینکه از یکی از بهترین کانال های بازاریابی دیجیتال باشید که سعی در برقراری ارتباط با خدمات خود دارد ، شروع خوبی به شما می دهد ، اگرچه ممکن است بهترین باشد.

با در نظر گرفتن جهت کلی بازاریابی و اهداف معمول سازمانها ، محبوب ترین کانالها ذکر شده است.

معیار اصلی شما در مورد بهترین ها با توجه به اکثر شرکت هایی که اتخاذ می کنید باید دلیل کافی برای یافتن بهترین انتخاب باشد ، اما همچنین کانال های خاص بخش خود را جستجو کنید ، مانند طبقه بندی برای متغیرهای املاک و مستغلات یا موتور جستجوی مهمان نوازی که نیازهای شما را برای مخاطبان هدف شما برآورده می کند.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

این اصطلاحی است که بر دامنه حضور برند شما در صفحات مربوط به نتایج جستجو از طریق مبادله پرداختی با موتورهای جستجوی معروف مانند Google یا Bing ، حاکم است. با این حال ، اگر درباره پرداخت هر کلیک و نه SEM چیزی شنیده اید ، به این دلیل است که یکی از اصلی ترین ویژگی های SEM است که محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

برای کلمات کلیدی یا اصطلاحات جستجوی مرتبط که ممکن است مخاطبان هدف شما در جستجوی راه حل هایی باشند که شما می توانید به طور کامل آنها را ملاقات کنید ، موتورهای جستجو مانند Google یک ابزار بازاریابی موتور جستجو مانند AdWords برای پیشنهاد و رتبه بندی پیوند نام تجاری یا تصویر کوچک محصول شما در بالای نتایج جستجو ارائه می دهند. (مدتی دیگر در مورد “ارگانیک” اطلاعات بیشتری کسب کنید). وقتی مشتریان بالقوه بر روی تبلیغات برند شما کلیک می کنند ، شما به Google هزینه پرداخت می کنید.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)

مایکل حیات در مورد چگونگی سفارت صفحات رسانه های اجتماعی شما در فیس بوک یا توییتر صحبت می کند ، جایی که شما موقتاً در املاک شخص دیگری نگهداری می کنید ، در حالی که وب سایت شما یک پایگاه خانگی است و شما بر آن تسلط کامل دارید.

استفاده از یک روش طبیعی با بهینه سازی وب سایت خود از طریق عناصری مانند کلمات کلیدی و متا تگ ها بهترین راه برای انتقال وب سایت به بالای صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) است. یک رفتار معمول کاربر این است که کمی بیشتر از آنچه به یک تبلیغ اعتماد دارید به یک مقاله خبری مکتوب اعتماد کنید.

بنابراین ، بیش از پرداخت و موقعیت یابی نام تجاری خود با یک کلمه کلیدی ، بهینه سازی استراتژی SEO برای سوق دادن سایت خود به مکان اول یا دوم برای مخاطبان هدف خود ، راهی عالی برای تبدیل فروش است.

بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM)

رسانه های اجتماعی مشتریان را به مکالمه مداوم با مارک های مورد علاقه خود باز کرده است. تقریباً هیچ رسانه دیگری به اندازه رسانه های اجتماعی نمی تواند تعامل را تضمین کند.

تقریباً همه سازمان ها ، مانند SEO ، استراتژی SMM برای ارتقا promote پیشنهادات خود دارند.

اما بدست آوردن بستر مناسب رسانه ای بسیار حیاتی است. اگرچه Twitter ممکن است برای مارک تجاری عالی باشد ، اما ممکن است با تولید سرب یا هدف گذاری عالی نباشد ، همان چیزی است که یک پلت فرم هدفمندتر مانند Facebook می تواند ارائه دهد.

نمایش و تبلیغات وابسته

تصاویر ، فیلم ها یا پنجره های بازشو که در وب سایت هایی که بازدید می کنید مشاهده می کنید بخشی از تبلیغات نمایشی در شبکه نمایش است. یک شبکه نمایش معمولاً شامل وب سایت هایی است که برای نمایش تبلیغات شما به مخاطبانشان باز هستند.

امروزه مدل اصلی کسب و کار از طریق تبلیغات نمایشی اجرا می شود ، زیرا وب سایت های رایگان مانند وبلاگ معمولاً از طریق تقسیم درآمد با شبکه نمایش درآمد کسب می کنند.

محبوب ترین شبکه ها شامل Google Display Network یا Facebook Audience Network است. وقتی مشتری های احتمالی روی تبلیغ کلیک می کنند و با آن ارتباط برقرار می کنند ، تبلیغ دهنده کمیسیون را به شبکه و ناشر پرداخت می کند. از طرف دیگر ، بازاریابی وابسته عملکردی است زیرا تبلیغ کننده معمولاً بخشی از درآمد را تقسیم می کند یا فقط هنگام فروش فروش پرداخت می کند ، نه هنگام کلیک.

یک دسته کانالهای دیگر وجود دارد از جمله کانالهای مبتنی بر فن آوری های نوظهور مانند پادکست ها و تبلیغات از طریق بلندگوهای خانگی هوشمند مانند Echo dot.

در حقیقت ، هر دقیقه حدود 50 دستگاه اکو در حال شارژ شدن هستند و این امر به عنوان پلتفرم بعدی که بهترین های بهترین در آن رقابت می کنند ، است.

با استفاده از کانال های ذکر شده در راستای اهداف شغلی خود ، اعم از بازاریابی از طریق ایمیل یا روابط عمومی ، در راستای اهداف شغلی شما ، هیچ نوع توقف و محدودیتی در نوع امکاناتی که می توانید امتحان کنید و به کار بگیرید ، وجود ندارد.

بهترین ترکیب کانالها یا کانالهای فرعی را که می توانند کالاهایی را به تجارت شما تحویل دهند کشف کنید و در مسیر بازاریابی دیجیتال عالی برای تجارت خود خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا